X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגופה נמצאה בבור ביוב בכפר מגוריה אום-טובא דרומית מזרחית לירושלים; החקירה כוללת את משטרת מחוז ירושלים, משטרת מחוז ש"י, השב"כ וצה"ל
▪  ▪  ▪

נמצאה גופתה של הילדה נור אבו-טר בת ה-5 מהכפר אום-טובא - דרומית לירושלים. הגופה נמצאה בבור ביוב עמוק, ליד מקום מגוריה, שישה ימים לאחר שנעלמה. בשלב ראשון של החקירה ומבדיקת הגופה, מעריכה המשטרה כי המדובר ברצח. הגופה נלקחה למכון הפתלוגי באבו-כביר לבדיקת נסיבות המוות.
"חוקרים מצוות החקירה המיוחד יחד עם שוטרים נוספים שהשתתפו בסריקות באזור גילו את גופת הילדה בבור ספיגה באחת התעלות הפנימיות של הבור. נראה כי הרצח בוצע עוד באותו יום בו נעלמה הילדה מביתה. יש לנו מספר עצורים שעוכבו לחקירה ונמצאים כרגע במגרש הרוסים", אמר ניצב מיקי לוי.
ניצב מיקי לוי סירב להוסיף פרטים באשר לחקירה, וכן גם לגבי דרכי ונסיבות הרצח. כל שאמר היה, כי לאחר בדיקת פתלוג ידעו הגורמים יותר פרטים.
באשר לחיפושים שנערכו אחר הילדה אמר ניצב מיקי לוי, כי גם הבור נסרק מספר פעמים אך יתכן שלא בקפידה רבה. "המחפשים בדקו באחת התעלות הפנימיות בבור הספיגה ויתכן שהמחפשים לא הבחינו בזה", אמר.
חקירת היעלמה של אבו-טר כוללת בשלב זה את משטרת מחוז ירושלים, משטרת מחוז ש"י, השב"כ וצה"ל. אלו עדיין מעריכים כי הרקע קשור לסיכסוך חמולות שמתנהל בין שתי המשפחות בכפר.
בתוך כך נבדק בשלב זה הסיכסוך בין משפחתה הקרובה של הילדה ומשפחתה המורחבת. נמצא כי הרקע למחלוקת בין המשפחות נובע בין היתר על-רקע מיני. מספר מבני המשפחות אף נעצרו בעבר והורשעו על-רקע זה. חקירת המשטרה והגורמים מורכבת בשל חוסר שיתוף פעולה בין בני המשפחה והתושבים באזור.
במהלך השבוע האחרון נחקרו בני משפחת הילדה, ביניהם אביה, אחמד אבו-טר, שנבדק בפוליגרף; המשטרה עיכבה לחקירה אחת מדודותיה של הילדה; עיכבה מזה כיומיים קטין שנעצר בעבר על-רקע עבירות מיניות, פדופילים ועברייני מין נוספים, חלקם פלשתינים.
ביום שבת דיווחו בני משפחת הילדה כי זו הלכה לחנות, ולא שבה לביתה. מזה שבוע נערכו חיפושים נרחבים בשיתוף שוטרים ומאות מתנדבים, הכוללים תלמידי בית הספר ממזרח ירושלים, סטודנטים ערבים מהאוניברסיטה העברית, מתנדבים יהודים ויחידת החילוץ של מחוז הנגב.

תאריך:  13/12/2002   |   עודכן:  13/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הנשיא קצב הודיע בביקורו לאפיפיור יוחנן פאולוס ה-2: אם לא יהיו התרעות, יוציא צה"ל כוחותיו מבית לחם לפני חג המולד
יואב יצחק
יו"ר ועדת הבחירות יוצא שוב נגד החוק האוסר תעמולת בחירות בשידורי התקשורת: "חוק אבסורדי"; מציע לאפשר לאמצעי התקשורת לאפשר תעמולה הוגנת ותוך פיקוח ציבורי-משפטי
מירב לוי
ההרוגים: רב"ט קרן יעקובי (19), מחדרה, וסמל מאיר קלפון (19), מקריית ים; המחבלים פתחו בירי לא הרחק מהמקום בו התנהל לפני כחודש הקרב בחברון; צה"ל הטיל עוצר על העיר; בכיסופים הצליח צה"ל לחסל מחבל; המחבל חדר לחורשה הסמוכה לקיבוץ כיסופים
ניצן כהן
מהערכת השווי שביצעה חברת מודלים כלכלים עולה: שווי קבוצת דלק מגיע ל-4 מיליארד ש"ח - 30% יותר משוויה בבורסה
גלית יצחק ושי פאוזנר
מצביע על ליקויים ועל כך שאיש לא תפס את הפיקוד - לאחר שנפגעו המפקדים הבכירים בשטח; אלוף פיקוד מרכז, קפלינסקי מסר כי מפקדים שהיו מעורבים באירוע יודחו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il