X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות ההחלטה: תקרת השימוש המירבית תרד מ-25,000 קוט"ש לשנה ל-18,000 קוט"ש לשנה; עוד סוכם שסך כל הצריכה של כלל עובדי החברה וגימלאיה, לא יעלה על פעמיים הצריכה הממוצעת של משקי הבית של ישראל
▪  ▪  ▪

וויתור משמעותי וחסר תקדים של כ-30% בתקרת השימוש בהטבת החשמל לעובדי החברה, הושג בהסכמה שבין הנהלת החברה לבין וועד העובדים של החברה. הוויתור מתבצע לאחר תקופה ארוכה של דיונים אינטינסיביים שנוהלו בין הצדדים.
הנהלת וועד העובדים הסכימה להוריד את תקרת השימוש המירבית מ-25,000 קוט"ש לשנה ל-18,000 קוט"ש לשנה. עוד סוכם, שסך כל הצריכה של כלל עובדי החברה וגימלאיה לא יעלה על פעמיים הצריכה הממוצעת של משקי הבית בישראל.
ההסכם בין ההנהלה לעובדים הושג, בעקבות הלחץ הציבורי, שהגיע בשיאו בהצעת חוק שמגלגל יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, ח"כ אברהם פורז, שביקש לבטל את ההטבה לעובדים.
"הצעד שנקטה חברת החשמל מעיד על בגרות אירגונית והבנת המשימות הלאומיות בפניהן ניצבת בימים אלה חברת החשמל, כמו גם את הקשיים הכלכליים בהם מצוי המשק הישראלי כולו", אמר יו"ר הדירקטוריון, אלי לנדאו.
לנדאו הדגיש כי על העובדים להשתמש בצריכת החשמל בתבונה "עובד שיצרוך מעל המכסה עליה הוסכם, ישלם על היתרה את מלוא מחיר החשמל לצרכן", הוסיף.
ראשי ארגון העובדים, יורם אברקוביץ', דוד ביטון ומשה לוי, המייצגים כ-18 אלף עובדים וגימלאים, אמרו כי חברת החשמל היא הגוף הראשון בארץ שהחליט מרצונו לוותר על הטבה שניתנת לו בזכות.
הם הדגישו כי בעבר הם קראו לחברות וגופים נוספים במשק, בהם נהוגות הטבות הקשורות למוצר או לשירות שהם מספקים - לוותר על חלק מההטבות בשל המצב במשק הישראלי. אולם עד כה לא התייצב אף גוף והכריז על וויתור כלשהוא.
כאמור, הטבת החשמל היא זכות המוקנית לעובדי החברה בהסכמי השכר מזה 80 שנים. דירקטוריון חברת החשמל, אלי לנדאו, אישר פה אחד את ההסכם שהושג בין ההנהלה לוועד העובדים.

תאריך:  09/10/2002   |   עודכן:  09/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק גלית
עלייה של 7.2% ביצוא הישראלי לקוריאה בינואר-אוגוסט 2002; בנוסף יקיים השר פגישות עבודה עם ראש הממשלה, שרת התמ"ס, שר החוץ ושר התקשורת
שי פאוזנר
תציע מגוון חדש שיכלול: לחמית טופו - עם שבולת שועל וזרעי פשתה, קרקר דק - סובין חיטה, קרקר דק - שומשום, קרקר שומשום פלוס וקרקר פסטו וקרקר בצל
Nfc
הפורטל מאפשר פעילות e-Business בין השותפים העסקיים בארגון לבין הלקוחות והספקים; גישה גלובלית למידע ופעולות עסקיות בין חלקים שונים בשרשרת האספקה
גלית יצחק
החברה סיפקה לרשת שירותי הבריאות האמריקנית פלטפורמת שילוב נתונים PowerCenter; דיוויד הום: בחרנו בחברה זו עקב גמישותה בתמיכה במגוון רחב של יעדים ארגוניים
רנית נחום-הלוי
שוחט אמר כי יפעל לכך שבהתמודדות ב-19 בנובמבר, יעמוד רק מועמד אחד מול בן-אליעזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il