הכנסת אישרה (יום ב', 4.11.02) בקריאה שניה ושלישית את התיקון לחוק רשות השידור, לפיו שירותי פרסומות מאוחדים (שפ"מ) יוכלו להתמודד בפעם השלישית, במכרז לשיווק זמן האוויר לפרסום בקול ישראל.
התיקון לחוק הוכן בוועדת החינוך והתרבות בראשות ח"כ זבולון אורלב (מפד"ל), והוא מאפשר לרשות השידור להתקשר עם הגוף שישווק ויפיק את התשדירים ברדיו, בתקופות רצופות שיעלו על 10 שנים.
התיקון יאפשר לשפ"מ שאחראית על הפרסום בקול ישראל כעשר שנים בקירוב (השנה העשירית תסתיים בספטמבר 2003), להתמודד שוב - במכרז חדש של הרשות, שיפורסם במחצית הראשונה של 2003.
ההיקף ההכנסות מפרסום ברשתות השונות של קול ישראל הגיע לכ-290 מיליון שקל בשנת 2001.
שפ"מ מוחזקת באופן שווה על-ידי חברת אפיקים מאוחדים לישראל (של אברהם פרחי - מנכ"ל שפ"מ), ותיא תיקשורת בע"מ (המוחזקת ע"י תיא השקעות - בשליטת משפחת גניגר). החברה משווקת בלעדית את הפרסומות בקול ישראל, המופקות בשני אולפניה שביד אליהו.
חוזה ההתקשרות הנוכחי עם שפ"מ יסתיים ברבעון האחרון של שנת 2003.