X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקציב הקמפיין מוערך בכ-600,000 דולר
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  ערוץ 2
  רדיו

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו החלה אמש (19.11.02) לשדר את קמפיין המיתוג של ערוץ 2 תחת הכותרת "שתיים זה תמיד ביחד".
הקמפיין, מבית היוצר של מק'אן-קשר בראל, החל בהחלפת מעברוני הפרסומות למעברונים המראים סיטואציות משפחיות של צפייה בטלוויזיה. בתחילת שבוע הבא יעלה סרטון התדמית ובו מוצגים משפחות ישראליות בסיטואציה של צפייה משותפת בטלוויזיה בסלון בלווי השיר "טוב לנו יחד", (מאור כהן). הסרטון מהווה את תחילת הפעילות הפרסומית למיתוג הערוץ, שתכלול בהמשך גם טיפול באריזת המסך ופעילות מחוץ למסך ערוץ 2.
הסרטון מציג את ערוץ 2 כ"סלון של המדינה" - הערוץ שמציע למשפחה הזדמנות לבלות זמן ביחד, ערוץ ישראלי מחובר לצופים ומלא שמחת חיים.
תקציב הקמפיין מוערך בכ-600,000 דולר.
יוצרי הקמפיין: תקציבאית בכירה: אביב סאקס; תקציבאית: תמי בכר; מנהל קריאטיב: יניב מלינרסקי; ארט: סיגל עבודי: פלנרית: שלומית אביגור; מפיקת משרד: מנדי מוריס; חברת הפקה: אולפנות.

תאריך:  20/11/2002   |   עודכן:  20/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שי פאוזנר
לשכת הארגונים העמצאיים מזהירה: אם מדיניות זו תמשך, אנו צפויים לקריסה טוטלית של עסקים קטנים ובינוניים רבים
שי פאוזנר
תנועת לח"מ תקיים ביום ה' עצרת המונים ראשונה בקטמונים בי-ם; הפיצה כרוזים בהם נכתב: "אנו כמו עדר בכל מערכת בחירות בוחרים מחדש במדכאים אותנו"
שי פאוזנר
צופה כי ב-2003 ירשם גידול שנתי של 7% במכירות ה-PC; ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר מזה"ת: "הביקוש ל-PCs בישראל אף נמוך מהביקוש העולמי"
הדר פרבר
הסנאט אישר את הקמת המשרד; 90 סנטורים הצביעו בעד, 9 התנגדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il