X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אושרו תוכניות בתחום התוכנה, התקשורת, האלקטרוניקה, האופטיקה והציוד רפואי
▪  ▪  ▪

ועדת המחקר בראשותו של המדען הראשי בתמ"ס, אלי אופר, התכנסה השבוע ודנה ב-47 תוכניות מו"פ שהוגשו על-ידי 45 חברות בהיקף השקעה של 181 מיליון ש"ח.
מתוך סך כל התוכניות, אושרו 26 תכניות. ל-25 חברות בהיקף השקעה כולל של 67 מיליון ש"ח, כשמענקי המחקר מסתכמים בסדר גודל של 33 מיליון ש"ח.
תוכניות בתחום התוכנה - נידונו 20 תוכניות מו"פ שהוגשו על-ידי 19 חברות בהיקף השקעה מבוקש של 87.5 מיליון ש"ח ומתוכם אושרו 13 פרויקטים עבור 12 חברות בהיקף השקעה מאושר של 28 מיליון ש"ח ובהשתתפות המדינה בסך 13.4 מיליון ש"ח.
תוכיות בתחום התקשורת - נידונו 9 תוכניות מו"פ שהוגשו על-ידי 9 חברות בהיקף השקעה מבוקש של 27 מיליון ש"ח. מתוכם אושרו 4 פרויקטים עבור 4 חברות בהיקף השקעה מאושר של 8.6 מיליון ש"ח ובהשתתפות המדינה בסך 4.3 מיליון ש"ח.
תוכניות בתחומי אלקטרוניקה, אופטיקה וציוד רפואי - נידונו 18 תוכניות מו"פ שהוגשו על-ידי 17 חברות בהיקף השקעה מבוקש של 67 מיליון ₪. מתוכם אושרו 9 פרויקטים עבור 9 חברות בהיקף השקעה מאושר של 31 מיליון ש"ח ובהשתתפות המדינה בסך 15 מיליון ש"ח.
בין האישורים הבולטים: לחברת קליניקל דיסקברי ישראל אושר תוכנית מו"פ בהיקף השקעה של 2.8 מיליון ש"ח כשמענקי המחקר מסתכמים בסדר גודל של 1.7 מיליון ש"ח. לחברת בימידאס בע"מ, אושר פרויקט במסגרת תוכנית EUREKA בהיקף השקעה של 2 מיליון ש"ח כשמענקי המחקר מסתכמים בסדר גודל של 1 מיליון ש"ח. הפרויקט הוא במסגרת שיתוף פעולה עם שתי חברות בתי תוכנה אירופאיות: מספרד עם INORME וחברה צרפתית בשם NESS COUNSALTING.
כמו-כן, ועדת המחקר דנה לראשונה בפרויקטים שהוגשו במסגרת שיתוף פעולה עם שבדיה SIBED ואישרה ארבעה פרויקטים שהוגשו על-ידי חברות ישראליות המשתתפות בתוכנית, שמטרתה ליצור שותפויות טכנולוגיות ועסקיות בין חברות ישראליות ושבדיות בתחום טכנולוגית המידע.
תוכנית SIBED, אשר הושקה בחודש מאי השנה, מיישמת את ההסכם לשת"פ במו"פ תעשייתי בין ממשלות ישראל ושבדיה. התוכנית היא תלת שנתית ובשלב הראשון הוחלט למקדה ביישומים הקשורים לתקשורת סלולרית.
ייחודה של התוכנית, היא בכך שהיא מאפשרת לחברות הישראליות להשתמש בסביבות הבדיקה המתקדמות שבשימוש החברות השבדיות, הנוטלות חלק בתוכנית - בהן אריקסון, וודפון וטליה, וכך מסייעת לחברות להשלים את פיתוח המוצר תוך התאמתו לדרישות השוק, ולעבור תוך זמן קצר למכירות בעזרת השותפים השבדים.

תאריך:  24/11/2002   |   עודכן:  24/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בפסק הדין קובע השופט כי זכויות היוצרים אינם שייכים לצלם האירוע, כי אם למזמין השירותים; באשר "לעניין הציבורי" קבע השופט כי העיתון היה צריך לרכוש את הזכויות ישירות מהזוג
גלית יצחק
כך מסר איגוד לשכות המסחר; החובות לספקים נאמדים בכ-200 מיליון ש"ח
גלית יצחק
בערב ההתרמה שישודר בערוץ 2, יאיישו עובדי סלקום את המוקדים הטלפוניים בהתנדבות; יעקב פרי יתרום את חלקו בנגינה בחצוצרה; אומנים רבים ייקחו חלק, ביניהם שלמה ארצי וכוכבי רשת
שי פאוזנר
מצטרף בכך לדורון ליבשטיין מ-MSN שעבר למיקרוסופט אירופה ולישראל לוי שהיה מנכ"ל CA ישראל וקודם לתפקיד בכיר במטה בארה"ב
גלית יצחק
כך ציינו דוברים בכנס רב משתתפים שהתקיים בת"א; במרכז הכנס עמדה שאלת הקשר בין יתר לחץ דם והמוח; הוצגו עובדות המראות כי טיפול ב-Atacand לאחר שבץ מוחי הראה ירידה של כ-50% בסיבוכים המלווים לשבץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il