X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יאגד את 50 החברות המובילות בענף עמוס גלזר: "תשכחו שהיה מלד"ן"
▪  ▪  ▪

"ארגון המתווכים המסחריים" הוקם (יום ד', 31.10.07). בכינוס היסוד, שנערך אחר-הצהריים בת"א, השתתפו כ-40 איש, בעלי החברות הגדולות לתיווך בנכסים מניבים. הארגון החדש יבוא במידה רבה במקום עמותת המתווכים מלד"ן. עמוס גלזר, בעל השליטה באנגלו-סכסון תל אביב, נבחר לנשיא הארגון. עודד צידון, בעל חברת פורום נדל"ן, נבחר ליו"ר.
בכינוס השתתפו בין היתר בעלי החברות הגדולות בנדל"ן מסחרי: חוליו שוץ מנ.ת.מ. נכסים, ג'קי מוקמל ממ.א.ן. נכסים, יאיר לוי, בעלי תיווך פסגות, חיים קאופמן, יוסי גולן מגלובוס נכסים, צבי הדר מיוניברסל נכסים. רוני מאנה לא השתתף.
גלזר אמר: "תשכחו שהיה מלד"ן". צידון ציטט את רשמת הקבלנים היוצאת, יהודית וייס, שאמרה לו כי "מעולם לא ראתה במועצת המתווכים נציג של הענף בעל שיעור קומה"; נציג המתווכים במועצה הוא נחמן שכטר, יו"ר מלד"ן. יאיר לוי, אחד המתווכים הגדולים בענף אמר: "מלד"ן הוא ארגון שאינו קיים". משתתפים אחרים רמזו על בעיות כספיות שהיו בחברותם במלד"ן.
צידון וגלזר אמרו, שהתוכנית היא להקים מועדון יחודי ל-50 החברות הגדולות בענף, עם 100 חברים. גלזר אמר כי הארגון יעביר בין חבריו מידע על עסקות בעבר, בהווה ובעתיד, ויזום שיתוף פעולה בין חבריו לעסקות משותפות.
הארגון יצטרף כנראה למי"ל ( המרכז הישראלי לניהול), בדמי חבר של 600 שקל לשנה. לשכת המסחר תל אביב דרשה 2,800 שקל לשנה, ומו"מ עם בילדינג לא הבשיל להסכם. הארגון יערוך אחת לחודש מפגש מקצועי בבית המי"ל בכפר המכביה בר"ג. בין היתר, יהיו בו הרצאות מקצועיות בנושאי נדל"ן ושוק ההון.
צידון אמר כי אחת ממטרות הארגון תהיה לפעול במשותף מול משרדי הפירסום, להקטנת הוצאות הפרסום. כן אמר שיש תוכנית לפתוח בית ספר לנדל"ן מסחרי.
חיים קאופמן,בעבר יו"ר מלד"ן, אמר כי אחת ממטרות הארגון תהיה להכניס תיקונים בחוק המתווכים. הוא אמר, שקוני ומוכרי נדל"ן מנסים לא לשלם דמי תיווך, בטענה שלא הוכח שהמתווך היה, ככתוב בחוק, "הגורם היעיל " בעריכת העיסקה. הארגון ידרוש לבטל סעיף זה.
יאיר לוי אמר כי מטרה עיקרית אחרת של הארגון תהיה להגן על מעמדם של המתווכים המסחריים מול עורכי הדין, המנסים להכנס לעסקות תיווך.
בכינוס השתתפו בין היתר שלשה מתווכים בכירים שעמדו בראש בראש מלד"ן - גלזר, שוץ וקאופמן. צידון היה בעבר ראש החטיבה המסחרית במלד"ן, ופרש.

תאריך:  31/10/2007   |   עודכן:  21/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ירידה של 30% במכירת דירות בירושלים    עליה קלה במכירות בת"א    מלאי הדירות ירד ל-10,900    מלאי הדירות בירושלים עלה ב-42%    המלאי למכירה בת"א ירד ב-9%
אלעזר לוין
אישרה לפני שנה וחצי פוליסות ביטוח דירקטורים, אך רשות ניירות הערך פסלה את האישור    החברה: המדובר בפגם פורמלי - אי הזמנת שני בעלי מניות קטנים, המתגוררים בחו"ל
דודי רייבין
הוארך בשישה ימים מעצרם של שישה צעירים עבריינים,תושבי יפו, החשודים בסחר בסמים ואמצעי לחימה    בין החשודים- קטין
עומר עמנואל
תערוכה נודדת בנושא שימור אנרגיה תנדוד בין הרשויות המקומיות ובאירועים ציבוריים    בין המוצגים מערכות סולריות לנפש וסלילת שבילי אופניים
משה ריינפלד
הקטנת המלאי בארה"ב, החורף המתקרב, והחששות לקיצוץ התפוקה בעירק, אירן וניגריה דוחפים את המחיר ל-100 דולר עוד השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il