X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בצה"ל אומרים כי הוא אחראי לפיגוע במצר; הסתיימה הפעילות במחנה הפליטים טולכרם; 1600 רובי M-16 הועברו לתגבור יישובי קו התפר; הרוגי הפיגוע יובאו למנוחות בשעה 14:00
▪  ▪  ▪

בעיירה שווייקה, מצפון לטולכרם הרסו כוחות צה"ל (ליל יום ג', 12.11.02) את ביתו של מוחמד נאיפה, פעיל בכיר בתנזים. בצה"ל אומרים כי הוא אחראי לפיגוע (יום א') בקיבוץ מצר.
אמש, בכינוס במועצת מנשה החליט ראש הממשלה להעביר 1600 רובי M-16 ליישובי קו התפר בעקבות הפיגוע. בכינוס השתתפו ראשי הרשויות המקומיות שלאורך קו התפר ונציגים במערכת הביטחון.
בשעה 14:00 יובאו למנוחות בבית העלמין בצור שלום רויטל אוחיון ושני ילדיה מתן ונועם שנרצחו בפיגוע שלשום.
באזור טולכרם, יצא צה"ל יצא ממחנה הפליטים, לאחר שהשלים את פעולתו ועצר כמה פעילים של ארגוני הטרור. בנוסף צה"ל עצר הלילה עוד 4 מבוקשים ודרושי חקירה.
המבצע הצבאי המתגלגל, נפתח לפי הנחיית ראש הממשלה אריאל שרון ושר הביטחון שאול מופז, לאחר שאלה ביקרו אתמול בערב בבית שבו נרצחו שני הילדים עם אימם. שר הביטחון הנחה את ראשי מערכת הביטחון, להשיג בהקדם את המחבל-הרוצח "חי או מת".
אתמול אישר הקבינט המדיני ביטחוני פעולה התקפית רחבת היקף באזור שכם וטולכרם, כדי לסכל פיגועי טרור מצד ארגוני הטרור, וללכוד את חוליית התנזים ששיגרה את המחבל אמש לקיבוץ מצר, כמו גם מחבלים נוספים.
ההערכה היא, כי הפיגוע - שבו נרצחו חמישה ישראלים, התאפשר בגלל דילול הכוחות של צה"ל באזור שכם. לאחר שחוסל איאד סוואלחה, מפקד הג'יהאד האסלאמי בג'נין, צה"ל נערך עתה ללכידת פעילים מארגון חללי אל אקצא, האחראים, בין היתר, לפיגוע במצר.
קיים חשש כי החוליה הזו מנסה לשגר מחבלים נוספים. באזור השרון הוכרזה כוננות משעות הצהריים ועד שעותה ערב. מחסומים הוצבו, והתנועה עוכבה במשך שעות.
במערכת הביטחון דאגו להדגיש כי המבצע בשכם תוכנן לפני מספר שבועות, עם השלמת הפעולות בג'נין. ארגוני טרור בשורות החמאס והפתח אחראים על פיגועים רחבים בישראל שיהמפגעים יצאו משכם. ביניהם הפיגוע בכניסה לאריאל, הפיגועי בקניון כפר סבא והפיגוע בכרכור.
יחד עם זאת, במהלך הימים האחרונים נעצרו באזור העיר שלושה מתאבדים ונתפסה חגורת נפץ בדרכה לירושלים. בשבועות האחרונים סוכלו עוד חמישה פיגועי התאבדות שתיכננו ארגוני טרור בשכם. העיירה טולכרם נוספה ליעד נוסף של צה"ל, בעקבות איש הפתח שביצע את הפיגוע במצר ויצא משערי העיר.

תאריך:  11/11/2002   |   עודכן:  12/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
רכבת מיוחדת תוביל ביום שלישי (12 בנובמבר) אישי ציבור, חינוך, קהילה ועסקים לבאר שבע להנחת אבן פינה לתחנה האוניברסיטת בן-גוריון
ענבל אביב
קוראים למזכ"ל האו"ם ולמדינות המערב לסייע להם במצוקתם; או לחילופין לממשלת לבנון, בבקשה לחנינה גורפת שתאפשר את שובם לבתיהם
שי פאוזנר
גם הילדים יאהבו את החנוכיה הזו - עוגן האוניה הוא סביבון ובטן האניה מכילה תא מיוחד בו נטמנים דמי החנוכה; זאת כמובן, בהנחה שמי שקונה כזו חנוכיה יוכל גם לתת דמי חנוכה השנה
שי פאוזנר
כינס מסיבת עיתונאים והבהיר כי לא ישוב לפעילות פוליטית בבחירות הנוכחיות; נפגש עם הרב עובדיה יוסף שקיבל את החלטתו
ניצן כהן
בכיר באגף: לא נראה שמישהו באוצר מבין את המשמעות של העלויות הכבדות לקופת המדינה על כל יום של שביתה, הנמשכת כבר 50 ימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il