X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת במסגרת הסכם שנחתם בין שתי החברות; השילוב של טכנולוגית ה-0.18 מיקרון המתקדמת של טאואר עם פלטפורמות התכנון של Artisan עשויים להוות תשתית יציבה לתכנון וייצור של מגוון רחב של מוליכים למחצה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  טאואר סמיקונדקטור

במסגרת ההסכם תציע טאואר סמיקונדקטור ללקוחותיה את כלי התכנון של Artisan שהותאמו לתהליך הייצור ב-0.18 מיקרון ולטכנולוגיות של Fab.
סרג'יו קוסביצקי, דירקטור IP and Design Services בטאואר, ציין כי "רכישת כלי התכנון של Artisan מאפשרת לטאואר להציע ללקוחותיה מגוון רחב של ספריות מהספקים הגדולים והמובילים בעולם. בנוסף, מאפשר ההסכם לטאואר גישה לבסיסי הלקוחות של Artisan המעוניינים בטכנולוגיה המתקדמת של המפעל החדש."
ניל קרני, סמנכ"ל שיווק ב- Artisan ציין, כי "טאואר מקנה חשיבות רבה להצעת טכנולוגיות ייצור מובילות ולתמיכת לקוחות מעולה. תחומים אלו עולים בקנה אחד עם מחוייבותה של Artisan לספק כלי תכנון תואמי טכנולוגיות מתקדמות, ובכך לאפשר למתכנני המעגלים המשולבים את המעבר הטוב ביותר מתכנון לייצור. אנו שמחים שטאואר בחרה במוצרינו כדי לקדם את מטרותיה הטכנולוגיות והעסקיות עבור Fab 2."
ד"ר יואב ניסן-כהן וד"ר רפי לוין, מנכ"לים משותפים בטאואר סמיקונדקטור, הודיעו היום, כי טאואר רכשה מחברת Artisan כלי תכנון התואמים את הסטנדרטים המובילים בתעשיה, לשם הרחבת היצע כלי התכנון של Fab 2. כחלק מההסכם, תעביר Artisan לטאואר חבילה של תאים סטנדרטיים, מחוללי זיכרון ותאי ספריות I/O, שהותאמו לתהליכי ה-CMOS הסטנדרטיים של טאואר בגיאומטרית 0.18 מיקרון. לקוחות טאואר יוכלו להתחיל בשימוש בכלי תכנון אלו כבר ברבעון הראשון של 2003.
מעל 1,000 חברות ברחבי העולם משתמשות בפלטפורמות התכנון של Artisan. השילוב של טכנולוגית ה-0.18 מיקרון המתקדמת של טאואר עם פלטפורמות התכנון של Artisan עשויים להוות תשתית יציבה לתכנון וייצור של מגוון רחב של מוליכים למחצה.
המוצרים כוללים תמיכה בחבילת מחוללי הזיכרון המקיפה של Artisan, ובכלל זה מחוללי זיכרון נדיף (SRAM) ומחוללי רגיסטר בעלי כניסה אחת או שתיים, וכן זיכרון בלתי נדיף (ROM). בנוסף יסופקו תאי ספריה סטנדרטיים מסדרת SAGE-X™, וכן היצע מקיף של ספריות תאי I/O ומודלים של כלי תכנון מהמובילים בתעשיה.
אודות חברת Artisan Components Inc. - Artisan
הספקית המובילה של כלי תכנון בתעשיית המוליכים למחצה. למעלה מ-900 חברות ברחבי העולם עושות שימוש בפלטפורמות התכנון של Artisan. פלטפורמות התכנון מספקות למתכנני המעגלים המשולבים ממשק פשוט למגוון תהליכים טכנולוגיים מהיצרנים המובילים בעולם. הפלטפורמות, המבוססות על מחוללי הזיכרון Process-PerfectTM וספריות I/O סטנדרטיות, כוללות ערכה מקיפה של מודלים התומכים בכלי התכנון מהמובילים בעולם ובמתודולוגיות התכנון המקובלות בתעשייה. Artisan ושותפותיה יוצרים רשת כלל עולמית של כלי ושירותי תכנון, והופכים את החבילה הבסיסית של Artisan למערכת מושלמת ומקיפה של תכנון מערכתי ופתרונות אינטגרציה. Artisan ממוקמת בקליפורניה, ארה"ב. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.artisan.com
אודות טאואר סמיקונדקטור בע"מ
טאואר סמיקונדקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), הנסחרת בבורסת NASDAQ וכן בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.18 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון.
בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ב-CMOS מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור זיכרונות בלתי נדיפים, שבבים מעורבי אותות וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי. בחברה כ-1,200 עובדים ולה שני מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 מייצר בטכנולוגיות מ-1 ל-0.35 מיקרון והינו בעל כושר ייצור חודשי של עד 20,000 פרוסות סיליקון בקוטר 150 מ"מ. Fab 2 מתוכנן לייצר בטכנולוגיית 0.18 מיקרון ומטה וכושר הייצור החודשי בו מתוכנן להגיע עד 33,000 פרוסות סיליקון בקוטר 200 מ"מ. טאואר הוקמה בשנת 1993 ומרכז פעילותה הינו במגדל העמק. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.TowerSemi.com
מהחברה נמסר, כי חלקים מהנאמר כאן מהווים תחזיות לעתיד הכוללות סיכונים ואי וודאויות. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהתחזיות או מהמשתמע מהצהרות החברה לגבי העתיד. הסיכונים ואי הוודאויות האפשריים כרוכים, בין השאר:
(1) בתנאים השוררים בשוק המוליכים למחצה ובשוק שירותי ייצור השבבים בפרט;
(2) בקבלת הזמנות נוספות לייצור מלקוחות קיימים וחדשים;
(3) בהשגת מימון נוסף עבור פרויקט Fab 2 מהנפקת מניות ו/או שותפים אסטרטגיים ו\או מקורות אחרים, ובמפעל החדש;
(4) בחוסר יכולתה של טאואר להשיג מימון במועדים הקבועים לכך בהסכם עם בנק לאומי ובנק הפועלים ("הבנקים") ו/או בחוסר יכולתה של טאואר להגיע להסכם עם הבנקים לפריסה מחודשת של המועדים להשגת מימון נוסף ב- 2002 ו- 2003, שבעקבותיו תפר טאואר את הסכם ההלוואה עם הבנקים, אשר יהיו זכאים לדרוש את החזר ההלוואות ולממש את השעבודים על נכסי טאואר;
(5) בהודעתם של שותפיה האסטרטגים של טאואר, המשקיעים הפיננסים או מרכז ההשקעות של משרד המסחר והתעשיה בישראל על הפרת החוזים עמם במידה והבנקים ידרשו את החזר ההלוואה;
(6) בהשגת כל יתר התנאים שהוצבו בהסכמים עם השותפים האסטרטגיים, מרכז ההשקעות והבנקים;
(7) בהשלמת בנייתו של המפעל החדש;
(8) בהשלמת פיתוח מוצלח והכנסה לייצור של הטכנולוגיות המיועדות ליישום במפעל הייצור הקיים;
(9) בביקוש מצד השוק לשירותי ייצור שבבים וביקוש למוצרי מוליכים למחצה בכלל;
(10) בהגדלה הדרגתית של התפוקה של המפעל החדש.
עוד נמסר, כי תאור מפורט ושלם יותר של הסיכונים וגורמי אי הוודאות העלולים להשפיע על התחזיות והמצגים האמורים לעיל ועל מצבה העסקי של טאואר כלולים בתשקיף האחרון של החברה בטופס F-2 שהוגש על-ידי החברה לרשויות לניירות ערך של ארה"ב וישראל.

תאריך:  18/12/2002   |   עודכן:  18/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
רדיו כל רגע דווח, כי ההורים תובעים 63 אלף ש"ח בשל הלם בו לקה הנער שהצריך טיפולים בשל מצבו הנפשי הירוד
רנית נחום-הלוי
העותר: יעקב שטוטלנד טוען, כי פייגלין הורשע בשנת 95' בבית המשפט השלום בירושלים בגין "המרדה" ונפסק לו 6 חודשי מאסר בפועל ועוד 6 על תנאי
הדר פרבר
השירות מבוסס על אפליקציות המוזנות למרכז מידע, על מנת לאפשר בקרה ושליטה מלאה על מערכות מרוחקות
מירב לוי
מארגנות התחרות: סימנס וסאן מיקרוסיסטמס; המועד האחרון להגשה: 15.3.2003
רנית נחום-הלוי
את ההליך פתחה הרשות בגין הראיון ששודר ביום ב' עם השחקנית נטליה אוריירו; לרשות הגיעו מעל 40 תלונות הקובלות על התנהגות טופז עד כדי נשיכת כתפה; התכנית צריכה לרדת מתוכניות השידורים של "קשת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il