X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עצור ראשון בפרשה, הצהיר שהרכב ששימש את מבצעי הפיגוע נמצא בבעלותו; נחקרים כ-120 אנשים המתאימים לקלסטרוני המשטרה; המדינות שאזרחיהן נפגעו בפיגוע שלחו חוקרים לאינדונזיה לעזור למשטרה המקומית
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  באלי

משטרת אינדונזיה מסרה (יום ה', 7.11.02) כי נמצא תחת חקירתה אדם אשר הודה בתכנון הפיצוץ במועדון הלילה באלי, אשר גרם למותם של כ-200 איש, לפני כחודש. כך מוסרות סוכנויות הידיעות.
מהמשטרה נמסר, כי העצור אמר כי בבעלותו רכב המיני-ואן אשר שימש בהפצצה. האיש הזדהה רק בשם אמרוזי. מהחקירות עולה, כי אמרוזי השתמש ברכב במטרה לשתול את הפצצה בבבאלי, וכי הוא הודה בכך. המשטרה עדיין חוקרת את חבריו של החשוד.
דובר קבוצת חקירות בינ"ל באינדונזיה מסר, כי אמרוזי נעצר במזרח ג'אבה ביום שלישי ומשם הוטס לבאלי. "צוות החקירות עדיין מתחקר אותו. יש עדויות שונות שעלינו להצליב ולבדוק", כך מסר.
אחת מתחנות הטלוויזיה המקומיות בבאלי שידרה, כי אמרוזי נעצר בפנימיה איסלמית בעיר טנגולון. מנהל הפנימיה אמר בראיון לתוכנית הטלוויזיה, כי אמרוזי השתתף בנאום של הקיצוני אבו בכר באשיר. "לעתים הוא בא לפנימיה לנהל תפילות איתנו, אבל הוא לא תלמיד כאן", אמר המנהל.
למרות שטרם לקחה קבוצה כלשהי אחריות לפיגוע, הרשת הצבאית האיסלמית המחוזית, ג'מאה איסלמיה, עולה כרגע כחשודה העיקרית. המשטרה עצרה לאחרונה את מי שנראה כי משמש כמנהיגה הרוחני של התנועה, באשיר, אך הוא לא הוכרז עד עתה כחשוד. בפיגוע בבאלי. הוא מוחזק בבית חולים של השמטרה בג'קרטה, ורופאים אומרים כי הוא חולה מידי מכדי לעמוד בחקירות. באשיר הכחיש כל קשר לטרוריסטים ואמר כי אינו משתף פעולה עם המשטרה.
זכריה אמר, כי אמרוזי עבר בעבר במלזיה, במהלך שנות ה-90, בזמן בו באשיר גר שם בגלות במהלך הדיקטטורה של אינדונזיה. אבל למעשה לא ברור עדיין, האם נפגשו השניים אי פעם במלזיה.
מהמשטרה נמסר, כי הפיצוץ המרכזי ב-12 באוקטובר נגרם כתוצאה מפיצוץ כמות רבה של חומרי נפץ, אשר הוכנסו לתוך רכב מסוג מיצובישי - מיני-ואן אשר חנתה בפתח אחד ממועדוני הלילה. הרשויות חוקרות לפחות 20 איש בשבועות האחרונים, אנשים אשר דומים לחשודים כפי שהם נראים על-פי הציור שפרסמה המשטרה - בשלוש גרסאות שונות. אמש, פרסמה המשטרה ציור נוסף של החשוד.
קרוב ל-120 בלשים ואנשי מודיעין מאוסטרליה, ארה"ב, בריטניה, יפן ומדינות נוספות עובדים על החקירה ומשתפים פעולה עם החוקרים האינדונזים.

תאריך:  07/11/2002   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
מינהל התעופה האזרחית מאיים להפסיק טיסות חברות זרות שלא ינעלו דלת תא הטייס
הדר פרבר
מחקר מראה כי תל אביב בעלת זיהום אוויר שלישי בחומרתו באירופה; תנועת "אוויר לנשימה": מספר המתים כתוצאה מזיהום אוויר בת"א: למעלה מ-400
ניצן כהן
מדובר בעלייה של 10% לעומת ההפרשה לחו"מס בתקופה המקבילה אשתקד; בבנק מציינים שלמרות זאת יציג יציבות ברווחים; המניה יורדת ב-1.6%
שי פאוזנר
מונה למנכ"ל חברת הקייטרינג למטוסים - בורשטיין
גיל איל
עורך הדין מקסים ראקוב משמש כיועץ המשפטי של המועצה לביטחון לאומי; לטענתו, היועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה, שלומית ברנע-פרגו פועלת להדיחו; ראש המוסד מאיר דגן העיד בדיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il