X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התקציב השנתי מוערך בכ-2.5 מיליון ש"ח בשנה; את הקמפיין תוביל הסיסמא: "סוף סוף אפשר לאכול כמו שכריך"
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  טרטסטה
  פריור

רשת מסעדות הכריכים והסלטים העולמיים טרטסטה (Treteste), בחרה במשרד הפרסום פריור לטיפול בתקציב הפרסום שלה. טרטסטה, בבעלות יואל קרול (חבר מועצת העיר כפר-סבא ולשעבר יו"ר דירקטוריון בלו גז) , מנחם קרול וחנן שמיר מסרה, כי התקציב יעמוד על כ-2.5 מיליון שקל בשנה.
הרשת תעלה בקרוב בקמפיין תחת הסיסמה: "סוף סוף אפשר לאכול כמו שכריך". הקמפיין יכלול בשלב זה, מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, דיוור ישיר, פעילות קד"מ ופרסום ברדיו. מהרשת נמסר, כי מנכ"ל משרד הפרסום פריור, יואב חביב, ינהל את תקציב טרטסטה באופן אישי.
טרטסטה מציעה כריכים כשרות, סלטים, קפה, מנות אחרונות ומשקאות ייחודיים. המסעדות מעוצבות בסגנון אירופי ומציעות ארוחות מגוונות לסועדים ליד שולחנות, פינות בילוי מיוחדות לשתיית קפה, פינות למפגשים עסקיים-חברתיים, אפשרות ל-TAKE AWAY וכן להזמנת ארוחות וכריכים לבית, לעסק או למשרד.
לרשת שני סניפים ברעננה ובכפר-סבא שהוקמו בהשקעה של 1.2 מיליון שקל בכל אחד מהם. במקביל הקים קרול מפעל באיזור התעשייה של כפר-סבא, שייצר ויישווק את המזון עבור הרשת ועבור לקוחות נוספים.
קרול מסר, כי בחמש השנים הקרובות, הוא מתכוון לפתוח 20 סניפים, בפריסה ארצית רחבה ובהשקעה כוללת של כ-25 מיליון שקל. הסניפים הקרובים עתידים להיפתח בהרצליה, רמת השרון ובתל-אביב. לדבריו, שוק הכריכים מגלגל בישראל כ-300 מיליון שקל בשנה. מדובר בשוק הכולל מסעדות ובתי קפה, מכונות אוטומטיות ויצרנים עצמאיים המוכרים כריכים לעסקים.
יוצרי הקמפיין: ארט דירקטור - דלית לאוב-סטור. קופי - הדר ניר. ניהול קריאטיבי - צביקה פרל.

תאריך:  24/09/2002   |   עודכן:  24/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ההחלטה - פשרה בין סוריה לארה"ב, שנמנעה מהלטיל וטו
רנית נחום-הלוי
פיצוץ יכול להתרחש כאשר כמות הדלק נמוכה; החברה פונה לכל לקוחותיה ברחבי העולם לבדוק המטוסים מסוג 737, 747 ו-757; כך פורסם באתר ה-BBC
שי פאוזנר
בדיקת מלאי, ביצוע הזמנות, הוצאת חשבוניות והעברת הנתונים באמצעות מכשיר הפלאפון בזמן אמת וללא תלות הלקוח בחומרה
שי פאוזנר
הנייד או הפאלם-פיילוט יחוברו לפלאפון; יגבו יחד תשלום עבור זמן האוויר בלבד ויהיו הזולים בשוק
הדר פרבר
טוען שעירק במרחק של שנה-שנתיים מהשלמת יצור נשק אטומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il