במסגרת קמפיין פרסום רחב ההיקף בנושא החזרת ציוד צבאי, הוחזר לצה"ל ציוד שווי 4.6 מיליון שקל.
הקמפיין מתקיים מזה שישה שבועות. הוא הועלה על-ידי משרד הפרסום אליקים ושות', בהשקעה של 1.5-1.7 מיליון שקל.
במסגרת הקמפיין, אשר מוצג בטלוויזיה וברדיו באמצעות הסיסמא "נותנים יד לצה"ל - מחזירים ציוד צבאי", הוחזר לצה"ל הציוד הבא: משגר קטיושות ממלחמת שלום-הגליל, טילי אר.פי.ג'י, פצצות תאורה ו-500 רימוני יד.
הקמפיין, אשר מסתיים מחר (יום ו' 15.11.02), טיפל באחת מהבעיות הקשות בתחום הכלכלי של צה"ל. על-פי ההערכה של משרד הביטחון, נגנבים מדי שנה מצה"ל, אלפי פריטים בשווי מיליוני שקלים.
מדובר במגוון רחב של פריטים, החל בכלי נשק, דרך אפודי מגן, מכשירי קשר, פצצות, מחשבים נישאים, מסמכים מסווגים ואפילו כלי רכב. במסגרת הקמפיין, יתבצע פניה אישית ישירה לקהל היעד. קהל היעד שהוגדר על-ידי הצבא ומשרד הפרסום הוא - גברים בני 25 עד 50.