X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנויי orange יכולים להתחבר לשירותי GPRS בעולם, לגישה מיידית וקבועה לאינטרנט, גישה למערכות אינטרא-נט פנים ארגוניות, לאנימציה, למשחקים, ל-Data Base ארגוני, לדואר אלקטרוני ועוד
▪  ▪  ▪

מנויי orange הנוסעים לחו"ל יכולים מעתה (יום ב', 18.11.02), להתחבר לשירות ה-GPRS, אשר יהיה זמין ביעדים נבחרים ברחבי העולם.
שירותי GPRS מאפשרים גישה מיידית וקבועה לאינטרנט, גישה למערכות אינטראנט פנים ארגוניות, לאנימציה, למשחקים, ל-Data Base ארגוני, לדואר אלקטרוני ועוד, והכל באמצעות חיוג יומי פשוט אחד, היוצר חיבור קבוע לרשת בלא צורך בחיבור מחדש כל פעם.
שירותי GPRS בינלאומיים מאפשרים, בין היתר, שיגור וקבלה של מסרי מולטימדיה מסוג MMS, הכוללים למשל צילומים ממכשירי טלפון סלולרי משולבי מצלמה במסגרת שירותי orange oklik, או תמונות שהורדו מהאינטרנט. בכל המקרים הללו, רשת GPRS/GSM נבחרת בחו"ל 'מארחת' את לקוחות רשת אורנג' ומאפשרת להם לעשות שימוש בשירותי תקשורת הנתונים גם בהיותם הרחק מביתם.
השירות מושק היום ביעדים נבחרים, ביניהם - גרמניה, ספרד, רוסיה, הולנד, אירלנד, צ'כיה, הונג קונג, אוסטריה ופינלנד. בשבוע הבא יושק השירות באיטליה ובטיוואן, ובשבועות הקרובים השירות יושק ביעדים מרכזיים נוספים מבין 103 היעדים המוצעים ללקוחות שירות orange בינלאומי.
דן אלדר, סמנכ"ל קשרי חוץ בפרטנר, אמר, כי השירות החדש מעניק ללקוחות רשת orange את האפשרות ליהנות מתקשורת גלובלית, היוצרת חווית משתמש ייחודית, ולהתחלק בחוויה עם בני משפחה ועם עמיתים בישראל. "היכולת לשלוח מחו"ל בזמן אמת תמונות ומסרים של מולטי מדיה בשילוב תמונה, כיתוב וקול, מעבירה את חווית הסלולר לרמה חדשה", אמר אלדר. הוא הוסיף, כי "פרטנר גאה להיות הרשת הראשונה בישראל המאפשרת ללקוחות הנודדים בחו"ל את קפיצת המדרגה בשימוש בטלפון הסלולרי".
דוד גורדון, מנהל השירותים הבינלאומיים בפרטנר, אמר, כי השירות החדשני מציב את פרטנר בשורה אחת עם המתקדמות שבמפעילות הסלולריות בעולם, והוא מבוסס על הסכמים עם חברת סונרה הפינית, עם השלוחה האירופית של ענקית שירותי המחשוב EDS, ועל הסכמים עם עשרות מפעילי GSM ברחבי העולם.
לקוחות חברת פרטנר יכולים לעשות שימוש בשירות ה-GPRS באמצעות מכשירי Nokia 6310, Nokia 7650, Nokia 8310, Siemens S45 ומודם PCMCIA מסוג Sierra-AirCard 750 או ו- Novatel Merlin G201.
עבור החיבור הקבוע למערכת GPRS הלקוח אינו משלם דבר, גם בעת היותו בחו"ל, והחיוב נעשה רק עבור צריכה של שירותים בפועל.
דוגמאות לעלות המקטע הבינלאומי של משלוח תמונה מחו"ל לישראל (נפח ממוצע של 10 קילובייט) - אירלנד: 0.03 ליש"ט; רוסיה: 0.02 ליש"ט; הונג קונג 0.08 ליש"ט; אוסטריה 0.05 ליש"ט; ספרד: 0.22 ליש"ט.
טכנולוגיית ה-GPRS פועלת בשיטת מיתוג מנות (Packet Swithching) ומאפשרת מהירות גבוהה של העברת מידע ברשתות סלולריות, וחיבור מתמיד לרשת בלא צורך בחיוג נוסף עבור כל קבלה או משלוח של מידע ונתונים.
שירות orange oklik מאפשר לצלם ולשלוח תמונות מטלפון לטלפון, ומטלפון סלולרי לכתובת דואר אלקטרוני, תוך הוספת מסר מוקלט או מסר כתוב. השירות מוצע בשלב זה במכשיר Nokia 7650, ובהמשך יושקו ברשת אורנג', סדרת מכשירים חדשניים נוספים שיתמכו בשירות.

תאריך:  18/11/2002   |   עודכן:  18/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מכנסת מסיבת עיתונאים בהשתתפות ראשי המפלגה: איתי בן-חורין, אייל גור, בועז נול והיועץ המשפטי של הרשימה, עו"ד שמוליק ליאור
שי פאוזנר
ההכנסות הסתכמו ב-57.7 מיליון שקל וההפסד ב-766 אלף שקל; תשלים בקרוב את מיזוג סאיטקס ויז'ן ואפיריון דיגיטל כדי לחסוך בהוצאות השיווק; רשמה 23% מהמכירות במזרח הרחוק
רנית נחום-הלוי
מנהיג הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף החל לפעול למניעת פרישתם של ח"כ למפלגה המתחרה של הרב יצחק כדורי
רנית נחום-הלוי והדר פרבר
החשוד טען כי הוא התכוון להחזיר את המטוס לישראל ולגרום להתרסקותו בבניין בתל אביב; התוקף נמצא במעצר רשויות הטורקים: המטוס עשה דרכו מתל אביב לאיסטנבול
רנית נחום-הלוי
מפקד אוגדת עזה: ארגון הביטחון המסכל - ארגון טרור לכל דבר; הזרוע הצבאית של החמאס מסר כי פעיליו השתתפו בפיגועי בחברון; עדכון פעילות צה"ל בשטחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il