X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בעיקר בקווים המופעלים כיום על-ידי חברות זרות; שר התחבורה: אסור לנו לגרום לכך שחברות תעופה זרות יתפסו את מקומן של החברות הישראליות
▪  ▪  ▪

שר התחבורה, אפרים סנה החליט (יום ד', 16.10.02) להעביר לחברות התעופה ארקיע וישראייר, שישה קווי תעופה סדירים נוספים, ליעדים בחו"ל שחברת אל-על איננה טסה אליהם. מדובר בקווים שחלקם מופעלים על-ידי חברות תעופה זרות, באמצעות הסכמי "קוד שרינג" (קוד משותף).
לפי החלטתו של השר, חברת ארקיע תוכל להפעיל קווים סדירים לטשקנט שבאוזבקיסטן, לטיביליסי שבגרוזיה, לשטוקהולם שבשבדיה וכן לאריתריאה אפריקה. חברת ישראייר תקבל את הקו ללובליאנה שבסלובניה, המופעל כיום על-ידי חברת אדריה, וכן את הקו לליסבון שבפורטוגל.
הקו לטשקנט, מופעל כיום על-ידי חברת תעופה אוזבקית, בתדירות של שלוש טיסות בשבוע, והקו לטיביליסי, מופעל על-ידי חברת התעופה של גרוזיה, ללא הסכם קוד משותף עם אל-על. הקו לאסמרה אינו פועל כיום ובכוונת ארקיע לפתחו כיעד תיירותי.
חברות ישראייר וארקיע, יחויבו לבצע לפחות טיסה אחת שבועית סדירה בכל קו, כתנאי להפעלת הקווים.
השר סנה הדגיש, כי מיצוי זכויות הטיס של מדינת ישראל, צריך להתבצע על-ידי מובילים ישראלים. "אסור לנו לגרום לכך שחברות תעופה זרות יתפסו את מקומן של החברות הישראליות", אמר סנה.
על-פי מדיניותו של שר התחבורה, קווים שחברת אל-על הפסיקה להפעיל, או לחילופין מופעלים רק באמצעות קוד שרינג, יועברו לחברות ישראליות אחרות. בהתאם למדיניות זו, הועברו לאחרונה לחברות ארקיע וישראייר הקווים לקופנהגן ולריגה, לאחר שאל-על הפסיקה לטוס אליהם.
ארקיע הודיעה, כי תפתח קו טיסות לקופנהגן החל מאפריל 2003, לאחר שהתברר, כי הפעלת קו זה הינה כדאית. בשלב הראשון, תפעיל החברה שתי טיסות סדירות שבועיות.

תאריך:  16/10/2002   |   עודכן:  17/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
בפגישה שקיימו ראשי שתי הסיעות נמסר כי הושגה התקדמות רבה; בעוד שבועיים מתוכננת הכרזה על איחוד והליכה משותפת לבחירות
ניצן כהן ורנית נחום-הלוי
מצרים הביעה תמיכה בעניין השאיבה והעבירה מסר לשרון להפסיק איומיו על האומה הערבית ולבנון; צבא לבנון מכריז על כוננות
מירב לוי
עד כה הוגשו כ-5,850 תביעות לפיצויים בהיקף של 5 מיליארד ש"ח בגין ירידת ערך הקרקע, כתוצאה מהפרויקט
ניצן כהן
JP MORGAN דווחה על ירידה של 90% ברווח; החליטה על פיטורי 10% מעובדיה; בואינג מציגה ירידה של 48% ברווח; הדאו יורד ביותר מ-2% ונאסד"ק מאבד 3.5%
מירב לוי
הממונה קבע - רק חלק קטן יחסית מהתמלוגים המשתלמים לתאגידים לניהול משותף עבור רשיונות שימוש, משתלם על-ידי בתי המלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il