בזקכל תקשורת, חברת הבת של בזק לשירותי תקשורת לעסקים, מעלה השבוע קמפיין לקידום מכירות סוף השנה. במסגרת המבצע, כל הרוכש מוצרים ואו שירותים של החברה, זוכה - ללא הגרלה או תוספת כסף - במסך יוקרתי שטוח של LG. שוויו של המסך (בטכנולוגיית LCD TFT) - מעל 800 דולר.
בין השירותים והמוצרים המקנים לרוכשיהם מסך חינם - מרכזיות הטלפון "יהלום LG דיגיטל", הסכמי שירות ארוכי טווח, מגוון פתרונות תקשורת היקפיים ופרויקטים בתחומי התשתית וההפעלה.
הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהשקעה מוערכת של מעל 750 אלף שקל, משלב פרסום על גבי אוטובוסים, ג'ינגלים ברדיו, ועיתונות עסקית.
לדברי סמנכ"ל שיווק ומכירות בזקכל, נסים יעקב, החברה ביצעה סקר שוק לפני קבלת ההחלטה לגבי מוצר המתנה. "ברוח התקופה ואופנת המסכים השטוחים, עלה מהסקר שמרבית הלקוחות היו מעדיפים שעל שולחן העבודה שלהם יעמוד מסך מותג שטוח המשדר יוקרה".
לדברי יעקב, ההחלטה לגבי המותג של המסך היתה ברורה: LG. "זהו מותג חזק, איכותי ביותר ו'מסתדר' מצויין עם הרקורד המוצלח שיש לנו עם LG בתחום המרכזיות הדיגיטליות".
בזקכל היא חברת התקשורת העסקית הגדולה בישראל. החברה שהוקמה ב- 1996, מספקת כיום סל פתרונות ומוצרים מגוונים, כולל שירותי תכנון בכל הקשור למערכי תקשורת,החל מתקשורת קולית, פתרונות 'בניין חכם', מכירת ותחזוקת מרכזיות, מערכות Call Center וציוד קצה דרך תקשורת מחשבים והאינטגרציה בינהם. החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי התקנה, הפעלה, אחזקה ומימון.
קרדיטים: מנהל הקריאטיב - שלמה האוזר, ארט - שלומית ברגר, קופי - גידי שמיר, יחסי ציבור - יונת שלומוביץ'.