X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
וולוו, הורן את לייבוביץ וחברת התיירות מנצרת זכו במכרז; שר התחבורה היוצא ביטל ביקור מתוכנן להבוקר במרכז חברת מאיר עקב פרוק ממשלת האיחוד הלאומי
▪  ▪  ▪

לראשונה מאז קום המדינה, תפעיל חברה פרטית קווי תחבורה ציבורית באזור גוש דן.
קבוצת קשרים המשותפת לחברת האוטובוסים הורן את לייבוביץ מעפולה, יבואני הרכב מאיר (בבעלות משפחות העסקים קז ושחר) וחברת הנסיעות והתיירות נצרת, זכתה במכרז להפעלת 23 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על-ידי חברת דן באיזור בקעת אונו.
למחלקה ראשונה נודע כי הבוקר (ה', 31.10.02) עמד שר התחבורה היוצא, ד"ר אפרים סנה, לבקר במרכז חברת מאיר למשאיות ואוטובוסים. הביקור בוטל ברגע האחרון, עקב פרוק ממשלת האיחוד הלאומי.
המכרז שפורסם במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית כולל את כל קווי האוטובוסים של בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופולינים בתל אביב. מדובר בקווים: ת1, ת2, ת3, 36, 37, 38, 39, 49, 55, 56, 58, 59, 71, 76, 78, 83, 84, 85, 87, 93, 94, 95 ו- 168 (למעט הקווים 68 ו- 69). קווים אלה מהווים כ-8% מפעילותה של חברת דן.
תעריפי הנסיעה של חברת קשרים יהיו זולים ב-10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של דן. מחיר נסיעה באזור בקעת אונו יהיה 4.5 שקלים, במקום 5 שקלים כיום. תעריפי הנסיעה בקטעים הארוכים יותר מבקעת אונו לתל אביב יהיו 5.9 שקלים במקום 8 שקלים כיום.
מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן-ציון ציין כי בעקבות התחרות יהנו כל תושבי מטרופולין תל אביב מהנחות בתחבורה הציבורית ולא רק הנוסעים בקווי האוטובוסים שיצאו לתחרות.
תעריפי הנסיעה העירוניים בכל גוש דן, העומדים כיום על 5 שקלים יופחתו בעקבות התחרות, באופן הדרגתי ב-50 אגורות. עם תחילת פעילותה של חברת קשרים יופחת המחיר ל-4.9 שקלים. גם תעריפי הנסיעה המוזלים, באזור בקעת אונו יופחתו בהדרגה ב-40 אגורות ויעמדו בסוף תהליך התחרות על 4.1 שקלים בלבד.
דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר, כי על-פי הצעתה, חברת "קשרים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון להפעלת הקווים ניתן לחברה למשך 6 שנים, בתום תקופה זו יפורסם מכרז חוזר למתן השרות באותם הקווים.
חברת "קשרים" הבטיחה להנהיג רמת שרות גבוהה מהמקובל, שתכלול לדבריה בין השאר, הפעלת אוטובוסים ומיניבוסים חדישים מסוג וולבו המותאמים גם לנכים, כירטוס אוטומטי, הפעלת מערכת מידע חדשנית לנוסעים והפעלת קווים נוספים במטרופולין תל אביב.
מנכ"ל משרד התחבורה ציין, כי הרפורמה שיוזם משרדו בתחבורה הציבורית נועדה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית באמצעות הוזלה של התעריפים ושיפור רמת השרות. לדבריו, בקרוב יפורסמו מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזורים נוספים בארץ.
עבור יעקב שחר, מבעלי חברת מאיר יבואנית אוטובוסי וולוו, מדובר בנצחון שני השבוע: זאת לאחר נצחונה של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, הנתונה אף היא בבעלותו.

תאריך:  31/10/2002   |   עודכן:  31/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מולדת החלה לבצע הלכה למעשה את רעיון הטרנספר; כתב ה-BBC מדווח על מודעה שהתפרסמה באחד העיתונים הפלשתינים, המציעה סיוע לכל מי שיהיה מוכן לעזוב את השטחים
שי פאוזנר
הקטין ב-32% את ההפרשה לחובות מסופקים ברבעון ל-37 מיליון שקל
ענבל אביב
חברי המשלחת יעבירו הרצאות במסגרת כנס טלקום 2002; סמנכ"ל בכיר בחברת המחקר: אנו מאמינים ששוק התקשורת העולמי יצמח מחדש ומבטיחים להיות כאן בכדי לתמוך בלקוחותינו בתהליך זה
מתנגד לכך שאליעזר פישמן, בעל השליטה בגלובס, יגיע לאחזקה של יותר מ-25% ממניות ידיעות-אחרונות; פישמן כבר מחזיק 36.5% ממניות העיתון הגדול במדינה; הממונה מציג תמונה עגומה של המונופוליזציה בעיתונות הישראלית
מירב לוי
ממצאי בדיקת הקרינה העלו חריגות עד פי 5 מהרמה המותרת; יו"ר הוועדה: משרד הפנים יפנה למשרדים הרלוונטיים במטרה למצוא אתר חלופי לתחנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il