סמסונג סלולר משיקה מכשיר חדש נוסף, הפעם ברשת פלאפון: SAMSUNG 620. החברה מעלה קמפיין פרסום בהשקעה של כ-500 אלף דולר באמצעות משרד פרסום קשר בראל.
מדובר בקמפיין תדמיתי ומכירתי, שיעלה מחר (4.12.02) ויכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ומודעות במגזינים. הקמפיין יציע מבצע אטרקטיבי של 1+1, במסגרתו ניתן לקבל מכשיר SAMSUNG 620 שני במתנה.
בקמפיין יודגשו תכונותיו הייחודיות של המכשיר: איכות סאונד 16 פולי ותאורת מסך זרחנית כחולה, ואת תדמית SAMSUNG כמותג צעיר, סקסי ומוביל חברתי וטכנולוגי.
את הפרסום תוביל הדוגמנית קרן מיכאלי, שבמסגרתו היא תיראה מאזינה למוזיקה הבוקעת משני מכשירי SAMSUNG 620, תחת הכותרת: "מבצע בסטריאו". סיסמת הקמפיין: "SAMSUNG 620 1+1 מתנה". את הקמפיין יצלם הצלם רון קדמי.
גיל בלקין, סמנכ"ל שיווק ומכירות סאני, יבואנית סמסונג לישראל מעריך, כי "מכשיר מתקדם זה, בשילוב עם מבצע משתלם במיוחד, הופכים את רכישת SAMSUNG 620 לאטרקטיבית ביותר".
קרדיטים - משרד פרסום קשר בראל: סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
מנהל קריאייטיב: יניב מלינרסקי
ארט: מל כספי
קופירייטרית: לורה רוזנפלד
מנהל לקוחות: אורון צל
תקציבאית בכירה: עפרה שפר
תקציבאית: עדי לי-רן
מדיה פלנר: יוסי ארז.