X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
IXUS V3 Canon - המצלמה הדיגיטלית בעלת 3.2 מגה פיקסל הקטנה ביותר בעולם, בעלת זום אופטי X2 ומסך LCD
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  קרט
  קנון
  Canon

חברת קרט, הנציגה הבלעדית של Canon בישראל, החלה לשווק את IXUS V3 Canon - המצלמה הדיגיטלית בעלת 3.2 מגה פיקסל הקטנה ביותר בעולם, בעלת זום אופטי X2 ומסך LCD.
זוהי המצלמה החדשה בקו מוצרי ה-IXUS הדיגיטליים של Canon המבוססת על הדגם הקודם - DIGITAL IXUS V2. מצלמה חדישה ומפתה זו בולטת בין קו מצלמות ה-IXUS בעיקר בשל חיישן CCD בעל 3.2 מגה פיקסל, מעבד חדיש בשילוב טכנולוגית DIGital Imaging Core המתקדמת (DIGIC) ועדשת זום אופטי X2.
המצלמה דומה בעיצובה האלגנטי המדהים לקו מוצרי ה-IXUS הקודם, ומן ההיבט הטכנולוגי היא מציגה שיפור ניכר באמצעות הטכנולוגיה הדיגיטלית והמעבד החדש DIGIC, עליו היא מבוססת. מעבד חדש ומהיר זה, מבטיח איכות תמונה ללא פשרות ושעתוק צבעים מדויק, הנקבע בהתאם לסצנה המצולמת. חיישן CCD בעל 3.2 מגה פיקסל מציע רזולוציה גבוהה, כך שהתמונות תואמות להדפסה בגודל A4.
בנוסף, מבוססת המצלמה על טכנולוגית Intelligent Scene Analysis based on Photographic Space. טכנולוגיה המאפשרת להשיג דמויות באיכות מעולה. בכל פעם שמצלמים עם המצלמה, הדמות והמידע הנתפסים בזמן הצילום מנותחים מול נתוני צילום מרחביים - Photographic Space Data - שהינה ספריה עצומה של מידע סטטיסטי, המובנית בכל מצלמה דיגיטלית של Canon, במטרה להשיג תפוקה אופטימלית של הצילום. בהצגת טכנולוגיה חדישה זו, Canon מנצלת את 60 שנות הניסיון שלה בפיתוח צילום איכותי.
למצלמה חיישן מתוחכם ומתקדם, המאפשר למצלמה לייעל את מדידת המרחק והאיזון הלבן בכל מצב. החיישן מאפשר למצלמה לסובב באופן אוטומטי את הדמות המצולמת למטרות פלייבק על טלוויזיה, או העברת הדמות למחשב PC בעזרת התוכנה של Canon. בנוסף, למצלמה מערכת מיקוד חדשה בעלת 9 נקודות מיקוד אוטומטיות AiAF (Artificial intelligence Auto Focus). הדבר מבטיח דיוק מרבי בביצועי האוטופוקוס גם בדמויות שלא נמצאות במרכז הפריים.
בזכות מערכת מיקוד זו ובשילוב עם החיישן האינטליגנטי, המצלמה מסוגלת להתמקד בקלות על הנושא המצולם ולא על הרקע, כאשר מערכת 9 הנקודות מכסה אזור גדול, בכדי להשיג ביצועים טובים יותר.
אתי בכור, מנהלת המוצר בקרט, מסרה: "מצלמה זו היא בהחלט מצלמה בעיצוב חדשני מדהים שהפך זה מכבר לסימן ההיכר המסחרי של Canon. היא מציגה יכולת ביצועית מתוחכמת בזכות הטכנולוגיה החדשנית עליה היא מבוססת, אשר תשפיע באופן משמעותי על שוק המצלמות הדיגיטליות בעלות 3 מגה פיקסל".
מקרט נמסר המחיר המומלץ לצרכן כולל מע"מ: כ-3,300 ש"ח.
אודות קרט
קרט ישראל, הינה החברה המובילה בתחום המיכון העסקי והתוכנה, תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה מתקדמים. קרט, הנציגה בישראל של Canon, Minolta, Minolta-Qms, Pentax, Adobe, MultiCAV, Pretec, ו-AHT, משווקת מבחר גדול של מוצרי טכנולוגיה ומיכון עסקי, הכולל את מוצרי החברות המובילות בעולם, בתחומים הבאים: מצלמות מקצועיות, מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו, מדפסות, מכונות צילום, מכשירי פקס ומכשירים משולבים, סורקים, מקרני מולטימדיה, מערכות ארכיב ממוחשב ושרתי הדפסה (Rips). בנוסף מעניקה חברת קרט, ייעוץ ופתרונות יצירתיים בתחומי גרפיקה, מולטימדיה והפקה מתקדמת, בהתבסס על סל מוצרי התוכנה והחומרה, לתחום הגרפיקה ולתחום העסקי.

תאריך:  19/12/2002   |   עודכן:  19/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הקרב בין ראש הממשלה ויאסר ערפאת על המקום הראשון צמוד; במקום השלישי דונאלד ראמספלד; דמות המחבל המתאבד ירדה למקום הרביעי בצמוד לנשיא ארה"ב; מערכת Nfc ממשיכה לעקוב
מירב לוי
התוכנית תופעל בכיתות י'-יב'; הרמטכ"ל השתתף בכנס שעסק בהסברת התוכנית
שי פאוזנר
מסרה, כי התביעה הייצוגית היא הדרך המתאימה ביותר להכרעה; נטען כי בעלי השליטה בה חתמו על עסקות עם האחים גולדשטיין ללא בדיקה ראויה; בין 14 הנתבעים גם אריה גבעוני ורפי פלד
ענבל אביב
מטרת התרגיל: לתרגל נהלי חיפוש והצלה מתואמים בעת מצוקה בלב ים וכן, אמצעי בטיחות בים; מטרת העל - להניח יסוד למתן סיוע ותגובות יעילות יותר למצבי חירום ימיים אמיתיים
הדר פרבר
חוקרים גילו שיטה חדשה המאפשרת לזהות האם הגידול התפשט בגוף, ומה סיכויי החולה להחלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il