X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסר כי יופלה תשתמש בקונספט השיווקי פרסומי עם הלשונות הארוכים של תנובה - גם בשווקים חדשים אליהם תיכנס; עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה מסר, כי הצלחת יופלה הביאה להחלטה לדחות במעט את תחילת ייצור מעדן שוקולד עם קצפת - דמוי מילקי של שטראוס
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  יופלה
  פייר מולר
  תנובה
  מילקי

החדרת יופלה בישראל היא הטובה ביותר שלנו אי פעם במוצרי החלב. כך מסר (יום ד', 18.12.02) פייר מולר, מנהל השיווק הבינ"ל של תאגיד יופלה. הקונספט שהציגה תנובה הוכיח את עצמו כקונספט מנצח ואנו עומדים להשתמש בו גם בשווקים אחרים.
תנובה מסרה, כי נתח השוק של יופלה בישראל - שנה לאחר השקתו מגיע לכ-50% בממוצע. מדובר בנתח שוק חסר תקדים. בשווקים רגילים מול מתחרה חזק, כמו דנונה, גם נתח שוק של 10% נחשב להצלחה לאחר שנה אחת בלבד.
עופר בלוך מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה, אמר בכנס המזון שהתקיים בתל-אביב, כי למרות הצלחת הענק של מותג יופלה, שוק החלב בכללותו לא גדל, והגידול בתחום היוגורטים, בא על חשבון מעדני הקרם כמו מילקי, דני, קארלו ובאדי, שוק זה קטן ב-2001 באחוז אחד. לאור נתון זה התקבלה החלטה בתנובה, כי אין זה הזמן הנכון להיכנס לתחום מעדני הקצפת - דמוי מילקי של שטראוס. עוד הוסיף בלוך ששיתוף הפעולה עם חברת יופלה יתרחב בשנת 2002 לתחומים חדשים בתחום מעדני הגבינה.
תנובה מסרה עוד, כי בשנת 2002, על מנת לחסוך בעלויות, היא תכנס מותגים ותוותר על כמה מהם. אשתקד כינסה תנובה את תחום הגבינה המותכת לתוך המותג - "עמק", במהלך שהוכח לדבריו של בלוך, מוצלח במיוחד והגדיל ב-23%. תנובה הולכת להמשיך מגמה זו בתחום הגבינות הקשות - לדוגמא גבינות וותיקות כמו גוש חלב וגלבוע יתכנסו תחת המותג המוביל "עמק".

תאריך:  18/12/2002   |   עודכן:  18/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בין הפרויקטים: פיתוח שבילים בטבע, הסדרת נחלים, פיקוח מוקדי צפרות, שביל אופניים בגליל ועוד
גלית יצחק
התאחדות חקלאי ישראל קיימה דיון עם ראשי פיקוד העורף בנוגע לנהלי חלוקת המסכות לעובדים; יוסטה בלייר: החקלאים מתייחסים לעובדיהם כאל בני בית בשעת שגרה ובעת חירום
מירב לוי
יו"ר המכון הישראלי ליצוא ושת"פ בינלאומי סבור כי הורדת הריבית על-ידי הבנק ישראל היא כורח המציאות
גלית יצחק
לפי הסקר המדגמי של מכון הסקרים שילוב: 94% מהציבור מודעים לסכנות הבריאותיות שיכולות להיווצר מיתר לחץ דם; 82% מהנשאלים מדדו לחץ דם במהלך השנה האחרונה
גלית יצחק
המחקר הגדול ביותר בהיסטוריה הוכיח כי תרופת ה-Norvasc מביאה לתוצאות שוות ואף טובות יותר מאלה של תרופות משתנות בטיפול ביתר לחץ דם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il