X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את ההליך פתחה הרשות בגין הראיון ששודר ביום ב' עם השחקנית נטליה אוריירו; לרשות הגיעו מעל 40 תלונות הקובלות על התנהגות טופז עד כדי נשיכת כתפה; התכנית צריכה לרדת מתוכניות השידורים של "קשת"
▪  ▪  ▪

הרשות השניה פתחה (יום ד', 18.12.02) בהליך הפרות מול שידורי קשת בגין הראיון ששודר בליל יום ב´ עם השחקנית נטליה אוריירו בתוכנית "הראשון בבידור".
לרשות הגיעו (יום ג') מעל 40 תלונות הקובלות על התנהגותו הבוטה של דודו טופז כלפי המרואיינת, מנשיקת לחיה וזרועה ועד כדי נשיכת כתפה. המתלוננים טענו כי התנהגותו של טופז משפילה, מביכה וגובלת בהטרדה מינית.
נוכח תלונות אלה צפתה הרשות בקטע השידור, ואכן התרשמה כי אכן השידור עובד את גבול הטעם הטוב, בעיקר בתחשב בקהל היעד של התכנית (תוכנית משפחה) ובקהל שנכח באולפן וכלל בני נועד וילדים.
לאור התרשמות זו של הרשות השניה, נשלח היום מכתב הפרה לכאורה לזכיין, על-מנת לקבל את תגובתו לקטע השידור. במקביל שיגר היום נציב התלונות ברשות, גיורא רוזן, מכתב ליו"ר המועצה, מוסקו אלקלעי, בו הוא קורא למועצה לומר את דברה בעניין התוכנית, בטרם תאשר את לוח התוכניות של שידורי קשת לעונה הבאה.
במכתב ששיגר רזון לאלקלעי הוא כותב, כי טופז עבר כל טעם טוב ורע. כינה את התוכנית גסת רוח ובוטה המזכירה משהו מהתרבות הנמוכה. כינה את טופז מאצ'ו שמעשיו הם מעשיו זימה, ואמר כי השחקנית והזמרת אוריירו, וכן הצופים, הושמו ללעג ועמדו במצב של חוסר אונים.
"תוכניתו של דודו טופז אמש עושה לה כנפיים והפכה לשיחת היום. עשרות המכתבים, הטלפונים והמדפקים על הדלת כולם עדות חיה להלם התקשורתי שתוכנית זו השרתה על רבים.
"ודאי שדודו טופז עבר כל טעם טוב ורע. תוכניתו שלוחת רסן, גסת רוח ובוטה. משהו השייך לתרבות נמוכה ומעין שיא חדש של החרפה. המצ'ואיזם ההרסני של מר דודו טופז, התנסחויותיו והליכותיו מול נשים אותן הוא מראיין, הם אולי מקור נמוך להבנת הצלחתו. כך "עושים" זכיינים קופה, אבל מפקירים את הטלוויזיה הציבורית-מסחרית ומורידים אותה למקום שגם סוגה נמוכה אינה נכללת בו.
"גבולותיה של הטלוויזיה, הנמצאת תחת פיקוחנו נקבעים על-ידי מועצת הרשות השניה, ובמקרה זה שומה על המועצה לקבוע עמדה עקרונית לגבי גבולות הזימה ועמדתה כלפי הזכיין.
"מדיניות שוק חופשי אינה אומרת שוק הפקר. אנחנו חיים במשטר דמוקרטי, שבו ערכים יסודיים המגינים על האדם חייבים להישמר. הזמרת והשחקנית נטליה אוריירו הושמה ללעג והועמדה במצבי חוסר אונים.
"אני יודע כי דברי קשים ויהיו "צדיקים" שיתרעמו בשם חופש התקשורת. הם יאמרו "צנזורה", ולמרות זאת אני עומד על דעתי וטוען שטלוויזיה כזו אינה צריכה להיות משודרת לא בשעת צפיית שיא ולא בכלל. וממקום זה, אני קורא למועצה לומר את דברה בטרם אישור תוכניות שידורי קשת לעונה הבאה.

תאריך:  18/12/2002   |   עודכן:  19/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
הרשות מעודדת את המשקיעים להגיש תובענות ייצוגיות; בהתאם לשיקול הדעת שלה בכל מקרה ומקרה היא גם מסייעת במימונן
רנית נחום-הלוי
בהתקפה חריפה נגד ישראל והבית הלבן מסיים הנשיא אסד את ביקורו בבריטניה; כינה את הבית הלבן "פונדמנטליסטים נוצרים" ואמר כי לא יפגש עם המנצח בבחירות בישראל; גורמים בריטים: פגישה מאכזבת
ניצן כהן ורנית נחום-הלוי
54 הצביעו בעד, 25 התנגדו ו-11 נמנעו; שר האוצר: אם לא יהיה שינוי ניתן לתקן את התקציב במהלך 2003; שריד מביע תחזית פסימית הדומה למציאות ארגנטינה
הדר פרבר
חלק מהטיסות הוזמנו על-ידי גופים מסחריים שביטלו הזמנותיהם עקב המצב הביטחוני; אמש פרסמו משרד החוץ והמטה ללוחמה בטרור אזהרות מפני אפשרות פיגוע בגואה
הדר פרבר
מונה בראשית השבוע לשר התחבורה במקום סנה; יכהן בתפקיד עד לבחירות בנוסף לתפקידו כשר לאיכות הסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il