אלי גידור, מנכ"ל אומני מותגי מזון, זכיינית רשת דומינו'ס פיצה בישראל, הודיע על פרישתו מתפקידו. לבקשת דירקטוריון החברה, ימשיך גידור לכהן בתפקידו עד מרס 2003, על-מנת לאפשר בחירתו של מנכ"ל חדש והכשרתו לתפקיד. גידור הודיע כי הוא פורש מתפקידו לטובת ניהול רשת שיווק אחרת.
אלי גידור מונה למנכ"ל אומני מותגי מזון בנובמבר 2001. פעילות החברה כללה את רשת דומינו'ס פיצה ורשת פלאפלים. בתקופת כהונתו נרשם שיפור רב בפעילותה של אומני מותגי מזון. גידור הפסיק את פעילותה של רשת פלאפלים, אשר מנתה שלושה סניפים, ותפעולה הסב הפסדים ניכרים לאומני מותגי מזון.
כמו-כן נרשמה הקטנה של 15% בהוצאות הקבועות של החברה, שהיה קריטי לייעול תפקודה של הרשת בתקופת מיתון זו. תחת ניהולו של גידור, היתה דומינו'ס ישראל חלק מפעילות עולמית כוללת של הרשת הבינלאומית, לשיפור סניפי הרשת ולתפעולם בפורמט חדשני עולמי.
גידור אחראי לשפה השיווקית החדשה שהונהגה בדומינו'ס ישראל, ומבוססת על מכירת ארוחה מלאה ליחיד או למשפחה, קונספט שיווקי שאומץ גם על-ידי רשתות מתחרות.
לגידור ניסיון עשיר בניהול רשתות שיווק. בתפקידו הקודם כיהן גידור כמנכ"ל רשת אייס קנה ובנה, סמנכ"ל שיווק, מכירות וקשרי חו"ל בתשלובת כרטיסי אשראי ישראכרט, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת השקם, מנכ"ל רשת דינמיק, ומנהל חטיבת השיווק של רשת המשביר לצרכן.
אומני מותגי מזון נסחרת בבורסה בתל אביב. בעלי המניות העיקריים בחברה הם דני אלפרט עם 45%, איאן פישר - 23% וחמי אלמוג - 20%.