X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ל-Nfc נודע, כי הבנק ינסה להגדיל פעילותו במגזר הפרטי, בעיקר בשלושת העשירונים העליונים; בבנק השיבו כי לעיתוי הפרסום אין קשר לאפשרות מיזוג בין דיסקונט והבינלאמי ואף הביעו ספקנות לגבי רצינות ההודעות בעניין זה
▪  ▪  ▪

בנק המזרחי החל בהכנות לקמפיין פרסומי, ומתקפת שיווק רחבת היקף בשוק משקי הבית. כך נודע ל-Nfc. ההכנות לקמפיין מבוצעות בעיתוי מעניין, בו מתפרסמות ידיעות על מגעים לבדיקת אפשרות מיזוג שני מתחריו - דיסקונט והבינלאומי.
בימים אלה מצלם המזרחי קמפיין פרסום, שיכלול סרטוני פרסומת בהשקעה משמעותית, בו יובטח ללקוח הפוטנציאלי, כי הבנק יתגמש בשבילו ... והרבה.
על-פי מידע שהגיע למערכת Nfc, צילם השבוע הבנק סרטון ראשון בנמל התעופה בן-גוריון, בו נראה אדם המבקש עזרה מפקיד של הבנק המגיע לאולם קבלת הפנים בנמל.
ההחלטה של המזרחי לפעול כעת בהיקף נרחב, כדי למשוך לקוחות חדשים, איננה מפתיעה. בחודשים האחרונים אנו עדים למתקפת פרסום ושיווק, בפריסה רחבה של מרבית הבנקים הגדולים והבינוניים בישראל.
על-רקע תקופת המיתון הקשה שהביא לפגיעה בבנקים מאז תחילת השנה, בלטו שני מהלכי שיווק גדולים של דיסקונט והבנק הבינלאומי. דיסקונט חווה משבר ממושך של כשנתיים וחצי, בהם הפסיד כמעט חצי מיליארד שקל. הבינלאומי הפסיד כ-150 מיליון שקל בשני הרבעונים האחרונים. שניהם החלו במקביל לפעול לחיזוק פעילותם בשוק הפרטי.
בעקבות פגיעה זו, מתפרסמת עתה הודעה של משרד האוצר, לגבי בדיקת אפשרות למיזוג השניים.
אך שני אלה אינם לבד. כל הבנקים נפגעו בשנתיים האחרונות ממצבו המדרדר של השוק העסקי, והחלו מנסים בכל כוחם, לחזק את פעילותם במגזר הפרטי. זאת כדי לקזז הפסדים שנגרמו להם, כתוצאה מהלוואות שנתנו לעסקים.
בבנק המזרחי הודיעו בשיחה עם Nfc, כי גם פעילות הפרסום שמתוכננת בתקופה הקרובה, תכוון למשיכת קהל היעד העיקרי המוצהר שלו מזה שנתיים - המורכב בעיקר משלושת העשירונים העליונים.
הבנק הגדיר את עשירי הארץ כקהל היעד המרכזי שלו בשוק הפרטי. מאז יצא בכמה כלי שיווק שנועדו לפעול מול מי שמפעילים את הבנקים, בעיקר כדי "לעשות כסף מכסף" עבורם. בין השאר, יצא הבנק בשתי תוכניות לקהל זה: אוברדפט בלי ריבית ועו"ש חכם. התוכנית הראשונה מציעה קיזוז של אוברדרפט עם שורה תחתונה חיובית של לקוח בחישוב המבוצע אחת לכמה ימים.
עו"ש חכם היא תוכנית המאפשרת ניהול השקעות אוטומטי בכל סכום יתרה בחשבון העובר ושב של הלקוח - באמצעות פח"ת, ברמה היומיומית - בלי צורך לבקש זאת בכל פעם מהבנק.
לשאלתנו, האם יש קשר בין הידיעות על אפשרות מיזוג שני מתחרים של הבנק, שיצור גוף חזק ומאיים יותר על חלקו של המזרחי בשוק, לעיתוי בו מתכוון הבנק להתחיל בקמפיין ופעילות שיווקית - אמרו לנו בתגובה בהנהלת הבנק, "אין שום קשר ואנחנו מציעים לכם לקחת בערבון מוגבל את הידיעות החוזרות ונשנות על אפשרות למיזוג כזה".

תאריך:  26/11/2002   |   עודכן:  27/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בנוסף נגזר על פעיל הימין הקיצוני 200 שעות עבודות ציבור
מירב לוי
הקבוצה נעזרה בשירותה של חברת אקסנצ'ר; הייעול הושג על-ידי שינוי תהליך הייצור, רה-ארגון של מערך השיווק, הקטנת רמות מלאי וצמצום משמרות
גלית יצחק
החולים טוענים כי המדינה נמנעת ממתן פיצויים; בכינוס ישתתפו עמיר פרץ, יוזם חוק פיצוי נפגעי ההקרנות, וניסים דהאן
מירב לוי
המערכות מאפשרות שליטה על הקרנת פרסומות וקדימונים ב-21 האולמות שבמתחם תוך פילוח ממוקד של זמני ההקרנה ותכני הפרסומות המשודרות
מירב לוי
לדברי החברה: מכרזים אלה אינם כדאיים משום שהקריטריון היחיד שקובע הוא המחיר; לשיקולים כגון איכות הבנייה ועמידה בזמנים אין כל משמעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il