X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי ידיעות שטרם אושרו, שב גהל לישראל כדי לנהל את המו"מ; גהל שולט בדובק באמצעות חברות זרות; נמלט לחו"ל ב-1988 בעקבות הליכים פליליים שהופעלו נגדו, ומאז התגורר בלונדון

▪  ▪  ▪

איש העסקים זרח גהל - שנמלט לחו"ל לפני יותר מעשור שנים עקב החקירות הפליליות שהתנהלו נגדו - מנהל בימים אלה מו"מ למכירת השליטה בקבוצת דובק. המו"מ מתנהל עם אחת מחברות המזון הגדולות בישראל.
על-פי ידיעות שטרם אושרו, שב גהל לישראל כדי לנהל את הליכי המו"מ. הרקע למכירה: רצונו להיפטר מדובק, הנתונה בימים אלה בתביעות ענק בהיקף של מיליארדי ש"ח מצד קופות החולים ובתביעות מצד מעשנים, הטוענים כי דובק גרמה להתמכרותם לסיגריות שייצרה.
גהל מחזיק את השליטה בחברה באמצעות חברות זרות, ולפי הסכם יעוץ שנחתם עמו הוא מקבל מהחברה תשלום שנתי בסך 2 מיליון ש"ח בגין יעוץ.
גהל יצא ללונדון ב-1988, בעקבות חקירות הפליליות שהתנהלו נגדו, בגין עבירות מס לכאורה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים. בעיסקת טיעון שנערכה עמו ב-1997, הוא הודה בעבירה של קבלת דבר בתחבולה. מנגד, נמחקו סעיפי אישום אחרים נגדו (בהם קבלת דבר במירמה).
על-פי עיסקת הטיעון שאושרה על-ידי בית המשפט המחוזי בירושלים (השופט דוד חשין), התחייב גהל לשלם לקופת המדינה קנס כספי בסך 2 מיליון דולר (בהליך האזרחי בפרשה זו שילם 6.5 מיליון דולר). בנוסף הוטל עליו עונש של שנתיים מאסר על תנאי לתקופה של 3 שנים במקרה של ביצוע עבירה דומה. תקופת התנאי הסתיימה עתה, ולכן, כפי הנראה, מרגיש גהל חופשי לשוב לישראל מבלי לחשוף עצמו לסיכונים נוספים, העלולים להובילו שוב לבית המשפט ולמיצוי העונש על תנאי.
בשלב זה לא ברור האם גהל חוזר עם משפחתו להתגורר בישראל. זרח גהל ומנכ"ל חברת דובק ברוך צבי בילר נמנעו ממתן תגובה.

תאריך:  21/12/2000   |   עודכן:  22/12/2000
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הודיע כי קיבל את החלטתו במגמה להגדיל את סיכויי מחנה השמאל לזכות בבחירות (ידיעה בלעדית על החלטתו להתמודד פרסמנו כאן ביום 19.12.00); אדרי פנה אל ראשי ש"ס בבקשה לקבל את תמיכת התנועה במועמדות פרס לראשות הממשלה
יואב יצחק
הצו שניתן ביום 14.12.00 על פרטי החקירה הוסר היום בבית המשפט השלום בפתח תקוה; על-פי החשד, הסתייע נמרודי באריה קרישק לאיים על יגאל תם (עד מדינה מרכזי), לבל יעיד כנגד עופר נמרודי
יואב יצחק
פרס החליט להתמודד; יישום החלטתו מותנה בהשגת חתימות של 10 חברי כנסת; המו"מ עם סיעות אחרות מתנהל לאחר שפרס נואש מהשגת תמיכתה של מרצ; פרס אמור להודיע רשמית את החלטתו עד יום ה' (21.12.00)
יואב יצחק
הצו אוסר "פרסום כל פרט, תוכן, זהות ומהות בתיק 273/00 בעניין שיבוש מהלכי משפט, הדחה והטרדת עדים הקשורים לפרשת נמרודי. הצו ל-8 ימים".
יואב יצחק
דו"ח המוסד לביטוח לאומי פורסם על-ידי שר העבודה והרווחה ח"כ רענן כהן; ירושלים - העיר הענייה בישראל; השר כהן מאשים: הדו"ח הינו תולדה של מדיניות הממשלה הקודמת בראשות נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il