X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טכנולוגיית ה-EVDO היא הטכנולוגיה המהפכנית בעולם בתחום הסלולר; הטכנולוגיה מאפשרת העברת שידור טלוויזיה חי, בזמן אמת, למכשיר הפלאפון שלך באיכות ושמע מעולים
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון תבצע בקרוב ניסוי של הפעלת טכנולוגיית ה-EVDO, על גבי רשת ה-X1 המבוססת על טכנולוגיית הדור השלישי. כך הכריז מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד, עם פתיחת "תערוכת טלקום 2002" בגני התערוכה בתל אביב.
טכנולוגיית ה- EVDO הינה הטכנולוגיה המסחרית המתקדמת בעולם, המספקת שירותי תקשורת נתונים בקצב גבוה ממוצע של 300 עד 600 קילו ביט לשנייה וקצב שיא של 2.4 מגה ביט לשנייה. הטכנולוגיה תאפשר העברת אפליקציות פס רחב הכוללת העברת ווידאו, מוזיקה, שידורי טלוויזיה בזמן אמת, ו- video on demand. ניסויים מקבילים נערכים כיום בקוריאה ובארה"ב.
לדברי גלברד, השימוש בטכנולוגיית ה- EVDO הינו מסלול התפתחות טכנולוגית שיעמיד את חברת פלאפון בחזית הטכנולוגיה הסלולרית בעולם ויאפשר לחברת פלאפון להשיק אפליקציות פס-רחב לשימוש לקוחותיה באמצעות פורטל השירותים החדש ומכשירי הפלאפון בעלי תצוגה בצבע.
בכך ממשיכה פלאפון לחדש ולהעשיר את חוויית השימוש במכשיר הסלולר ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של הלקוח. גלברד הוסיף כי עד תום השנה תושלם פריסת שני שלישים מרשת ה-X1 ומרבית תושבי המדינה לקוחות החברה יוכלו ליהנות משורה של יכולות מתקדמות ובהן הורדת אפליקציות מולטימדיה, משחקים מבוססי ג'אווה, קטעי וידאו, גלישה סלולרית, וכן תכנים מגוונים כגון מידע פיננסי ועסקי, חדשות ומזג אוויר בזמן אמת, צ'טים ועוד.
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, מסר כי הפעלת רשת ה - 1X בטכנולוגיית הדור השלישי מלווה בהכנסה של מכשירי פלאפון מדגמים חדשים שטרם נראו בשוק הישראלי. בימים הקרובים תשיק פלאפון את ה- SK 5000 המצויד במצלמה דיגיטלית זעירה, בעל יכולות שליחת התמונות המצולמות (MMS) לכתובות דואר אלקטרוני רגילות ובעתיד תתאפשר שליחתן למכשיר הפלאפון.
בנוסף, פלאפון תציג בתערוכה טלפון של LG התומך בטכנולוגיית EVDO בעל מצלמה פנימית, מסך מסתובב ויכולת הקרנת סרטי וידאו באיכות של טלוויזיה, ואיכות צליל של 40 פולי.
כמו כן, פלאפון תחשוף במסגרת תערוכת טלקום 2002 את מגוון היישומים המתקדמים הכוללים:
Video Streaming
לראשונה בישראל, יוצג שידור טלוויזיה חי בזמן אמת למכשיר הסלולרי באמצעות כרטיס מודם PCMCIA ברשת הדור השלישי, ה- 1X. השירות מופעל באמצעות שיתוף פעולה בין פלאפון לחברת אמבלייז שפיתחה טכנולוגיה ייחודית להעברת שידורי ווידאו המוצגים על גבי מחשבי הכף יד, ה-iPAC (Pocket PC). בנוסף תוצג מערכת אבטחה סלולרית, המאפשרת העברת תמונה ממצלמות דיגיטליות הממוקמות בשטח, ישירות למכשירי iPAC המצוידים במודם סלולרי. הטכנולוגיה היא פרי פיתוח של חברת ריגארד הישראלית.
משחקיJAVA
עולם משחקי JAVA המבוסס על טכנולוגיית SKVM המתקדמת ביותר בעולם מבית היוצר של ענקית הסלולר הקוריאנית SK Telecom, עימה חתמה פלאפון לא מכבר על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי. פלאפון משיקה עולם עשיר של משחקי צבע אינטראקטיביים הניתנים לטעינה מרחוק באמצעות מגוון רב של מכשירי 1X בעלי מסכי צבע, יכולת עיבוד גבוהה ותמיכה באיכויות צליל גבוהות המהווים פריצת דרך בעולם ה - Entertainment הסלולרי.
לראשונה יוצג מכשיר פלאפון מהדור השלישי הפועל ב-X1 וב- EVDO מתוצרת LG התומך בהצגת קטעי ווידאו סטנדרטים מסוג MP4. המכשיר תומך במיצג גרפי עשיר ורזולוציית מסך גבוהה המותאמת לשירותי הדור השלישי. למכשיר מצלמה דיגיטלית מובנית ומסך
צבעוני גדול הניתן לסיבוב בהתאם לצורך. רשת 1X וטכנולוגיית ה-EVDO, יאפשרו העברת קטעי ווידאו קצרים תוך ניצול קצבי הנתונים הגבוהים ושילוב איכויות המכשירים המשולבים כבר היום ברשת פלאפון.
בנוסף, פלאפון תציג לראשונה שירותים למען הנהג:
המסלול המהיר (כוכבית 20) בו יסופק מידע על מסלולי הנהיגה המומלצים מיעד אחד למשנהו וזמני הנסיעה המשוערים בהתאם לפרופיל אישי ומיקום הנהג. שרות דרך בטוחה (כוכבית 001) השולח התראות למכשיר הפלאפון הסלולרי על הימצאות מכמונות מהירות קבועות של המשטרה.

תאריך:  04/11/2002   |   עודכן:  04/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן כהן
כלכלני בית ההשקעות לידר ושות': התרופות לפקרינסון הופכות להיות ממשיות; טבע תודיע בשנה הבאה מספר הודעות משמעותיות עוד לפני ההשקה הרשמית של התרופה
רנית נחום-הלוי
פרס עוד אמר כי ארה"ב צריכה לא רק להיאבק בטרור, אלא להקים יסודות לבניית מזרח תיכון חדש; אמר שאינו מצטער על שהיה חבר בממשלה הזו ושימש בה כחומת מגן
Nfc
ניפון - אחת מהחברות המובילות ביצור צבעים; למעלה מ-190 משתמשים בסינגפור במגוון תחומי הפעילות של החברה
הדר פרבר
כך מנתוני ארגון קבוצת שטיר; תערוכת המזון תפתח בגני התערוכה בתל אביב בימים 25-27 בנובמבר
ענבל אביב
במהלך שנת 2003, תחל פריסת רשת הדור השלישי של פרטנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il