X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורה נמיר לרזי ברקאי: אם נקבל 5 מנדנטים אתן את קולי ואפרוש; מפלגת העבודה אינה מטפלת כלל במצב החברתי
▪  ▪  ▪

"לא רציתי ממש להיות מועמדת לראשות הממשלה אבל ידעתי שאם לא אתמודד על זה אין לי שום סיכוי להיות בממשלת ישראל". למרות הצהרתה כי אינה מעוניינת לחזור לחיים הפוליטיים, נמיר היא מועמדת של עמיר פרץ למקום ה-5 ברשימה לכנסת.
לשאלתו של רזי ברקאי, בתכנית הבוקר של גל"צ (יום ד', 11.12.02) "מה פתאום עכשיו ומה פתאום עמיר פרץ, במקום לא ראלי כל כך", אמרה נמיר, כי "אני לא חוזרת לפוליטיקה.. אינני רוצה יותר להיות חברת כנסת.. לו הייתי רוצה להיות חברת כנסת - עמיר פרץ הציע לי להיות במקום השני. הלכתי למספר חמש, ואם אקבל (אבחר; ה.פ.) אתפטר ואעביר את זה למישהו אחר. זה מסמל את התמיכה שלי ב"עם אחד".
"אני את כל שנותיי בכנסת הקדשתי לאוכלוסיות החדשות.. לעובדים, למובטלים, לחד הוריות, לנכים..", הוסיפה נמיר.
כמי שהייתה מסורה למפלגת העבודה, אפשר אף לומר מפלגה שהעלתה את נמיר לגבהים מסויימים, האם אפשר לראות בכך נטישת מפלגה בחולשתה? נמיר טוענת, כי "לי בהשוואה להרבה אנשים אחרים היה מאוד קשה להגיע לגבהים במפלגת העבודה... באחת הפעמים יצאתי במקום הראשון ואף אחד מהמנהיגים לא חשב שבזכות זה מגיע להתקדם. מאד קשה היתה עלי ההחלטה. מפלגת העבודה זה הבית שלי, ההורים שלי, החינוך שלי... (ויש לי; ה.פ.) רגשות מעורבים".
עוד אמרה נמיר, כי "למעלה משנתיים אני נחושה בדעתי לא לחזור לחיים הפוליטיים אבל מה שקורה לחברה בחודשים האחרונים.. לא היה דבר כזה. מפלגת העבודה לא עושה דבר וחצי דבר בכל הנושא החברתי".
"אני לא מועמדת לכלום, אני לא רוצה לחזור לפוליטיקה", חזרה ואמרה, "אבל חשבתי שבמצב כל-כך קשה עם הניסיון שלי מפלגת העבודה היתה יכולה לקרוא לי, לנצל אותי.. אני לא מסכנת את מקומו של איש..."
לשאלה כיצד רואה נמיר את הצטרפותה למפלגה שאין לה מה להגיד על המצב המדיני, אמרה נמיר, כי "אני חושבת שכל השרים וכל חברי הכנסת רק עוסקים בנושאים המדיניים, בתקשורת, בהופעות.. מה שמעיק אלי כחברת מפלגת העבודה זאת העובדה שהנושא החברתי לא מעניין שם אף אחד, ואנחנו מגיעים היום לממדים בנושאים החברתיים שמעולם לא היו בארץ שלנו. מעולם לא היינו מדינה שהפער בין העניים והעשירים הוא הכי גדול בעולם..."
על מנצע אמרה נמיר, כי אינה מתרשמת כי הוא הולך להתמקד בנושאים החברתיים.
ומה לגבי אחוז החסימה של עמיר פרץ? נשאלה. "אם נזכה ב-5 מנדטים אני אפרוש "אני הולכת לשם משום שזו רשימה שעוסקת כמעט רק בנושא של עובדים ובנושא החברתי. אני לא הלכתי לשם באיזשהו קשר לנושא המדיני. הנושא המדיני מטופל על-ידי יותר מידי אנשים.. ואתה יודע איך הוא נראה".

תאריך:  11/12/2002   |   עודכן:  12/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כך על-פי דברי יו"ר איגוד הפלסטיקה והגומי בהתאחדות התעשיינים; מכירות הענף ירדו ב-2.6% בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת תקופה מקבילה אשתקד; ירידה של 2% במועסקים בענף
הדר פרבר
חשדות לאי-סדרים כספים לכאורה של יו"ר אגודת הסטודנטים בנגב; נבחרה למקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת; המשטרה החלה לבדוק החשדות; גמליאל: אין בדברים כל אמת, מדובר בעלילה חסרת בסיס
שי פאוזנר
הישיר הראשון מציע מידע לכל לקוחותיו ואיגוד לכל פונה - גם אם אינו לקוח
מירב לוי
ד"ר דן בן-דוד תקף בוועידת ישראל לעסקים את מדיניות הממשלה שיצרה פערי חינוך בין ישראל לשאר המדינות המתועשות; תוכנית "בגרות 2001" נועדה להגדיל מספר הזכאי לתעודת בגרות בפריפריה
הדר פרבר
זאת בעקבות דחיקתה למקום לא ריאלי ברשימת העבודה לכנסת; שוקלת מספר הצעות שקיבלה, ואינה מעוניינת לחשוף את החלטותיה בשלב זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il