X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בייגל בייגל מעריכה כי המותג נשנושים הגיע לנתח שוק של 55% בתחום זה
▪  ▪  ▪

יצרנית החטיפים האפויים בייגל בייגל עולה ב-22.12.2002 בקמפיין פרסום מחודש, לסדרת 'נשנושים', תחת סיסמא "נשנושים - זה ממקרקר", בכיכובו של השחקן שלמה בראבא, במטרה להרחיב את אחיזתה בקטגוריית המיני קרקרים ולפנות לקהלים חדשים וצעירים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-רבנאי Saatchi & Saatchi, כולל סרטון טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ MTV וכן וברדיו האזורי.
לדברי לאה אננבורג, מנהלת מותג בייגל בייגל: "הקמפיין לנשנושים ממשיך את ההצלחה השיווקית של המותג, שעבר בשנה שעברה השקה מחודשת וזכה להצלחה גדולה. המותג נשנושים מוביל את קטגוריית המיני קרקרים עם 55% מנתח השוק. המטרה שלנו להמשיך ולבסס את מעמדנו בהובלת השוק".
שוק המיני קרקרים - נילסן אוקטובר 2002.
שוק המיני קרקרים הינו שוק בעל פוטנציאל גבוה מאוד אשר זינק בשנה האחרונה ב-31%, בהשוואה לשוק החטיפים שצמח רק ב-4% בשנה האחרונה. שוק המיני קרקרים מגלגל כ-40 מיליון ש"ח בשנה, כאשר בייגל בייגל שולטת על נתח שוק של 55%, לעומת קריספי (אוסם) עם 29% נתח שוק.
סדרת נשנושים
נשנושים, היא סדרת חטיפי מיני קרקר המחולקת לשתי סדרות: חטיפית וקלאסית. הסדרה החטיפית חדשנית הודות לטעמים ייחודיים ביניהם: תירס, זעתר, בצל ושמנת והמרקם החטיפי של המיני קרקרים. תת הסדרה הקלאסית מבוססת על מוצרי דיפ דיפ ונשנושים הוותיקים, אשר עברו הושקה מחודשת וזכו לשיפור איכותי בטעם ובמקרם.
מבחני טעימה
במבחני טעימה שערך מכון אנליסט עבור בייגל בייגל זכה המותג נשנושים לציונים גבוהים מאד בהשוואה למוצרים מתחרים, במדדים של איכות הטעם והפריכות.
עיצוב האריזה
מאמצים רבים הושקעו בעיצוב אריזה מקורית ומושכת המתאימה לאופי המוצר ואכן, במבחני האריזה שערך מכון טלסקר זכו אריזות נשנושים בציונים גבוהים ביותר, בממדים של אהדה, כוונות קניה עתידיות ונמצאו כמעוררות תיאבון.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר, עם נתחי שוק של 80% בבייגלה ו-55% בחטיפי מיני קרקרים. בנוסף מייצרת החברה עוגיות מזרחיות ועוגיות פרימיום, תחת המותג מתוקיס, אשר הושקו בהצלחה מרובה באוגוסט 2002.

תאריך:  22/12/2002   |   עודכן:  22/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כבלכ שנה יתבקשו הזוכים לתרום אחוז מסוים מהפרס למען הקהילה
שי פאוזנר
משפחת מוצרי DOVE, שהתרחבה רק בשנתיים האחרונות לתחומים וקטגוריות חדשות בתחום הטיפוח האישי וכוללת כיום לא רק סבונים ותחליבי רחצה, אלא גם דאודורנטים, שמפו וקרמי- גוף
Nfc
חברת הביטוח איילון: לקראת הבחירות מעסיקה המפלגה כח אדם מעבר לפעילים הקבועים - יוצרת חשיפה למפלגה לנזק עצמי, לנזק לרכוש צד שלישי או לפגיעה גופנית לאדם זר או למי מפעיליה
שי פאוזנר
קלנר: עיסקה מצויינת לפולאר - התמורה תשמש להשקעות חדשות; שווי העיסקה במזומן גבוה בכ-7% מההון העצמי ובכ-84% מעל שווי השוק שלה
הדר פרבר
היקף ההשקעה הכולל בסך של כ-60 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il