X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התכנית החדשה של סלקום מציעה מעבר חופשי בין חמישה מסלולים שונים; תקציב הקמפיין 4 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  סלקום
  סלולר
  באומן בר ריבנאי

‏תוכנית השיווק החדשה של סלקום ללקוחותיה - "המסלולים הפתוחים" - מהווה חדשנות בשוק הסלולאר משום שהיא מושתת על בחירה חופשית של הלקוח בין מספר רב של מסלולים ומעבר ביניהם על-פי בחירת הלקוח. התוכנית מאפשרת ללקוח לבחור את התוכנית הרלוונטית ביותר עבורו תוך התאמה מקסימלית למאפייני השימוש האישיים וצרכיו התקשורתיים בכל עת. כך מוסרת דוברת סלקום.
בתכנית החדשה שמצגה סלקום, הלקוח אינו מתחייב להשאר בתעריף מסויים, אלא הוא יכול לעבור בין התעריפים השונים. התוכנית כוללת חמישה מסלולי תעריפים שונים בהתאמה למאפייני הלקוחות ולהרגלי צריכה סלולריים שונים, ביניהם יכול הלקוח לעבור.
סרטון פרסומת לתכנית החדשה יעלה ביום חמישי בערב והוא יכלול 3 סצנות הממחישות ללקוח את יכולתו לעבור מתוכנית או מסלול שאינם מתאימים לצרכיו לתוכנית או מסלול מתאימים. לדוגמא: בסצנה הראשונה נראה אדם בן 38 מדבר עם אישתו בטלפון בסגנון צבאי: "רות, קבלי שאני בדרך אליך, אני אחבור אליכם בבית דרכך לילדים..." ואז עולה כותרת: איציק בן 38 עדיין במסלול חיילים. בסצנה השנייה נראה אדם קשיש הולך ברחוב ומדבר בסלקום שלו: "אחותי, היה אתמול פצצות לתותבות... ההורים שלי לא בבית, בא לך לקפויץ?". ואז עולה כותרת: משה בן 78 עדיין מחובר למסלול צעירים.
לדברי אבי זייתן, מנהל מחלקת תקשורת שיווקית, "מסר הקמפיין: מהיום בסלקום עוברים חופשי בין המסלולים למה שמתאים לכם ביותר!" מתאר למעשה את משמעות התוכנית השיווקית החדשה המעניקה לראשונה, גמישות מירבית ללקוח הבא לרכוש או לשדרג את מכשיר הסלקום שלו. סלקום ממשיכה להכתיב את סדר היום של שוק התקשורת ומציעה ללקוחותיה סל סלולרי חדשני ואטרקטיבי ביותר, המבוסס על צרכי התקשורת האישיים של כל אחד מהם".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, היקף הקמפיין 4 מיליון ש"ח.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב - ירון תגר, סופרוויזר קריאטיב - איתן גולדברג, קופירייטר - אילן שפלר
מנהלת לקוחות - דיתי קליין, תקציבאי - אורן דיבון, פלנר - זיו לינוונד, מנהלת מחלקת הפקת טלויזיה - צביה שלף, מפיקה - שרי יקואל, חברת הפקה - גוסטבו, במאי - רני כרמלי

תאריך:  18/12/2002   |   עודכן:  18/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
משמשת ככלי עבודה ארגוני לניהול, הפצה ומעקב תוכן בארגון ומחוץ לגבולותיו
הדר פרבר
כבסיס למרכז המידע המקוון בחרה ארקיע בפלטפורמת ניהול הידע והתהליכים BuzzWeb של חברת פנמ מערכות מידע
הדר פרבר
זאת במסגרת הסכם שנחתם בין שתי החברות; השילוב של טכנולוגית ה-0.18 מיקרון המתקדמת של טאואר עם פלטפורמות התכנון של Artisan עשויים להוות תשתית יציבה לתכנון וייצור של מגוון רחב של מוליכים למחצה
שי פאוזנר
רדיו כל רגע דווח, כי ההורים תובעים 63 אלף ש"ח בשל הלם בו לקה הנער שהצריך טיפולים בשל מצבו הנפשי הירוד
רנית נחום-הלוי
העותר: יעקב שטוטלנד טוען, כי פייגלין הורשע בשנת 95' בבית המשפט השלום בירושלים בגין "המרדה" ונפסק לו 6 חודשי מאסר בפועל ועוד 6 על תנאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il