כרמל מזרחי משקיעה בימים אלו (יום ג', 10.12.02) סכום של 500,000 שקלים בשיווק בקבוקי אמרלד ריזלינג מסדרת selected עם תווית בכתב ברייל. הרעיון השיווקי, נוצר ביחד עם המרכז לעיוור ויוצא לשוק לקראת יום ההתרמה "אור לעיוור" שיתקיים ביום ה' הקרוב (12.12.02).
כרמל מזרחי הודיעה, כי אחוז מסוים ממכירת בקבוקי היין עם כתב הברייל יועבר כתרומה למרכז לעיוור. ההערכה היא, כי היקף התרומה יעמוד על כ-100,000 שקלים בשנה.
מנכ"ל כרמל מזרחי, דוד זיו, מעריך כי עד סוף 2003 ישווקו למעלה מ-3 מיליון בקבוקים עם תוויות הברייל. זיו אמר, כי הוא אינו מאמין ביבוא אלא ביכולתן של חברות ישראליות לחזק את התעשיה בישראל. "כרמל מזרחי רואה עצמה כחלק מהקהילה ופעילות זו תחזק את תדמיתה ומיצובה כחברה ישראלית", אמר.
כשלב ראשון, השקיעה החברה בהדפסה המיוחדת על הבקבוקים, ובשנה הבאה היא צפויה להשקיע בציוד מיוחד של כ-500 אלף שקל, ולהרחיב את המהלך גם ליינות אדומים ולתירוש, כך מסר מנהל אגף שיווק בכרמל מזרחי, רמי לוי.
כרמל מזרחי הוקמה בשנת 1882. החברה נמצאת בבעלות 200 משפחות כורמים פרטיים (75%), והסוכנות היהודית המייצגת 25 מושבים וקיבוצים (25%). כיום מעסיקה החברה 350 עובדים ביקב ראשון לציון, יקב זכרון יעקב ויקב רמת ערד.