X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין הגורמים לעליה במכירות יש לציין את הפיחות בשער השקל והירידה בשיעור הריבית על המשכנתאות בתחילת השנה; אזורים תחלק דיבידנד בסך 100 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

למרות המשך ההאטה בענף הבניה והמשק, הכפילה אזורים את מכירת הדירות במחצית הראשונה של 2002. אזורים מכרה בתקופה זו 600 יחידות דיור בתמורה כספית של 444 מיליון שקלים.
הדירקטוריון החליט לחלק דיבידנד בסך 100 מיליון שקלים, אשר ישולמו בספטמבר 2002.
במחצית הראשונה של 2001 נמכרו 340 יחידות דיור, בתמורה כספית של 279 שקלים, ו-730 יחידות דיור בתמורה של 57 מיליון שקלים בכל שנת 2001. בין הגורמים לעליה במכירות יש לציין את הפיחות בשער השקל והירידה בשיעור הריבית על המשכנתאות בתחילת השנה.
תזרים המזומנים השוטף במחצית הראשונה של 2002 הסתכם ב-230 מיליון שקלים, לעומת 24 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד ו-169 מיליון שקלים בכל שנת 2001. הגידול בתזרים המזומנים נובע מהגידול במכירות ומהקדמת תשלומים על-ידי הלקוחות.
הרווח הנקי של אזורים במחצית הראשונה של 2002 הסתכם ב-26 מיליון שקלים לעומת 25 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בסך כל 2003 הפסידה אזורים סכום כסף רב והרווח הנקי מסתכם ב-13 מיליון שקלים (הפסד של 12 מיליון שקלים במחצית השניה של 2001).
הרווח הנקי ב-2002 כולל רווח בסך 14 מיליון שקלים, שנבע ממכירת חברת ההחזקות בנכסי אזורים לגנדן בפברואר 2002, בעקבות הפעלת אופציית CALL שהיתה לגנדן. אזורים קיבלה 153 מיליון שקלים כתוצאה ממימוש האופציה.
בתחילת מאי הקדימה אורדן תעשיות את תשלום יתרת התמורה עבור רכישת ההחזקות באיטונג תעשיות ושילמה לאזורים 159 מיליון שקלים, בנוסף ל-77 מיליון שקלים ששולמו בעת השלמת העסקה.
תזרים המזומנים החיובי, והתמורה ממימוש השקעות, איפשרו לאזורים להקטין את האובליגו הפיננסי נטו בכ-600 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2002.
לאור המכירות המוגברות בחציון הראשון של 2002, מתכוונת אזורים להגדיל את היקפי הבניה, ולהתחיל בבניה ובמכירה של שלוש שכונות חדשות - בקריית אונו, בהרצליה ובנתניה. בשלושת השכונות הנ"ל יבנו סך הכל 900 יחידות דיור.

תאריך:  12/09/2002   |   עודכן:  12/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
פרקליטת המדינה לחצה להגיש ערעור בטענה שפסיקת בית המשפט מתירה למעשה שיבוש הליכי משפט; בימים האחרונים נוהל מו"מ עם קהלני כדי שיסכים לפשרה; קהלני סירב כיוון שההצעה נראתה לו סחטנית
גיל איל
69% מאמינים שלעירק יש יכולת לפתח נשק גרעיני; 76% מאמינים שהיא לא תהסס להשתמש בנשק כזה
גיל איל
ראקוב הוא היועץ המשפטי למועצה לביטחון לאומי, אשר פנה לבית הדין האזורי לעבודה בטענה כי פוטר ממניעים שאינם כשרים; ראקוב צפוי להמשיך בעבודה עד שהיועץ המשפטי למשרד ראש הממשלה החדש יוכל להכירו ולחוות דעה בנושא
רנית נחום-הלוי
ביום הציון השנה להתקפה על ארה"ב, ב-11.9, המספרים שעלו באותו ערב הם: 9-1-1
רנית נחום-הלוי
יו"ר המרכז לקידום ההיי-טק בנגב תובע את שרת המסחר והתעשיה, דליה איציק, להתפטר מתפקידה בגלל מחדל החממות הביוטכנולוגיות בנגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il