X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לטענת ח"כ חזן, פייגלין הורשע בעבירת "המרדה"; והסבירה כי מכוח הוראות החוק, אין הוא זכאי להיבחר לכנסת אלא אם כן, יקבע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כי אין העבירה בה הורשע בנסיבות העניין, משום קלון
▪  ▪  ▪

חברת הכנסת נעמי חזן (מרצ), פנתה אל יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט מישאל חשין, בבקשה לפסול את מועמדתו של משה פייגלין ברשימת הליכוד לכנסת ה-16, וזאת מכוח הוראת סעיף 6 (א) לחוק יסוד הכנסת.
לטענת חזן, פייגלין הורשע בעבירת "המרדה" ביום ה-11.11.97, בבית משפט השלום בירושלים (בתיק מס' 3996/95). פייגלין נידון לשישה חודשי מאסר בפועל שרוצה בעבודות שירות.
חזן טוענת בפנייתה, כי מכוח הוראות החוק, אין הוא זכאי להיבחר לכנסת, אלא אם כן, יקבע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כי אין בעבירה שבה הורשע, בנסיבות העניין, משום קלון.
"אני משוכנעת כי העבירה בה הורשע פייגלין, יש עימה קלון", ציינה חזן. חזן טוענת, כי מדובר בנסיבות של הפרות סדר, חסימת כבישים ופעילות אלימה במטרה שלא לאפשר לממשלה לממש מדיניותה. לדבריה, גם בשנת 1995 הורשע פייגלין בעבירת התקהלות אסורה, והכל ממניעים דומים.
חברת הכנסת ציינה בפנייתה, כי "מן העובדות עולה, כי המדובר באדם אשר דפוס התנהגותו הקבוע, הינו זלזול בשלטון החוק וקריאת תגר על היות המדינה מדינה דמוקרטית. אדם זה שם לעצמו מטרה, להפוך החלטות שהתקבלו בדרכים דמוקרטיות על דרך של אי ציות לחוק. דומה כי אין חולק שפעולותיו של פייגלין נגועות בקלון בהתאם לפסיקת בית המשפט העליון. מדובר בעבירה ובדפוס הנהגות שטיבען ונסיבות ביצוען מלמדות על פגם מוסרי שדבק במעשיו". נעמי חזן מבקשת מהשופט חשין, להפעיל את סמכותו על-פי החוק ולקבוע כי פייגלין אינו זכאי להיכלל ברשימת הליכוד לכנסת ה-16.
חזן ציינה בנוסף, כי מועמד מספר 4 ברשימת "חרות - התנועה הלאומית", מיכאל בן-ארי, הינו שותף מלא של ברוך מרזל. המועמד מספר 2 בארגון פעילויות המשך דרכה של תנועת "כך" ו"כהנא חי" שהוצאו אל מחוץ לחוק. לפיכך, מסרה, מן הראוי שבדיוני ועדת הבחירות המרכזית בעניינו של מרזל, תישקל על-ידי הוועדה גם פסילת מועמדותו של בן-ארי.

תאריך:  19/12/2002   |   עודכן:  19/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן כהן
למרות ההודעה, תחזית חברות הדירוג לכלכלה הישראלית נותרה ללא שינוי - "שלילי"
ניצן כהן
בדיון במועצת הביטחון של האו"ם על תכנית החימוש של עירק לוחצת ארה"ב להחלטה נגד עירק - החלטה שתאפשר תקיפה; סגן נשיא עירק: ארה"ב מחפשת תירוץ לצאת למלחמה
גלית יצחק
התנועה עתרה לבג"צ שיוציא צו ביניים שיורה לוועדת הבחירות לכנסת להימנע מלאשר את רשימות הליכוד והעבודה; בית המשפט קבע: אין מקום לפסילה
גלית יצחק
השופט סברי מוחסן בירך את לשכת עוה"ד לרגל חנוכת השלוחה החדשה; ראש לשכת עוה"ד ציין את הערך המיוחד של פתיחת השלוחה באזור שבו פועלים עו"ד יהודים וערבים בשיתוף פעולה מלא
עמוס באר
מתנת חג המולד לתיירות בדרום הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il