X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בכירים בעבודה: השר פרס עשוי לתמוך בתקציב, גם בלי שינוי; בכירים בליכוד: שרון אינו מעוניין להקדים הבחירות, אך השלים עם הפרישה
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, שוקל להקים ממשלה צרה, אם יו"ר העבודה, שר הביטחון, בנימין בן-אליעזר, יממש את איומו ויצביע נגד התקציב (יום רביעי, 30.10.02), בקריאה הראשונה בכנסת.
מרכז מפלגת העבודה הסמיך (יום א') את חברי הסיעה בכנסת להתנגד להצעת תקציב המדינה בהצבעה בקריאה ראשונה, אם לא יוכנסו בתקציב מספר שינויים הנוגעים לכספים המועברים להתנחלויות.
עם זאת, על-פי הערכות סיעת האיחוד הלאומי - ישראל ביתנו, תתכנס בצהריים (יום ב', 28.10.02) ותחליט להעניק לראש הממשלה, רשת ביטחון בהצבעה על התקציב, אם תפרוש העבודה.
ראש הממשלה יעדכן היום את סיעת הליכוד בהתפתחויות הפוליטיות. בליכוד ובעבודה מעריכים ששרון יוכל להמשיך לקיים את הממשלה הנוכחית עוד כמה חודשים, עד שיוחלט על מועד מוסכם לבחירות.
שר הפנים, אלי ישי, אומר כי קיימת התקדמות בדיונים בין מפלגתו לאוצר, הוא הביע פסימיות ואמר כי לדעתו התקציב יעבור כבר בקריאה ראשונה. עם זאת אמר, כי אם מכורח הנסיבות ידרשו לקיים בחירום, הוא מעדיף שאלו יתקיימו בחודש מרס או אפריל, אחר המתקפה האמריקנית על עירק.
בראיון לגלי צה"ל אמר שר החקלאות, שלום שמחון, כי המתנחלים הם היחידים שלא נפגעים בתקציב השנה, ועל-כן לא תוכל סיעת העבודה לתמוך בתקציב. עם זאת, נקבע במרכז כי אם תהיה התקדמות במשא-ומתן שמנהלים נציגי המפלגה מול האוצר, תכונס לשכת המפלגה לדון בשינוי ההחלטה.
במועצת יש"ע הסבירו, כי התקציבים שמועברים להם נועדו לממן בעיקר הסעות בכלי-רכב ממוגני ירי לבתי הספר ומיגון ישובים מפני חדירות. מועצת יש"ע קראה לראש הממשלה לא להיכנע לכוחנות הפוליטית של מפלגת העבודה.
בכירים בעבודה העריכו כי שר החוץ, שמעון פרס, עשוי לתמוך בתקציב, גם במקרה ומפלגת העבודה תתנגד לו. בכירים בליכוד הסבירו כי שרון אינו נחוש בדעתו להקדים את הבחירות, ואף לא להתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד, אך מנגד השלים עם פרישתה של העבודה.
השר צחי הנגבי מהליכוד האשים (יום ב') את שר הביטחון כי ההחלטות שהוא קובע במרכז העבודה נובעות מקמפיין בחירות שהוא מנהל במפלגת העבודה. סגן שר הביטחון, ויצמן שירי, דחה את הטענות.
למרות "איומי" שרון בדברים שאמר (יום א') בישיבת הממשלה, כי מי שלא יתמוך בתקציב אין לו מה לעשות בממשלה, מזכירי גורמים בעבודה כי במשבר התקציב האחרון לא עמד שרון בדיבורו והחזיר את שרי ש"ס שהתנגדו לו, תוך זמן קצר.

תאריך:  28/10/2002   |   עודכן:  28/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
החמאס לקח אחריות על הפיגוע; החייל נהרג כאשר הסיע נגמ"ש למוביל טנקים, הנגמ"ש סטה ומחץ את הקצין; תפתח ועדת חקירה
Nfc
משרד האוצר מבקש כעת להעביר "בדלת האחורית" דרך חוק ההסדרים, אגרה גבוהה עוד יותר בשיעור של 4,000 שקל בשנה
ניצן כהן
מרכז המפלגה התנה תמיכה בתקציב בקיצוץ 700 מיליון שקל מתקציב ההתיישבות היהודית ביש"ע
ניצן כהן
פרגוסון החליט שלא לצרף לסגל את ורון, בלאן, בקהאם ובארטז. פצועים ביונייטד ולא הצטרפו לקבוצה: גיגס, באט, בראון וואן-ניסלטרוי
רנית נחום-הלוי
הדברים נכתבו במכתב ששיגר עובד חברת החשמל לח"כ פורז, לאחר שזה סירב לבקר בחברה מחשש לחייו: "תרשה לי לצחוק... די נו, מיצית את הקטע", נכתב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il