X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תגיע לישראל במרכב קצר - טורנאו מדגם 2004
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  פורד
  פיטר ווימן

טרנזיט קונקט החדשה של פורד, ניבחרה כואן השנה האירופי ל-2003, על-ידי חבר שופטים שהורכב מעורכים של ירחוני רכב.
חבר השופטים של אגודת עורכי הרכב המסחרי (ACE) המונה 20 איש, העניק לפורד קונקט מספר שיא של 126 נקודות מתוך מקסימום של 140 נקודות אותן ניתן להעניק למועמד אחד בהצבעה.
הבת החדשה במשפחת המכוניות המסחריות של פורד תוכננה במיוחד עבור שוק הרכב המסחרי והיא מצטרפת לאחותה הגדולה שזכתה אף היא בפרס: פורד טרנזיט מהדור הקודם היתה המנצחת באותה תחרות ב-2001, עם 112 נקודות.
"בניגוד לכמה ממתחרותיה, פורד לא השתמשה ברכיבים או חלקים עיקריים הלקוחים משלדות של מכוניות פרטיות, בבניית הקונקט התוצאה היא רכב מסחרי בלתי מתפשר עם שפע של תוכן הנדסי (?) שתוכנן במיוחד למטרה זו," אמר פיטר ווימן, יושב ראש חבר השופטים של תחרות "ואן השנה".
הבחירה פורסמה בקלן, ב-6דצמבר 2002.
פורד טרנזיט קונקט מתבלטת בין כלי הרכב המסחריים בעובדה שהיא תוכננה ונבנתה מלכתחילה כואן קטן. בנוסף, היא מוצעת בשתי גרסאות, עם בסיס גלגלים קצר וגג רגיל או עם בסיס גלגלים ארוך וגג גבוה, עובדה המאפשרת לפורד לתת פתרון הן למגזר המטענים הקלים והן למגזר המטענים של פחות מטון אחד עם קו מכוניות אחד".
"כעורכים של כתבי עת מקצועיים המוקדשים לרכב מסחרי, דבר נוסף שהיה ברור לנו הוא שבשלבי התכנון והפיתוח פורד האזינה בקשב לרצונותיהם ובקשותיהם של הלקוחות, גדולים וקטנים כאחד, במדינות רבות באירופה," הוסיף ווימן. "הקשבה זו הביאה ליצירת רשימה ארוכה של פתרונות מחוכמים ומעשיים בתחומי הטיפול, הנגישות, האבטחה והבטיחות."
"בנוסף, מספיק לנהוג קילומטרים ספורים בטרנזיט קונקט כדי להבין שפורד הקדישה תשומת לב רבה לאיכות ההיגוי והמתלים וכן לבלימה ולשליטה הכללית ברכב. כתוצאה מכך, הנוסעים נהנים מחוויית נסיעה דמוית מכונית פרטית," סיכם פיטר ווימן.
"אנו פשוט מאושרים שפורד טרנזיט קונקט החדשה היא ואן השנה הבינלאומי ל-2003," אמר נשיא ומנהל הפעולות הראשי של פורד אירופה, מרטין ליץ'. "הענקנו לרכב זה את השם טרנזיט כדי לחזק את היכולות הקשוחות והאמינות שבנינו בתוכו והענקת הפרס לטרנזיט קונקט שנתיים אחרי שאותו פרס הוענק לטרנזיט הגדולה היא צעד הולם ביותר."
"שאפנו ליצור רף ביצועים חדש במגזר תחרותי במיוחד זה," אמר מנהל הרכב המסחרי של פורד אירופה, פול מורל. "שילבנו את האמינות של ועלות הבעלות הנמוכה של טרנזיט עם עמידות יוצאת דופן, פונקציונליות של אזור המטען ובטיחות. התוצאה היא רכב מסחרי קטן יותר ומהנה במיוחד לנהיגה וגם חסכוני מאוד באחזקה. אנו שמחים שחבר השופטים של "ואן השנה" הכיר בתועלות של גישת התכנון שלנו."
הטרנזיט החדשה מיוצרת במפעל בטורקיה, בעיר הנמצאת כ-80 ק"מ מזרחית לאיסטנבול. היצור במיפעל החדש לחלוטין החל החל בחודשי הקיץ החולף. הרכב כבר נימכר בתורכיה ובריטניה, ובקרוב ישלח לייצוא למדינות נוספות.
הפורד טרנזיט בגירסתו הקצרה שתכונה טורנאו, תושק בישראל על-ידי יבואן פורד, דלק מוטורס, בשנת הדגם 2004.
מנכ"ל דלק מוטורס, גיל אגמון, מסר כי מכונית בודדת כבר הגיעה ארצה לבדיקות תקינה במשרד התחבורה. לדברי אגמון מחיר הקונקט יהיה יקר יותר ממתחריו – הברלנגו / פרטנר של PSA והקנגו של רנו, אך הוא יהיה מאובזר היטב באופן שיצדיק את הפרשי המחיר.
אגמון אמר כי הוא מודע לכך שפלח שוק המסחריות הינו המושפע ביורת מאלמנט המחיר. "הרוכשים מוותרים אפילו על דלת צד תמורת מאות שקלים, שכן יש עלתה יש להכפיל בעשרות היחידות שקונים ציי הרכב במכה אחת," מסר אגמון.

תאריך:  17/12/2002   |   עודכן:  17/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
על-פי התחזיות: החורף השנה עשוי להיות קר מהרגיל בעונה; מאז תחילת השבוע ירדו הגשמים בעיקר באזור המרכז
ניצן כהן
רשת המסעדות הגדולה בעולם פרסמה אזהרת רווח חמורה לפיה תציג ברבעון הרביעי הפסדים של 390 מיליון דולר
יואב יצחק
הוועדה הוקמה בעקבות דרישתו של צחי הנגבי לקבל החזר הוצאות משפטיות בפרשת 'דרך צלחה'; הוועדה קובעת: "הזכאות לשירותים משפטיים תחול לגבי הליכים שהסתיימו בכנסת ה-15 או אחריה"
רנית נחום-הלוי
בהתאם לתוספת היוקר יקבלו השכירים במשכורת דצמבר 68.60 שקלים - מענק חד-פעמי
גיל איל
ההחלטה: לאחר שהוסכם על מינוי חשב מקרב עובדי המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il