X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי התקנה: בכל תאונה בין משאית לבין מכונית פרטית, על בעל המשאית לשאת במחצית מסכום הנזק והפיצויים לנפגעים
▪  ▪  ▪

עם פירוקה של אבנר, תובעים מועצת המובילים והמסיעים לבטל את תקנת "הסכם החצייה", שהותקנה עם חקיקת החוק להקמת אבנר. תקנה זו יוצרת זה שנים, לטענת המובילים, אפליה קשה בין נהג של רכב פרטי לנהג משאית.
גבי בן-הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל הסביר, כי על-פי תקנה זו, בכל תאונה בין משאית לבין מכונית פרטית, על בעל המשאית לשאת במחצית מסכום הנזק והפיצויים לנפגעים. תקנה מפלה לרעה זו, הביאה לייקור תעריף הביטוח של המשאית, בשיעור חסר הצדקה.
בן-הרוש אמר עוד, כי במשאית נוהג אדם אחד, ואילו ברכב פרטי נמצאים, במקרים רבים, יותר מאשר הנהג. נהג המשאית הוא מקצוען שהדרישות ממנו גבוהות בעוד שנהג הרכב הפרטי אינו מקצועי ורף התביעות ממנו נמוך, יחסית. הדברים הגיעו גם לידי אבסורד, למשל, אם מכונית פרטית מתנגשת במשאית החונה כחוק, עדיין חייב בעל המשאית במחצית הנזיקין.
מועצת המובילים והמסיעים בישראל תובעת לבטל את התקנה הנ"ל ולקבוע את אחריות הצדדים לתאונה - כל צד לפי "תרומתו".
בן-הרוש הזהיר, כי אם לא ייעשה כן, יתקשו המובילים להמשיך ולשלם פרמיות ביטוח גבוהות בעיקר בימי מיתון אלה. בעוד שבעבר, ביטוח החובה למשאית היה 8,000 שקל, הרקיע הסכום כיום עד ל- 12-14 אלף שקל לשנה, דבר שלגבי משרדים מסוימים הוא למעלה מכוחם.

תאריך:  13/10/2002   |   עודכן:  13/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הקמפיין בהשקעה של 2 מליון ש"ח; בחודש הראשון הודעות sms בתוך הרשת חינם - עד 500 הודעות; חברת סלקום יצאה גם היא עם מבצע לסטודנטים
שי פאוזנר
החלה לאחרונה לשווק בישראל דודי ענק בנפח 300 ליטרים לאור דרישה באיזורים חרדיים
שי פאוזנר
הקונה - רודמקו מהולנד, נחשבת למובילת תחום הקניונים באירופה; השתיים חתמו גם על הסכם לשת"פ בהקמת פרויקטים נוספים בפולין
הדר פרבר
ממשיכה תנופת הבנייה: פרויקטים חדשים במתחם קיזר
הדר פרבר
ההסכם נחתם לאחר סדרת שיחות בנושא ספנות בין שתי המדינות;מדובר בהסכם ספנות המקיף ביותר שישראל חתמה אי פעם עם מדינה כלשהי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il