X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חתמה עם חברת השלושה על הסכם הפצה של מוצריה; המוצר המוביל: הסוכרית בפטריה הצהובה; מנכ"ל ביסקול מזון: "סקר צרכנים משקף מגמת עלייה בשיעור הקנייה של ממתיקים מלאכותיים מתוצרת כחול- לבן"
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  ביסקול
  השלושה
  נתן גוטנברג

ביסקול, יצרנית ממתיקים שולחניים ומוצרי קוסמטיקה, ביצעה התקשרות עם חברת השלושה, המתמחית בהפצת מוצרי מזון לקונדיטוריות ובתי מאפה. כך מסר נתן גוטנברג, מנכ"ל ביסקול מזון (ד', 20.11.02).
במסגרת ההסכם תפיץ חברת השלושה את הממתיקים השולחניים של ביסקול בקונדיטוריות ובתי המאפה שבמעגל ההפצה שלה. במסגרת שיתוף הפעולה תפתח ביסקול סדרת מוצרים המותאמת לשוק המוסדי.
כוונת ההתקשרות עם חברת השלושה היא לשלב את מוצריה של ביסקול בדברי המאפה של הקונדיטוריות שהיא משווקת להן.
מוצר אשר מקנה לביסקול מעמד מוביל, הוא הממתיק המלאכותי "סוכרזית, אותו מייצרת החברה כבר שישים שנה. היום, חולשת החברה על 62% משוק הממתיקים בישראל. לפני שמונה שנים החדירה ביסקול לראשונה את מוצריה גם לשווקים ברוסיה ועתה היא חולשת על 30% מהשוק ברוסיה עם הפטרייה הצהובה - אריזת הסוכרזית המוכרת שהפכה חלק בלתי נפרד מכל שולחן ומטבח.
שווקים נוספים שביסקול חדרה אליהם: איטליה, באמצעות חברת RAGLIERI, שלה 35,000 נקודות מכירה. ביסקול משווקת את מוצריה גם ברומניה, בארה"ב, במדינות הבלטיות, בספרד ובשוייץ. היקף המכירות במדינות אלו מסתכם בכ-2 מיליון דולר.
בחמש השנים האחרונות הציגה ביסקול עקומת צמיחה של 50% עתה מופנה מאמץ עיסקי גדול גם לשווקים של מערב אירופה.
לדברי מר גוטנברג, סקר צרכנים שנעשה באחרונה מצביע על עלייה של ממש בצריכת ממתיקים מתוצרת כחול - לבן. למרות שהמוצר הנפוץ ביותר הוא טבליות, נרשמה מגמת עלייה בשימוש בממתיקים נוזליים ואבקות.
עסקת ההפצה של הממתיקים לקונדיטוריות ובתי המאפה באמצעות חברת השלושה צפויה לחזק מגמה זו עם הרחבת השימוש בממתיק הנוזלי "דיאטיפ" בדברי במאפה.

תאריך:  20/11/2002   |   עודכן:  20/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מנהיג הסיעה בעבר: רפאל איתן, הודיע כי יסייע למפלגה ויופיע בתשדירי טלוויזיה; גרין: לצומת פוטנציאל של 3 מנדטים
שי פאוזנר
אחד התיקונים קובע כי אם הופסק המסחר באופציות ובאגרות חוב להמרה ביום המסחר האחרון בהן, למשך יותר מ-45 דקות ולא חודש לאחר מכן, יידחה יום המסחר האחרון ביממה נוספת
הדר פרבר
כך טוען חשוד מארגון אל-קאעידה המוחזק במעצר; סיפק מידע על זכריה מוסאווי, אשר הודה כי הינו חבר בארגון אל-קאעידה, אך הכחיש קשר לארועי ה-11 בספטמבר
שי פאוזנר
המוצר המוביל של החברה, הנו דיסק Zip לסוגיו השונים - Zip100, Zip 250 Atapi ודגם חדש - Zip 750 אשר הושק לאחרונה
הדר פרבר
ענאן טוען נגד עמדת ארה"ב; אומר כי ירי טילי נ"מ לעבר מטוסים באזור הטיסה האסור אינו הפרת ההחלטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il