X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יעניק להגנה מוירוסים וקודים זדוניים ופריצות האקרים; הראשון בשוק, שתוכנן עבור משתמשים
מקצוענים ועסקים קטנים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  פנדה
  אנטי וירוס

פיינזליבר הנדסה, הסניף הישראלי של חברת האנטי וירוס העולמית פנדה, עומדת להשיק בשבועות הקרובים בארץ את תוכנת האנטי וירוס "פנדה פלטינום 7" - פתרון חדש כנגד סוגי וירוסים שונים וכנגד האקרים, המשלב באותה תוכנה גם פתרון אנטי וירוס וגם פיירוול אישי.
תוכנת האנטי וירוס "פנדה פלטינום 7" הינה המוצר הראשון בשוק, שתוכנן ועוצב במיוחד עבור משתמשים מקצוענים ועסקים קטנים, המחפשים אחר הגנה מקיפה ואמינה נגד וירוסים ונגד איומים שונים שמקורם מהאינטרנט. תוכנת "פנדה פלטינום 7" כוללת את טכנולוגיית ה-Personal Firewall החדשנית ביותר בשוק, ומספקת אבטחה מלאה נגד האקרים, המהווים את אחד מהאיומים המדאיגים ביותר באינטרנט.
תוכנת "פנדה פלטינום 7" משמידה את כל סוגי הווירוסים והקודים הזדוניים, כולל איומים שלא היו מוכרים קודם לכן, ומבצעת עדכונים אוטומטיים יומיים של חתימות וירוסים חדשים כאשר המשתמש מתחבר לאינטרנט. התוכנה פועלת במקביל לפונקציות העבודה הרגילות של המחשב בעוד המנוע האולטרה- מהיר שלה סורק בהתמדה ומנקה את המערכת כולה.
תכונות וחידושים נוספים שיש בתוכנת האנטי וירוס "פנדה פלטינום 7": היכולת לסרוק ולחטא את כל תעבורת דואר אלקטרוני הנכנסת והיוצאת. אשפים ידידותיים לתצורת (קונפיגורציה) אנטי-וירוס ותצורת Firewall. הסריקה של קבצי רשת ונתונים מועברים ממחשבים לסייענים אישיים אזור מאובטח, בו מבודדים קבצים החשודים כמכילים וירוסים ועוברים ניתוח כאשר התוכנית מעודכנת בפעם הבאה. שילוב שקוף לחלוטין עם דפדפן אקספלורר, מיקרוסופט אאוטלוק ולוטוס נוטס.
יהודה פיינזילבר, מנכ"ל פיינזילבר הנדסה, אומר כי הגנת ה- Firewall הכלולה בתוכנת האנטי-וירוס החדשה, נכנסת לפעולה מיד עם הסימן הראשון לניסיון פריצה האקרי. זאת, בנוסף להגנת האנטי וירוס המקיפה שלה. בכך, למעשה, "פנדה פלטינום 7" מבצרת את המחשב האישי נגד איומים מכיוון האינטרנט ומונעת מחודרים להרוס, לגנוב או להשחית נתונים. בהשוואה למוצרים מתחרים אחרים, הפיירוול של "פנדה פלטינום 7" הינו פשוט ביותר לקונפיגורציה, הודות לאשפים (Wizards) ידידותיים למשתמש הכלולים בפתרון החדש של פנדה.
לדבריו, בימים אלה לא מספיק להציע ללקוחות תוכנת אנטי-וירוס בלבד, מאחר שהאינטרנט יצר סוגים חדשים של איומים מסוכנים הדורשים ערנות מתמדת. באמצעות השימוש ב"מילה האחרונה של טכנולוגיית Firewall אישי, ואימוץ הצרכים האמיתיים של המשתמשים, עונה תוכנת "פנדה אנטי-וירוס פלטינום 7" לצרכים אלה.

תאריך:  10/12/2002   |   עודכן:  10/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ועדת תקציב הביטחון סירבה לאשר תקציב בסך 42 מיליארד ש"ח; קיימת מחלוקת על סך 5 מיליארד ש"ח בין צרכי הביטחון לאוצר
גלית יצחק
היקף פרמיית עסקת הביטוח של חברת אגד מוערך בכ-80 מיליון ש"ח; לוי יצחק רחמני: זו אחת מעסקות הביטוח הגדולות ביותר שבוצעו על-ידי החברה בשנים האחרונות
שי פאוזנר
שוויה המצטבר של טבע בקרנות ברבעון השלישי עמד על 227 מיליון שקל; דיקלה מחזיקה 4 מניות שאינן מופיעות אצל אף אחד מהמנהלים האחרים; בשורה ארוכה של מניות "ת"א 100", מחזיקות קרנות הנאמנות חלק לא קטן מההון הרשום למסחר
גלית יצחק
במהלך חודש דצמבר תעביר החברה עשרת אלפים שקלים מכל חבילת אינטרנט מהיר שתימכר לטובת ילדים אלו; המבצע במסגרת שיתוף פעולה של פרויקט יומטוב
שי פאוזנר
ביולי כשהודיע על החלטתו לפרוש, הוא טען כי אין קשר למחיקות ענק שביצע הבנק בעקבות פרשת פלד-גבעוני; המליץ לבנק בפועלים למזג לתוכו את החברה הבת - קונטיננטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il