X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין ההשקעות: אישור הרחבת פעילותה של טכנולוגיית להבים בנהריה, בתפן ובמעלות; היקף ההשקעות בתוכנית מסתכם בסך של 33.3 מיליון דולר במסלול המענקים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  תמ"ס
  להבים

מינהלת מרכז ההשקעות בתמ"ס אישרה 12 תוכניות השקעה בהיקף של כ-54.5 מיליון דולר. בין תוכניות ההשקעה שאושרו, גם הרחבת פעילותה של חברת טכנולוגיית להבים בנהריה, בתפן ובמעלות.
היקף ההשקעות בתוכנית מסתכם בסך של 33.3 מיליון דולר במסלול המענקים.
טכנולוגיית להבים עוסקת בייצור להבים למנועי סילון בתהליכי חישול ועיבוד שבבי מדויק. היצור מבוצע כיום בנהריה, כאשר אתר זה הנו האתר עיקרי, ולו שלוחות בתפן ובמעלות. החברה משמשת למעשה כקבלן משנה ליצרנים ומשפצים של מנועי סילון. בין לקוחות החברה: פרט אנד וויטני, רולס רויס, ג'נרל אלקטריק ועוד.
באתרי החברה מועסקים כיום כ-800 עובדים. מהחברה נמסר, כי ביצוע הפרויקט יתרום לתוספת של כ-10% בהפעלתו המלאה. יש לציין כי היקף פעילות החברה, בדומה לשאר החברות היצרניות הפועלות בענף, נגזרת ממצב שוק העולמי של התעשייה התעופתית ובעיקר במצב הפיננסי של חברות התעופה.
אולם החברה ערוכה לסיכון האפשרי הנ"ל ומצמצמת את סיכוניה אל מול השוק כיוון שהנה קשורה טכנולוגית ליצרני מנועים שונים ורבים בעולם ומתאפיינת בפיזור לקוחותיה באופן נרחב. בשנת 2001 הגיעה החברה למחזור מכירות של כ-100 מיליון דולר.
בבני ברק אושרה לאלישרא מערכות אלקטרוניות הרחבת המפעל לייצור ופיתוח מערכות, מכלולים ורכיבים לשימושים צבאיים ואזרחיים, בעיקר בתחום הלוחמה האלקטרונית, מיקרוגל, מערכות התראה ומודיעין בהיקף השקעה של 6.8 מיליון דולר במסלול החלופי.
בהרצליה אושרה לקוראייג' הרחבת המפעל לפיתוח וייצור טכנולוגיות בתחום רכיבי ה-DSP בהיקף השקעה של 3.5 מיליון דולר במסלול החלופי.
בירושלים אושרה ל-NDS טכנולוגיות הרחבת המפעל לייצור ופיתוח מוצרי הצפנה ופענוח של שידורים ודטה בהיקף השקעות של 3.4 מיליון דולר במסלול המענקים.
ביגור אושרה ללגין הרחבת המפעל לייצור שפופרות למילוי מסוג למינייט המיועדים לתעשייה הפרמצבטית בהיקף השקעה של 1.7 מיליון דולר במסלול החלופי.
בפארק התעשיה נ.ע.מ אושרה לאס.אן. תעשיות הרחבת המפעל לייצור ואריזת מוצרים שונים מתחומי הקוסמטיקה, המזון, הדשנים, הכימיקלים ועוד, בהיקף השקעה של 1.5 מיליון דולר במסלול המענקים.
בהרצליה אושרה לאין 4 טל הקמת מפעל לייצור ופיתוח אנטנות למוצרי תקשורת בהיקף השקעה של 1.2 מיליון דולר במסלול החלופי.
בפתח תקוה אושרה לאלקטרוניקס ליין הרחבת המפעל לייצור מערכות אבטחה והתראה בהיקף השקעה של 1 מיליון דולר במסלול החלופי. המערכות מאופיינות בחדשנות טכנולוגית הכוללת אפליקציות אלחוטיות, חיבור לאינטרנט וכן טכנולוגיית הצפנה.
בקיבוץ גליל ים אושרה לסכמה הרחבת המפעל לפיתוח תוכנה לאופטימיזציה ושיפור מערכות בתחום התקשורת האל- חוטית בהיקף השקעה של 872 אלף דולר במסלול החלופי.
בת"א-יפו אושרה לאלמו-טק הרחבת המפעל לייצור ופיתוח מערכות בקרה אלקטרוניות לבתי סוהר המבוססת על רשת התקשורת הסלולרית בהיקף השקעה של 620 אלף דולר במסלול החלופי.
בגבעת שמואל אושרה לאפילוג לוגוויו הקמת מרכז לתכנון ופיתוח מערכת מידע טלפונית המסוגלת לזהות ולמפות באופן אוטומטי ודינמי את האלמנטים במערך האפליקציות הארגוניות, בהיקף השקעה של 130 אלף דולר במסלול החלופי.
בפארק המדע ברחובות אושרה לביו-ויו הקמת מפעל לפיתוח טכנולוגיות חדשניות בתחום האבחון הרפואי, על-ידי שילוב תהליכים ביולוגיים ומחשוביים בהיקף השקעה של 65 אלף דולר במסלול החלופי. התוכנית עוסקת בפיתוח שני מכשירי אבחון מתקדמים - האחד לאבחון ומעקב אחר תאי דם סרטניים והשני לגילוי מוקדם של ומעקב אחר גידולים סרטניים באמצעות בדיקות דם.
תאריך:  05/12/2002   |   עודכן:  05/12/2002
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
בנקים פועלים כדי לא להישאר עם דירות נוספות בשוק קשה; בנק דיסקונט למשכנתאות הקים יחידה לטיפול באיחורי תשלום כדי להקטין את היקף העיקולים; הבנקים נשארו עם 1,200 דירות עד כה
הדר פרבר
לוי ניצח את אנדי רם 1:6, 2:6; ברגיל ניצחה את יעל גליצנשטיין, 2:6, 4:6
מירב לוי
באתרי אינטרנט פורסמה השבוע הודעת אל-קאעידה; קוראת לאמריקנים לצאת מסעודיה ותימן; הנשיא בוש מאמין כי אל-קאעידה עומד מאחורי מתקפת הטרור בקניה
הדר פרבר
3,000 כבאים הצליחו להפחית את הנזק; 17 בתים נהרסו כליל עד-כה
גלית יצחק
כ-60 עובדים הגיעו אמש להפגנה מחוץ להריסות המלון; מנהל המלון הבטיח לשלם את המשכורות לכל העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il