הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו החלה אמש (19.11.02) לשדר את קמפיין המיתוג של ערוץ 2 תחת הכותרת "שתיים זה תמיד ביחד".
הקמפיין, מבית היוצר של מק'אן-קשר בראל, החל בהחלפת מעברוני הפרסומות למעברונים המראים סיטואציות משפחיות של צפייה בטלוויזיה. בתחילת שבוע הבא יעלה סרטון התדמית ובו מוצגים משפחות ישראליות בסיטואציה של צפייה משותפת בטלוויזיה בסלון בלווי השיר "טוב לנו יחד", (מאור כהן). הסרטון מהווה את תחילת הפעילות הפרסומית למיתוג הערוץ, שתכלול בהמשך גם טיפול באריזת המסך ופעילות מחוץ למסך ערוץ 2.
הסרטון מציג את ערוץ 2 כ"סלון של המדינה" - הערוץ שמציע למשפחה הזדמנות לבלות זמן ביחד, ערוץ ישראלי מחובר לצופים ומלא שמחת חיים.
תקציב הקמפיין מוערך בכ-600,000 דולר.
יוצרי הקמפיין: תקציבאית בכירה: אביב סאקס; תקציבאית: תמי בכר; מנהל קריאטיב: יניב מלינרסקי; ארט: סיגל עבודי: פלנרית: שלומית אביגור; מפיקת משרד: מנדי מוריס; חברת הפקה: אולפנות.