X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדיון שבו מדובר הוא תביעה אזרחית שהגישו השר נתן שרנסקי וסיעת ישראל בעליה נגד יורי נודלמן ואחיו; בקשת פסילה קודמת שהגיש נודלמן, נדחתה
▪  ▪  ▪

"תמוה בעיני, כי צד לדיון, אשר ידע מזה זמן רב כי בית המשפט הקצה מועד לשמיעת הראיות, בחר להגיש בקשה לדחיה, לאחר שהובהר לא אחת, כי יש לסיים את פרשת הראיות מוקדם ככל שניתן. קביעת המועד נעשתה במעמד כל הצדדים, לרבות הנתבע 1. הבקשה נדחית. איחולי מז"ט לנתבע 1".
כך, במילים אלה, דחה השופט צבי סגל בבית המשפט המחוזי, את בקשתו של ד"ר יולי נודלמן (67), לדחות את הדיון הקבוע להוכחות ליום 15.7.01, למועד שלאחר סיום פגרת בית המשפט - וזאת נוכח נישואיו ברוסיה, ושהותו שם לצורך רישום נישואיו האזרחיים ברוסיה לפחות עד יום 16.7.01.
המשפט שבו מדובר הוא תביעה שהגישו סיעת ישראל בעליה והשר נתן שרנסקי, כנגד ד"ר נודלמן ואחיו, בטענה להוצאת לשון הרע. התובעים מיוצגים על-ידי עו"ד דן אבן-יצחק. נודלמן ואחיו מיוצגים על-ידי עורכי הדין יורם מושקט ושרון שפינט.
נודלמן הגיש עוד קודם לכן בקשה לפסול את השופט סגל מלדון בתיק זה, בטענה כי השופט - משיקולים זרים - מפלה את שרנסקי לטובה. השופט סגל דחה את הבקשה.
דחיית הבקשה נעשתה למרות בקשה מפורטת שהוגשה לשופט סגל, ובה כתב עו"ד יורם מושקט, כי הדחיה מתבקשת "מטעמים של הומניות וצדק טבעי שלא לפגוע בנישואיהם של ד"ר נודלמן ובחירת ליבו, גם לאור העובדה שמדובר בגבר לא צעיר בן 67 אשר כל פגיעה בארוע אשר הוא אולי אחד החשובים בחייו, יהיה בה משום עוול ואולי אף נזק בלתי הפיך".
לבקשה צירף עו"ד מושקט מכתב שקיבל מד"ר נודלמן, השוהה עתה ברוסיה, שבו הוא נימק את הבקשה:
"אני מודיע לך כי אני ובחירת ליבי, טטיאנה, אותה הנך מכיר היטב באופן אישי, החלטנו להתחתן והיום הגשנו את מסמכינו למשרד הרישום בסנט-פטרבורג, מאחר וסנט-פטרבורג רשומה כמקום מגורי הקבע של טטיאנה.
אנו ממתינים לתורנו להתחתן במדור הנישואין בארמון העיריה והובטח לנו כי תיקנו יזורז, אולם יש תור ארוך של מועמדים.
אנו מעריכים שרישום נישואינו לא יתקיים לפני יום 16 ליולי. אנו מבקשים את עזרת כל מכרינו לקידום הפרוצדורה. לאחר הנישואין עלינו לרשום את תעודת הנישואין במשרד הפנים במוסקווה על-מנת לקבל חותם לצורך ההכרה בנישואין בישראל.
לאור כל האמור לעיל, הנך מתבקש לפנות בבקשה לבית המשפט מטעמי לדחיית הדיון הקבוע ליום 15 ביולי - לסתוי. אם ההחלטה היא חיובית - ואין לי ספק שכך תהיה - הנך מתבקש לנקוט בצעדים להודיע לכל העדים על דחיית הדיון".
[הערה שלי (י.י.): הבקשה ומכתבו של נודלמן לא עשו רושם מיוחד על כבודו. עובדה שלא שיכנעו את כבודו לדחות את הדיון. "הבקשה נדחית", החליט, ובכך חיזק את החשש, שמא הוא מתעמר בנודלמן משיקולים בלתי ענייניים].

תאריך:  21/06/2001   |   עודכן:  21/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
תמורת המניות ישלם ליבר 500 אלף דולר, וסכום נוסף בעוד שלושה חודשים - כפי שייקבע בהערכת שווי על-ידי פרופ' חיים בן-שחר;
עיסקה קודמת שבוצעה לפני כשבוע - בוטלה
יואב יצחק
רובנשטיין קובל על הצעת תיקון בחוק העונשין, שבה הוסף סעיף הקובע כי לא יחול איסור הסתה על מפרסם המתייחס לארגון טרוריסטי ולחבר בו וכנגד מי שביצע פשע כלפי העם היהודי
מערכת מחלקה ראשונה
יואב יצחק
ההסכמה בין הצדדים קיבלה תוקף של החלטת בית משפט; שובו של עופר נמרודי עוכב עד עתה כדי למנוע ממנו לשוחח עם עדים הסרים למרותו; אלא שהפרקליטות לא עמדה בהבטחה להעידם במהירות; עתה היא התחייבה לסיים העדתם עד 15.7.01
יואב יצחק
התקנות אושרו בימים אלה על-ידי שר המשפטים מאיר שטרית; התקנות מחייבות מנהלי תיקים - שהם חברי בורסה ו/או בנקים, לדווח לרשויות על תנועות כספיות חריגות של לקוחותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il