X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלידר מעניקים למכתשים אגן מחיר יעד הגבוה ב-43% ממחיר המניה בבורסה; "החברה תמשיך לחפש באגרסיביות הזדמנויות השקעה חדשות"
▪  ▪  ▪

האנליסט אורי הרשקוביץ מבית ההשקעות לידר ושות', מפרסם (יום ה', 7.11.02) את המלצתו למניית מכתשים אגן. הרשקוביץ ממליץ על המניה ב'קניה חזקה', תוך שהוא נוקב במחיר יעד של 10 שקל לטווח של שנה, מחיר יעד הגבוה ב-43% ממחיר המניה בבורסה.
מכתשים אגן סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של 217.4 מיליון דולר, ירידה של 2.1% לעומת ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2001 שהסתכמו ב-222 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון החולף ב-13.5 מיליון דולר, עלייה של 11.6%, לעומת הרווחים בתקופה המקבילה אשתקד שהסתכמו ב-12.1 מיליון דולר.
מנכ"ל מכתשים אגן, אילן לויטה, פרש במהלך הרבעון החולף מתפקידו. בלידר ושות' מציינים שהחברה חבה ללויטה חוב גדול על כך שהצליח לנווט אותה לחוף מבטחים לאחר תקופה ארוכה של משברים משמעותיים שעברו עליה. חילופי מנכ"לים הם זעזוע לכל חברה, אולם במכתשים מדובר ברע במיעוטו.
בלידר ושות' מציינים שלמרות הפרישה של אילן לויטה מניהול החברה, עדיין ישמש כיועץ לעניינים אסטרטגים של החברה. נתון חיובי נוסף: לויטה פרש מניהול החברה מרצונו החופשי ולא עקב סיכסוכים עם ההנהלה. דירקטוריון החברה השכיל במשך השנים להקים צוות ניהולי יציב ואיכותי שימזער את הזעזוע הנעוץ בחילופי המנכ"לים.
האנליסט אורי הרשקוביץ מציין, כי דוחות הרבעון השלישי של מכתשים אגן מלמדים שהחברה ערוכה מתמיד להתמודדות עם משברים פיננסים. מכתשים אגן עלולה לעמוד בתקופה הקרובה מול שמיטת חובות של לקוחות בברזיל. להערכת הרשקוביץ החברה ערוכה לטפל גם במשבר כזה ללא זעזועים מיותרים.
מכתשים אגן השכילה בתקופה האחרונה להקטין באופן שיטתי את חובות הלקוחות אליה. החברה גם הקטינה את היקף המכירות לחברת אמל"ט, המרכזת את פעילותה בדרום ומרכז אמריקה.
להוציא את המשבר בשוק הדרום אמריקני, מעריכים בלידר ושות', כי שוק הכימיקלים העולמי מתחיל להראות סימני התאוששות נתון מעודד אודות עתידה של החברה.

תאריך:  07/11/2002   |   עודכן:  07/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
הפתיע את השווקים אשר ציפו להורדה צנועה יותר, של רבע אחוז; הורדת הריבית הנוכחית היא הראשונה השנה, לאחר 11 הורדות ריבית רצופות במהלך שנת 2001; רוב חברות המסחר הגדולות בוול-סטריט מאמינות שהפד לא ישנה את הריבית עד אמצע שנת 2003
ניצן כהן
במשרד התקשורת הוקם צוות שהמליץ לאסור על בזק לחסום שיחות חינם מהסלולר; שופטי העליון: מסקנות צוות הבדיקה מאזנות בין האינטרסים
שי פאוזנר
דה-מרקר פנתה הבוקר רשמית לכל הגולשים המנויים ל-Newsletter והודיעה להם על הצורך בתשלום; הארץ מדווח כי Ynet תחל בתוך ימים לגבות תשלום מגולשים מחו"ל
ניצן כהן
במהלך היום נסחר הדולר בירידות של עד 0.5% לאור ההחלטה על הבחירות והורדת הריבית בארה"ב; הראל קורדובה, מנהל תחום עסקות מט"ח בבינלאומי: פערי הריביות מושכים את הדולר לירידות
מירב לוי
היועץ המשפטי לממשלה פרסם הנחיות האוסרות הוצאת כספים שלא כדין ומינויים לא כשרים בזמן קמפיין הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il