X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפרס יוענק על-ידי נשיא המדינה והשר נווה; המפעלים: אלביט מערכות, גליל מדיקל, טבע תעשיות פרמצבטיות, פולגת ג'ינס, מנועי בית שמש, פולישק, רוזתם יקבלו פרס יצואן מצטיין
▪  ▪  ▪

יו"ר טבע, אלי הורביץ, יקבל בשבוע הבא (22.11.02) פרס מפעל חיים על תרומה ליצוא של התעשיה והמסחר. כמו-כן יקבלו 7 חברות יצוא ישראליות פרס יצואן מצטיין.
פרס מפעל חיים הינו פרס חדש שיוענק לראשונה על-ידי נשיא המדינה, משה קצב, ושר התעשיה והמסחר, דני נווה, בטקס פרסי יצואן מצטיין לשנת 2001. הטקס יתקיים במשכן נשיא המדינה.
פרס מפעל חיים מוענק להורביץ על-ידי משרד התמ"ס על תרומה משמעותית ליצוא לאורך זמן ולהאדרת שמה של התעשיה הישראלית בשווקים בחו"ל.
7 חברות יצוא ישראליות מענפי הצריכה, שירותים, תעשיה ועתירות ידע, יקבלו השנה את פרס יצואן מצטיין לשנת 2001: אלביט מערכות בע"מ (101 מיליון דולר יצוא); גליל מדיקל (7 מיליון דולר יצוא); טבע - תעשיות פרמצבטיות בע"מ (633 מילין דולר יצוא); מנועי בית שמש בע"מ (18 מיליון דולר יצוא); פולגת ג'ינס (27 מיליון דולר יצוא); פולישק תעשיות פלסטיקה בע"מ (10.5 מיליון דולר יצוא) ורוזתם (8.5 מילין דולר יצוא).
בחירת המפעלים הזוכים נערכה על-פי שתי קטגוריות: יצוא בין 25-3 מיליון דולר (מפעל קטן), ויצוא מעל 25 מיליון דולר (מפעל גדול). הדרישה היתה כי יצוא המפעלים יגדל בשנת 2001 או יהיה שווה לגידול היצוא (בממוצע השנתי) באותו ענף.
על המפעלים היה להצטיין בחדשנות בגישה שיווקית, בתרומה לקהילה, פעולה יוצאת דופן בהחדרת מוצר חדש לשוק ותרומה לאיכות הסביבה, זאת, בנוסף לסף יצוא שעמד על 3 מיליון דולר לשנת 2001.
שר התעשיה והמסחר, דני נווה, אמר לקראת הטקס כי החברות הזוכות מייצגות את העילית שבתעשיה הישראלית, אשר השכילה לעמוד בתחרות הקשה בשווקי העולם ואף להגדיל את היצוא אליהם.
בשנת 2001 הסתכם היצוא התעשייתי הישראלי ב-24.206 מיליארד דולר לעומת 26.442 מיליארד דולר בשנת 2000, ירידה של כ-8.5%.
בינואר-נובמבר 2002 הסתכם היצוא התעשייתי הישראלי בכ-21.617 מיליארד דולר לעומת 22.197 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-2.6%.

תאריך:  18/12/2002   |   עודכן:  18/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
טוענת כי העיריה נוהגת בחוסר תום לב; בעיריה שינתה את סיווג הנכסים, לכאורה בניגוד לחוקי ההקפאה; תושבי בניינים בעיר מקבלים חשבונות שונים בשל ותק בבניין
הדר פרבר
רוסיה הביעה חוסר שביעות רצון מהחלטתה של ארה"ב לפרוס אמצעי יירוט כהחלטה אסטרטגית; משרד החוץ הרוסי: צעד זה יערער את מערכת הביטחון הבינלאומי
מירב לוי
כך עולה מסקר שערכה המועצה הציונית לנוער; בסקר השתתפו 1000 בני נוער מכל שכבות האוכלוסייה
מירב לוי ושי פאוזנר
בעדות בביהמ"ש טען עמיר, כי לא מסר לאבישי רביב על כוונתו לרצוח את רה"מ; היועץ והפרקליטות אינם מתכוונים להורות על פתיחת חקירה
שי פאוזנר
המערכת מאפשרת תיעוד הישיבות השונות, הכנת חומר מקדים לדיונים (כולל אפשרות להפצת החומר לישיבה), קישור להחלטות מדיונים קודמים, הזמנת עובדים ומשתתפים חיצוניים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il