מוטורולה טלפונים סלולריים משיקה את מכשירי המולטימדיה צבע החדשים: V720 ו-T720.
משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי הכין את הקמפיין בטלוויזיה ובמדיה המודפסים למכשירים החדשים. היקף הקמפיין הוא 700 אלף דולר, תחת הסיסמא: "מוטוצבע - מוטורולה לפני כולם".
המכשירים החדשים של חברת מוטורולה, הינם ראשוניים וחדשניים בתחום המולטימדיה הסלולרית. בימים אלה משיקה מוטורולה את מכשיר ה-V720 ברשת פלאפון. בקרוב תשיק את ה-T720 ברשתות פרטנר וסלקום. בכך תשלים את פריסת מכשירי הצבע שלה אצל כל המפעילים בישראל.
האסטרטגיה של פובליסיס-אריאלי אינה מסתפקת בבשורת הצבע, לעומת השחור והלבן, אלא מתמקדת בחוויית הצבעוניות ובמולטימדיה סלולרית מתקדמת. הקמפיין שם דגש על אופנתיות ועדכניות.
כמו בסרטים קודמים של מוטורולה, גם כאן בולטת השפה הבינלאומית של הקמפיין שדובר אנגלית.
את הסרט ילווה קמפיין בעיתונות היומית ובמגזינים. הקמפיין במדיה המודפסים יציג את הדמויות הראשיות של הסרט עם הכותרת "מוטוצבע", ויעביר את המסר כי "החיים הם לא רק שחור ולבן".