X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין יעלה לאוויר בתאריך 22/12/02, ויימשך עד תאריך 5/1/03; הקמפיין יעלה בערוץ ישראל פלוס ובערוצים בטלוויזיה הרוסית
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  דנה נוימן-ברק
  עלית
  פלטינום

חברת הקפה של עלית עולה (יום א', 22.12.02) בקמפיין ייעודי לקפה פלטינום במגזר הרוסי. הקמפיין שהופק על-ידי משרד פורמולה מקבוצת מגזרים - תקשורת שיווקית בע"מ, יעלה לאוויר בתאריך 22/12/02, ויימשך עד תאריך 5/1/03. הקמפיין יעלה בערוץ ישראל פלוס ובערוצים בטלוויזיה הרוסית.
מנהלת תחום קפה פרימיום בעלית, דנה נוימן-ברק מוסרת: "ממחקרים ובדיקות שערכנו, עולה כי הצרכן הרוסי מעריך סמלי סטטוס ויוקרה. הוא צורך קפה כמשקה אקסקלוסיבי ומקנה חשיבות רבה לניחוח ולטעם הקפה, ולכן גם משקיע מאד בקפה המוגש לאורחים. מכאן, שבחרנו בעלית, באסטרטגיה תקשורתית הפונה באופן ממוקד לקהל זה. אנו מעריכים את כוחו הצרכני הגדול ואנו מאמינים כי פלטינום של עלית עונה בדיוק על צרכי הקהל הרוסי".
האסטרטגיה של מסע הפרסום - "פלטינום , קפה יוקרתי לאנשים שמבינים בקפה איכותי". הסיסמא המובילה את הקמפיין: "פלטינום - קפה בפרובה הגבוהה ביותר" (פרובה הוא ביטוי מעולם התוכן של תכשיטנות).
הקמפיין עושה הקבלה בין קפה פלטינום לבין תכשיטים. שניהם מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, בהליך עיבוד איכותי, מתקדם ומורכב. מטרת הקמפיין ליצור חיבור אמוציונלי והעמקת ערך של יוקרה.

תאריך:  22/12/2002   |   עודכן:  22/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מדובר במהנדס מטוסים פלשתיני שהודה בפעילותו נגד ישראל: השב"כ: ארגוני טרור מנצלים פולחני דת ויציאתם של פלשתינים לחו"ל
ענבל אביב
בצו נטען כי הביטאון מעודד הסתה נגד היהודים; צו הסגירה הוצא בדרישת השב"כ, בתיאום ראש הממשלה
שי פאוזנר
הקורס הראשון יועבר ביום ראשון - 19.1.03, על-ידי מומחה עולמי של חברת NAI
שי פאוזנר
מדד הפידיון בענפי המסחר והשירותים ירד באוקטובר ב-1.5%
שי פאוזנר
ויפעל בשבועיים הקרובים מדי יום, בימים א-ה, בין השעות 18:00-20:00, בטלפון: 5130051-03
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il