X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטאפורם מבצעת עסקה נוספת בשוייץ; שתי העסקות הינן ארוכות טווח, לתקופות של לפחות חמש שנים, עם אופציות הארכה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  מטאפורם
  שוייץ
  בלגיה

חברת מטאפורם תנפיק 10 מיליון תעודות זהות חכמות בבלגיה. במסגר העסקה תשולב תוכנת Form n' Roll®, בתור הפלטפורמה הסטנדרטית לקליטה ועיבוד הנתונים האישיים, לצורך הנפקת תעודות הזהות החכמות (משולבות כרטיס חכם) של ממשלת בלגיה.
לאחרונה דווח על זכייתה של החברה בעיסקה יוקרתית בשוויץ. גם בעסקה זו תותקן טכנולוגית (Form n' Roll(R של מטאפורם בקנטונים של שוייץ ובשגרירויות בכ-250 אתרים ברחבי העולם, לצורך הנפקת מיליוני תעודות הזהות והדרכונים החדשים של אזרחי שוויץ.
שתי העסקות הללו הינן עסקות ארוכות טווח, לתקופות של לפחות חמש שנים, עם אופציות הארכה, ומבוצעות עם שותפות מקומיות של מטאפורם בשתי הארצות, אשר משמשות כקבלנים ראשיים בפרויקטים.
Cards Encoding CY (מקבוצת ZETES הבלגית), אשר מובילה את העסקה בבלגיה, אחראית לנושאי קליטת המידע האישי, פרסונליזציה (במכונות הפועלות בטכנולוגית Laser Engraving של חברת Muehlbauer, אף היא שותפה עסקית של מטאפורם), הנפקת תעודות הזהות החכמות והפצתן ברחבי המדינה.
תחת המטריה של Cards Encoding CY ו-ZETES כקבלן ראשי בפרויקט, משמשות גם חברות הענקInfineon , Schlumberger/Sema ,Group4 Securitas. תעודת הזהות האלקטרונית בבלגיה מהווה אבן דרך משמעותית בתהליך מימוש e-government במדינה.
כריסטוף דה-שרבל, סמנכ"ל עסקי ב- Cards Encoding ציין: "הצלחותיה המוכחות של מטאפורם בפרויקטים דומים, בנוסף על רמת האוטומטיזציה, איכות דיוק, אמינות וכדאיות כלכלית של טכנולוגיית (Form n' Roll(R של מטאפורם, שכנעו אותנו לבחור במטאפורם כשותפתנו בעסקה ייחודית ויוקרתית זו. הצוותים של שתי החברות עובדות כבר בשיתוף פעולה הדוק לצורך יישום הפתרון, בלוחות זמנים צפופים. אנו משוכנעים בהצלחה המשותפת בעסקה ומתכננים להרחיב את שותפותינו עם מטאפורם לעסקות בינלאומיות נוספות".
ליאור קמיל, מנכ"ל מטאפורם מסר: "עסקה יוקרתית זו בבלגיה מחזקת מאוד את חדירתה המוצלחת של מטאפורם באירופה, בעסקות בעלות חשיבות לאומית. הטכנולוגיה של מטאפורם כבר הוכיחה את עצמה במגוון שווקים ויישומים כולל תעודות זהות, דרכונים, רשיונות נהיגה, כרטיסים בנקאיים (Visa Photocards), כרטיסי רכבות, ארנק אלקטרוני, תעודות אזרח, ועוד. התקנות אלו מהוות בסיס איתן להרחבת פעילותנו למזרח הרחוק, לצפון אמריקה ולאפריקה".

תאריך:  26/12/2002   |   עודכן:  26/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מכתב באישום עולה, כי פימשטיין עמד לרצוח את בתו ולפצוע את אמה, רוני קדם, מחוץ לבית המטפלת של הודיה ברמת-גן - המניע הוא רצונו לגרום סבל לרוני קדם
מירב לוי
לדבריו, מאז ההחלטה באוגוסט 2000 נקלטו מעל 1000 עובדים במפעלים ואושרו כ-50 תוכנית השקעה בתעשיה
יואב יצחק
גורמים המקורבים למפלגת העבודה הם שהחלו ללחוץ להעביר את המכרז לחברת 'שלג לבן', שבעליה הוא אליהו אורגד - בכיר בעבודה, שאף התמודד בפריימריז של התנועה; המשטרה עומדת לחקור פרשה זו; המעורבים: שלומי עוז (מהליכוד) ואליהו אורגד (מהעבודה)
שי פאוזנר
אמר כי חוק עידוד השקעות הון עומד בתוקפו עד 17.5.2003
מירב לוי
על-פי הממצאים של בדיקת הטנקים: החברות וולקן, שנפ ולאור מספקות לצה"ל מצברים שאינם עומדים בעומסים הנדרשים בהתנעה; קיימים הבדלים בין הקיבול המוצהר על-ידי היצרנים לזה שמפורסם בקטלוג היצרן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il