X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שירות זה במסגרת פרויקט-ממשל זמין, מצטרף לשורת שירותים שכבר ניתנים לביצוע באינטרנט כגון: תשלום קנסות תעבורה עבור הנהלת בתי המשפט, תשלום אגרות חוק חופש המידע, רכישות של אלפי מוצרים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  סילבן שלום
  טלוויזיה
  רדיו

סגן ראש הממשלה ושר האוצר, סילבן שלום, מימש (יום ב', 14.10.02) שלב נוסף בפרויקט ממשל זמין, והשיק שירות חדש במערכת התשלומים הממשלתית באינטרנט (מערכת שוה"ם) : תשלום מקוון עבור אגרת הטלוויזיה והרדיו.
באמצעות השירות החדש, יוכלו אזרחי המדינה לשלם באינטרנט עבור אגרת הטלוויזיה והרדיו. מטרת השירות : הקלה נוספת על האזרחים, חיסכון בזמן התשלום, ואפשרות לפריסת תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי.
במהלך תשעת החודשים שעברו מאז נפתחה מערכת שוה"ם (שירות ותשתית התשלומים הממשלתיים), התקבלו סך של 187 מליון ש"ח במערכת. בחודש שעבר נקבע שיא ישראלי חדש לפעולת העברה כספית יחידה בסך של 29 מליון ש"ח באינטרנט.
המפקח על הבנקים התיר לממשלה ביצוע פעולות מאובטחות באינטרנט ללא הגבלת גובה ההעברה. ממוצע התשלומים החודשי בפרויקט שוה"ם עומד עתה על 40 מליון ש"ח.
השירות החדשני שהושק, הוא פרי שיתוף פעולה בין רשות השידור ואגף החשב הכללי במשרד האוצר. במערכת התשלומים ניתן גם לשלם אגרות טלוויזיה וחובות ישנים במסגרת מבצע חיסול הקנסות של רשות השידור.
עד כה, בפרויקט שוה"ם מעל גבי רשת האינטרנט ממומשים שירותים רבים לאזרחי המדינה כדוגמת: תשלום קנסות תעבורה עבור הנהלת בתי המשפט, תשלום אגרות חוק חופש המידע, רכישות של אלפי מוצרים .
בתחילת החודש עוצב האתר מחדש לנוחות הגולשים ובין השאר הוא כולל קישורים והפניות לכלל אתרי התשלום אשר הוקמו למען ההקלה על האזרח מול רשויות הממשל השונות.
עד סוף החודש מתוכננת פתיחתו של שירות חדש בו יוכלו האזרחים לאתר את כל הטפסים הממשלתיים המצויים היום באתרי הממשלה באינטרנט ולמלא במקוון מגוון טפסים כגון בקשה לשינוי כתובת במשרד הפנים ובקשה להוצאת ת.ז.
בשלבי הקמה מתקדמים, נמצאת מערכת "הכספת" שתספק לכל אזרח במדינה, תיבה אישית אלקטרונית ומאובטחת אליה הוא יקבל אישורים וטפסים חתומים על-ידי הממשלה ובה ישמרו עותקים אלקטרוניים של הטפסים אותם הוא מילא באתרי הממשלה השונים. פרויקט ה"כספת" יהווה קפיצת מדרגה נוספת במערך שירותי ממשל זמין המוקמים היום לציבור על-ידי משרד האוצר וכלל משרדי הממשלה.
שר האוצר הוסיף, כי השקת השירות החדש מהווה המשך התהליך הכולל בו ישודרגו ויוחלפו מערכות המחשוב האסטרטגי של הממשלה על מנת להתמודד עם אתגרי העשור הקרוב ולאפשר לממשלה לעבור לעידן הסחר האלקטרוני.
שר האוצר הוסיף, כי שרת התשלומים מתארח ב"פרויקט תהילה" השייך ליחידה למערכות מידע בחשב הכללי ואשר מאבטח את כלל אתרי הממשלה באינטרנט. פרויקט זה מאפשר ביצוע עסקות באתר התשלומים של הממשלה ללא חשש. מערכות המחשב נבדקות ומבוקרות במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מתוך מטרה להגן ולשמור על אתרי הממשלה.

תאריך:  14/10/2002   |   עודכן:  14/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
חברת החשמל נרתמת למלחמה בתאונות הדרכים באמצעות שימוש בכלי רכב שלה משולטים, להגברת המודעות הציבורית
שי פאוזנר
על-פי הנדרש - על מועצת המנהלים של הבנק לכלול לפחות 7 דירקטורים; עם נטישתו של משה מור נשארו 6 דירקטורים בלבד
ענבל אביב
במסגרת ההטבה: שירות ה-Student Zone, ניתן חינם, שירות ה-מייל ביט, ניתן חינם לשנה ותעריף זמן אוויר סלקום של 57 אג' לדקה בכל שעות היממה ולכל המפעילים הסלולריים
ענבל אביב
כך קבע היועמ"ש; עוד קבע: המבוטח יוכל לבחור בעצמו את מכון הפוליגרף מבין רשימת מכונים אפשרית
ענבל אביב
אסתר סקורניק, דב וינר, ד"ר אמיר עציוני ויהושע מאור הצטרפו להנהלת האיגוד לשנים 2002-2003
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il