X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני שערים של קוביקה (26', 37') שער של זוהר (71') ושער של ז'זה פריירה (91') החזירו את הצבע ללחיים של הצהובים; בבית"ר ניכר הלחץ והשחקנים (לפחות עד השער השני) לא הפסיקו להעיר אחד לשני
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  בית"ר ירושלים
  מכבי חיפה

המשחק המרכזי של השבת (2.11.02) בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה הסתיים בתבוסה של הירוקים מחיפה.
קוביקה כבש שני שערים יפים מבעיטות מכ-17 מטרים מהשער של אוואט (26', 37') והחזיר את שמחת החיים לצהובים. בדקה ה-71' כבש איציק זוהר מכדור קרן שעבר לאוואט בין הרגלים וחצה את קו השער. השופט, דני קורן, לא שרק ועופר טלקר המשיך את הכדור פנימה.
דקה אחרי תוספת הזמן בית"ר תוקפת עם ארבעה שחקנים, והברזילאי ז'וזה פריירה בועט מרחוק כדור חזק ואוואט ספק לא מרוכז ספק בתנועת גוף לא נכונה הודף את הכדור לשער. פריירה קבע את תוצאת המשחק 0:4 לבית"ר ירושלים.
הרבה ספקולציות הועלו לפני פתיחת המשחק, כשהספקולציות דיברו על סבירות למעלה מגבוהה שבמקרה של הפסד יאלץ אלי כהן ללכת הביתה. סיר הלחץ בטדי עובד שעות נוספות ואחרי 4 הפסדים רצופים ותצוגות כדורגל לא משכנעות הקהל מאבד את הסבלנות.
בפתיחת המשחק ניכרה עצבנות רבה בבית"ר. למרות פתיחה טובה ולחץ על כל המגרש הירבו השחקנים לדבר/לצעוק/להעיר אחד לשני, ונראה היה שכולם מתחילים לחפש אליבי. עופר טלקר, דוד אמסלם, וז'אן טלסניקוב, סיפקו את השקט הנחוץ כדי להוביל כדורים ולנסות להעמיד את זוהר בבעיטה נוחה לשער או את קוביקה עם מסירה טובה מול אוואט.
קוביקה פתח את המשחק לא מרוכז (כמו מרבית שחקני בית"ר). אולם ככל שחלפו הדקות חזר לעצמו וגרם לקהל בטדי להוציא הרבה קיטור אחרי השער הראשון.
למרות שני השערים היפים של קוביקה בבית"ר חייבים לעבוד איתו על המהירות. קוביקה חייב להוריד ממשקלו. אנז'י קוביקה מהיר, מרוכז ורזה יותר אחד החלוצים היותר טובים שיש בישראל.
איציק זוהר, למרות משחק טוב, היה ברוב שלבי המשחק לא מרוכז והדבר ניכר היטב במשחקו. זוהר הרבה לצעוק על השחקנים מה שמנע ממנו לנהל את המשחק של בית"ר ביד רמה.
כמה נקודות אור בבית"ר ירושלים: עופר טלקר חוזר לעצמו ועם הרבה שקט נפשי החזיר לבית"ר את הביטחון במשחק המעבר. דוד אמסלם, שחקן נהדר, בפריצות שלו לאורך האגף נותן מרווח נשימה להגנה ויוצר מצבים טובים לחלוצים. אמסלם לא מפקיר את ההגנה ותורם הרבה למשחק של בית"ר.
הצעירים של בית"ר. איזה מרץ, איזו נחישות שאף הביאה את השער הרביעי. אין ספק - יש עתיד בבית"ר ירושלים.
לסיום מכבי חיפה. אין יותר מידי מה לכתוב עליה. חיפה היא הקבוצה מהיותר טובות בישראל, ונראה שהיא הולכת לתפוס מקום קבוע במסגרות האירופיות.
הירוקים היו עייפים, ולמרות הרצון והניסיון - העייפות עושה את שלה. אריק בנאדו שיחק עצבני מתמיד בעיקר לאחר שני השערים שעם כיסוי טוב יותר שלו יכול להיות והיו נמנעים. דודו אוואט, ספג הרבה ביקורת על היציאות שלו לכדורי גובה. אחרי המשחק הטוב נגד יונייטד נראה היה שאבן גדולה נגולה מעל ליבו- אוואט היה עייף ושני גולים עם עירנות וריכוז היו יכולים להיעצר על ידו.
שום יכול היה להרשות לעצמו לפתוח עם ישראלביץ' ורפי כהן, או עם ניר סביליה במקום פראליה וקטן ולתת להם מנוחה. במקרה והמשחק היה מתפתח כמו שהתפתח לעשות את החילופים ולהכניס את קטן ופראליה רעננים ויכולים להוביל מהפך.

תאריך:  02/11/2002   |   עודכן:  02/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק וגיל איל
הרמטכ"ל משה (בוגי) יעלון דחה יציאתו לביקור בארה"ב; שרון קיבל חוות דעת בעל-פה מהיועץ המשפטי לממשלה המאפשרת את המינוי; בן-אליעזר מברך את מופז; ח"כ יוסי שריד הודיע: מרצ תתנגד בכנסת למינוי מופז
ניצן כהן
מייקרוסופט תחשוף את סודות מערכת ההפעלה, חלונות, ותיתן אפשרות לחברות מחשבים להתקין תוכנות נוספות על 'שולחן העבודה'; "ספק אם ההסכם טוב לצרכנים וספק גדול יותר, אם מייקרוסופט תישם את ההסכם ככתבו"
ניצן כהן
התביעה הכללית בארה"ב הגישה נגד הפירמה תביעה בהיקף של 548 מיליון דולר; Ernest & Young מואשמים במירמה ורשלנות בכך שלא מסרה בזמן מידע אודות האשראי הבנקאי שניתן לאנרון
nfc
יגיל מאושפז במצב בינוני ומצבו יציב
ניצן כהן
מקורבים לראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מעריכים היום שהאחרון יודיע לשרון היום בלילה או מחר בבוקר על כוונתו לדחות ההצעה למינויו לשר חוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il