X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
70% מההכנסות נרשמו בחו"ל; החלה להפעיל את מיזם מרכזי הרפואה עם פיליפס ובישראל נכנסה לתחום הדיאטות
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  שח"ל
  פיליפס
  רייטל

מפעילת שירותי רפואת החירום, שח"ל שבשליטת פיליפס ומשפחת אלרואי, מדווחת על הכנסות של 25.7 מיליון דולר ברבעון השלישי - זינוק של 176% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. העלייה הדרמטית במכירות נובעת בעיקר מרכישת רייטל במהלך הרבעון השני של 2002.
הרווח הנקי של שח"ל לרבעון עמד על מיליון דולר (לאחר הפרשה נוספת של מיליון דולר להוצאות ההקמה של המיזם המשותף עם פיליפס), לעומת רווח נקי של 7.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2001, אשר כלל הכנסה פיננסית חריגה של 3.3 מיליון דולר באותו רבעון.
רייטל היא חברה אמריקנית, הנחשבת למובילה בשוק ניטור קוצבי הלב בארה"ב ומספקת שירותים גם בתחומי ניטור ואבחון טלפוניים מסוגים אחרים בתחום הקרדיאלי.
שח"ל הנסחרת בבורסה של ציריך, משרתת כ-60,000 מנויים בישראל. החברה משתמשת במוצרי טלרפואה שפיחתה , כדי לספק שירותי ניטור מרחוק בתחומי רפואת הלב ומחלות אחרות, למנויים מסוגים שונים: החל מחולים הסובלים ממחלות לב או הנמצאים בקבוצת סיכון ועד ללקוחות רגילים של מוצרי שירותי בריאות.
המנויים יכולים לשדר נתונים לגבי מצבם ובכללם בדיקות א-ק-ג, לחץ דם ומדידות ספירומטריה בתקשורת נתונים אל מוקד רפואי, המאויש באנשי מקצוע המאבחנים נתונים אלה. צוות המוקד הרפואי ינחה את המנוי ובמקרה הצורך יזניק אמבולנס כדי לספק טיפול רפואי מיידי.
הרווח הגולמי של החברה הגיע ל-13.2 מיליון דולר לעומת 6.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2001. רווח תפעולי ללא פחת והפחתות הגיע ל-4.9 מיליון דולר, בהשוואהל ל-4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד והרווח התפעולי הסתכם ב-2.9 מיליון דולר לעומת 3.5 מיליון דולר ב-2001.
הרווח למניה במהלך הרבעון הגיע ל-10 סנט, זאת בהשוואה לרווח למניה של 72 סנט ברבעון השלישי לשנת 2001. הכנסות מפעילות בינלאומית לרבעון הסתכמו ב-18.1 מיליון דולר והיוו 70% מסך כל ההכנסות ברבעון. ההכנסות בישראל לרבעון הסתכמו ב-7.6 מיליון דולר.
הכנסות שח"ל בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-63.4 מיליון דולר לעומת 22.0 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. רווח תפעולי ללא פחת והפחתות הגיע ל-12.2 מיליון דולר בהשוואה ל-8.1 מיליון דולר בשלושת הרבעונים הראשונים אשתקד.
הרווח הנקי לתקופה הסתכם ב-7.1 מיליון דולר, לאחר הפרשה בגין המיזם המשותף עם פיליפס, בהשוואה ל-12.3 מיליון דולר במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2001. רווח למניה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הגיע ל-66 סנט, לעומת 1.15 דולר לתקופה המקבילה אשתקד.
בארה"ב, רייטל ממשיכה את תהליכי ההתייעלות והחלה להגדיל את תרומתה לתוצאותיה הכספיות של שח"ל. באירופה מופעלים מרכזי הטלרפואה באמצעות המיזם המשותף עם חברת פיליפס, מתקדמים ומצויים בתהליכי קליטה של מנויים חדשים.
בישראל השיקה שח"ל בהצלחה את "רזים לחיים", שרות חדש וייחודי שמטרתו להיאבק בתופעת השמנת היתר ובבעיות רפואיות הקשורות בעודף משקל. במקביל להשקת השירות החדש ממשיכה שח"ל לפתח אפליקציות חדשות בתחום הטלרפואה.

תאריך:  20/11/2002   |   עודכן:  20/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
תקציב הקמפיין מוערך בכ-600,000 דולר
הדר פרבר
שי פאוזנר
לשכת הארגונים העמצאיים מזהירה: אם מדיניות זו תמשך, אנו צפויים לקריסה טוטלית של עסקים קטנים ובינוניים רבים
שי פאוזנר
תנועת לח"מ תקיים ביום ה' עצרת המונים ראשונה בקטמונים בי-ם; הפיצה כרוזים בהם נכתב: "אנו כמו עדר בכל מערכת בחירות בוחרים מחדש במדכאים אותנו"
שי פאוזנר
צופה כי ב-2003 ירשם גידול שנתי של 7% במכירות ה-PC; ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר מזה"ת: "הביקוש ל-PCs בישראל אף נמוך מהביקוש העולמי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il