X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההכנסות הגיעו צמחו ב-14% ל-38.5 מיליון דולר; הרווח הנקי למניה הסתכם ב-3 סנט, לעומת איזון ברבעון הקודם
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  נייס
  חיים שני

חברת נייס מערכות עברה לרווח נקי ברבעון השלישי של השנה. החברה מדווחת על רווח נקי של 425 אלף דולר, או 0.03 דולר למנייה בדילול מלא. זאת לעומת הפסד של 4.1 מיליון דולר או 0.32 דולר למנייה ברבעון המקביל של 2001. ברבעון השני של השנה, דיווחה נייס על רווח נקי של כ-52 אלף דולר ואיזון ברווח למניה.
הכנסות החברה לרבעון צמחו ב-יותר מ-14% והסתכמו ב-38.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-33.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הקודם רשמה החברה הכנסות של 38.2 מיליון דולר.
ההכנסות ממוצרים לרבעון השלישי של 2002 הסתכמו בכ-30.6 מיליון דולר, לעומת 30.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ו-32.8 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. ההכנסות משירותים, אשר כוללים שירותים מקצועיים ושירותי תחזוקה, הוכפלו בהשוואה לרבעון המקביל, והסתכמו ב-7.9 מיליון דולר, לעומת 3.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, ולעומת 5.4 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. העלייה החדה בסעיף זה נובעת מיישום אסטרטגיה עסקית של מתן שירותי תחזוקה ומכירת שירותים מקצועיים נלווים.
חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות מסר: "נייס שומרת על תחזיתה לרבעון הרביעי של השנה, וצופה הכנסות של כ-40 מיליון דולר ברבעון. אנו צופים רווח של 10 סנט למניה, בנטרול השפעת רכישת TCS והוצאות חד פעמיות אחרות".
לדברי שני - "למרות תנאי השוק המאתגרים, חטיבת ה - CEM של נייס זכתה במספר עסקות גדולות שכללו אספקה של פתרונות מערכתיים מקיפים הכוללים התקנת מוצרים ושירותים מקצועיים נלווים. מאז תחילת השנה ההכנסות ממוצרים עלו ב - 20 אחוז, בעוד ההכנסות משירותים עלו ב - 72 אחוז".
בהתייחסו לחטיבת ה - Security של נייס, אומר שני כי ברבעון השלישי רשם תחום הוידאו הזמנות שיא במספר שווקים אנכיים, דוגמת נמלי תעופה ומוסדות אקדמיה וממשל.
שני מציין את חשיבותה האסטרטגית של רכישת חברת TCS, ואת תרומתה הצפויה לביצועי נייס כבר בשנת 2003 שני מוסיף כי השלמת העסקה צפויה בימים הקרובים. סך המזומנים של נייס, כולל השקעות בבטוחות סחירות לטווח ארוך, הסתכמו בכ - 90.2 מיליון דולר נכון ל - 30 בספטמבר 2002. מספר ימי החייבים (DSO) ירד ל - 96 מ - 100 בסוף הרבעון הקודם.

תאריך:  30/10/2002   |   עודכן:  30/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מספר התלונות הגדול ביותר נשלח לרשת (431); עליה משמעותית בתלונות על אופי שידורי החדשות של ערוץ 2; הנציב קורא להרחבת פעולותיו על-מנת ליצור מעורבות רבה יותר בקרב הציבור
שי פאוזנר
מדובר בחיסכון המניב ריבית של 10.9% (!) בשנה; בבנקים ניכרת בשבועות האחרונים תכונה רבה של שיווק אגרסיבי שנועד לעצור את הבורחים מהחסכונות, הקופות והקרנות
גלית יצחק
בבית החולים במוסקבה עדיין מאושפזים 250 בני אדם; מספר ההרוגים מסתכם ב-119
שי פאוזנר
יהיה זכאי בין השאר, להוצאות אחזקת ושימוש בטלפונים בביתו ובטלפונים סלולריים, הוצאות אירוח ואש"ל, כרטיס אשראי וחופשה של 28 ימים בשנה; אם יפוטר מהכשרת הישוב, יקבל משכורת של 6 חודשים
ניצן כהן
על-פי החשד נחשפו החולים לחיידקים בבית החולים הציבורי במידלסבורו, בצפון אנגליה, לאחר שטופלו במיכשור רפואי מזוהם; בית החולים אישר את הפרסום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il