X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברי המפלגה מגנים את התנהגותה של סיעת שינוי אשר מנסה, לדבריהם, לטרפד את התמודדות מפלגתם בכנסת ה-16
▪  ▪  ▪

חברי 'ישראל אחרת', כינסו (יום ב', 18.11.02) מסיבת עיתונאים. בראשית דבריהם, התרכזו בניסיונות סיעת שינוי לטרפד את כניסת מפלגתם לכנסת ה-16.
חברי המפלגה טוענים, כי מצע שינוי - הקורא ודוגל במדינה דמוקרטית יהודית ציונית ושוחרת שלום, נוקט בימים האחרונים במספר טקטיקות לא דמוקרטיות, כדי לטרפד את כניסת ישראל אחת לכנסת.
בכך, טוענים חברי המפלגה, מנסה סיעת שינוי להכשיל את התנועה הצעירה. לטענתם, שינוי התגייסה למנוע את התיקון בחוק לרישום ואישור מפלגות חדשות, דבר שהיה מאפשר את ההתמודדות.
כנגד הצעד בו נקטה שינוי, זעם בזמנו יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ מיכאל איתן, שאמר כי מדובר בשערורייה אנטי דמוקרטית. את יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ יוסף (טומי) לפיד, כינה איתן: "עסקן קטן".
"הוא צודק", אומרים היום חברי התנועה. "אם היו לסיעת שינוי טענות מוצדקות נגדנו, הם היו מגישים היום את הערעור. מדובר בתרגיל מסריח של מפלגה שרוצה לשמור את המונופול שלה", כך אמר איתי בן-חורין, חבר המפלגה ישראל אחרת.
בעקבות הגשת הבקשה עומדת עתה לזכות סיעת שינוי האפשרות להגש ערעור תוך 30 יום. עם זאת, מכריזים חברי מפלגת ישראל אחרת, כי הם מתכוונים להתמודד בכנסת הבאה. "אני רוצה להדגיש - ישראל אחרת מתמודדת בבחירות הקרובות. לא ניתן לממסד או לתרגילים מלוכלכים לעצור אותה. אנחנו מוכנים וערוכים לכל תרגיל אפשרי, ולא ניתן לשום ניסיון לטרפד. יש לנו ארסנל של פעולות נגד". כך אמר עו"ד עופר אבן.
ללא תעמולה רחבה, מצע שלא מוכר לכולם וספק אם תעבור את אחוז החסימה, מדברים חברי מפלגת ישראל אחרת בהרבה ביטחון על הפחד השורר במפה הפוליטית בכלל, ובסיעת שינוי בפרט, מכניסתם של מפלגות חדשות הנושאות עימן רוח רעננה וצעירה. הם אומרים, כי מספר המנדטים שישיגו הוא לא משנה, מכיוון שמפלגת ישראל אחרת תהווה הוירוס של המערכת הפוליטית בישראל.
חברי התנועה אומרים, כי ההבדל בינם לבין המפלגות האחרות היושבות בכנסת, מתבטא בכך שהם באים עם חזון פלוס פיתרון. מפלגת שינוי, לעומת זאת, אומרים חברי המפלגה, מתבססת ושומרת על מושבה בכנסת רק בגלל הבעיות של החברה הישראלית.
"הנה, הם התחילו עם שינאת החרדים ועברו כעת לשנוא את הצעירים. שינוי תשב על הכיסא כל עוד קיימות בעיות, וזו הסיבה שהיא אינה מעוניינת בפיתרון, כי כל פיתרון יציב אותה מחוץ לכנסת ואז לא יהיה יותר שינוי", אמר איתי בן-חורין.

תאריך:  18/11/2002   |   עודכן:  18/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
יחד עם הגעתם של פקחי האו"ם לעירק, המקווים כי זוהי הזדמנות לשלום אמיתי, מעריכה עירק כי שובם של הפקחים אינו מבטיח שלא תהיה מתקפה אמריקנית
שי פאוזנר
השתיים יצרו ברבעון השלישי הפסד של 13.3 מיליון שקל לאי.סי.איי; בסיום המיזוג יישארו באי.סי.איי שתי חטיבות בנות בתחומי ציוד התקשורת והגישה למערכות מידע (אקסס)
ענבל אביב
מנכ"ל בנק הפועלים בנאומו בפני מועצת העובדים: למרות המיתון והפגיעה במשק, עוצמתו של הבנק תישמר גם בעתיד ותשען על המשך ההשקעות בצמיחה ובטכנולוגיה, ובעיקר הודות לעוצמה הגלומה בהון האנושי של הבנק
שי פאוזנר
מאזן הסחר השלילי בין ישראל לדרום-מזרח אסיה ל-886 מיליון דולר; היצוא לאינדונזיה ירד בכ-62%, למלזיה בכ-55%, לסין ולקוריאה עלה; היבוא מדרום-מזרח אסיה ירד ב-11.7% והסתכם בכ-2.5 מיליארד דולר
עמוס באר
חברת מאיר שולחת כ-30 נהגים ישראלים לסיור לימודי בנושא הנהיגה המתקדמת בוולוו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il