X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
50.8% מהאוכלוסיה קונה בישראל שניצלים מוכנים; היקף מכירות עוף טוב ב-2002 עמד על כ-2,290 טון
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  עוף טוב
  נסטלה
  מוטי גולדברג

"עוף טוב" שבבעלות נסטלה ומשקי עמק בית שאן, היא יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל ושולטת בתחום השניצלים המצופים. כך קובע דוח הצרכנות נילסן מספטמבר 2002. לפי הדוח לחברה פלח שוק של 52.7% משוק השניצלים (כ-2290 טון שניצלים לשנה).
אחרי "עוף טוב" דורגה במקום השני בשוק זה, תנובה, המחזיקה באמצעות המוצג "מאמא עוף" בנתח של 25.02% מהשוק. שלישית צועדת טיבון ויל, עם נתח שוק של 9.23%, פוד קלאב אחריה, עם נתח שוק של 7.5% ואחריהן, המותגים הפרטיים של קו-אופ ושופרסל (3.01% ו-2.53% בהתאמה).
מוטי גולדברג, מנכ"ל "עוף טוב" מציין, כי מסקר צרכנות מסוג אומניבוס, שנערך בחודש דצמבר 2002 בקרב מדגם מייצג של כ-501 קונים עולה, כי 50.8% מהאוכלוסייה נוהגת לקנות שניצלים מוכנים.
המודעות הבלתי-נעזרת למותג "עוף טוב" היא בשיעור של 50% (מאמא עוף 19.1%). הצרכנים העיקריים של "עוף טוב" הם ילדים (86%), אך מסתבר שגם ההורים משתתפים בחגיגה. כ-34% מהאימהות והאבות נוהגים לאכול שניצלים מוכנים.
"מאמא עוף" הינו מותג שהושק לפני כשנתיים, המותג השייך לתנובה, נבנה בהשקעה של כ-9 מיליון דולר. המותג היה מבוסס על מוצרים מצוננים. במהלך ההחדרה הסתבר, כי הצרכן הישראלי נוהג להקפיא את המוצרים (כ-89% נוהגים להקפיא את המוצרים המצוננים). התנהגות הצרכנים דרשה מתנובה תגובה. התגובה היתה הנחיה ושילוט על גבי המוצרים - לפיהם ניתן להקפיא את המוצרים.
חשוב לציין, כי תהליך הקפאה של מוצר מצונן במקפיא ביתי לוקח כ-15 שעות ואינו שומר על טריות המוצר בהשוואה לתהליך ההקפאה התעשייתית, שמקפיא את טריות המוצר ומשמר את טעמו.
למרות ההשקעה האדירה של "תנובה" בשיווק "מאמא עוף" ממשיכה "עוף טוב" להוביל בנתחי השוק בתחום השניצלים הקפואים. ההצלחה של עוף טוב, לדברי מנהליה, קשורה בהתמחות שלה בתחום. לאורך כל הדרך "מאמא עוף" שינתה את המסרים השיווקיים - פעם שידרה את קלות ההכנה, פעם את המגוון, פעם פונה לילדים ופעם לאימהות.
מותג "עוף טוב" בנה את עצמו לאורך שנים, על בסיס המשלוש "הקדוש": קשר אמא-ילד-מוצר. האמא נותנת לילד שלה מה שהוא באמת אוהב - כך אומרים בחברה, שהמסר הפרסומי שלה הוא: שניצל אמיתי של עוף טוב.
בחברה התמקדו בחשיפת אפשרות לאמא ליותר נוחות ויותר זמן איכות עם הילד. ללא המשולש "הקדוש", הזה לא היה ניבנה המותג בעוצמות כפי שעולה מהמחקרים.

תאריך:  30/12/2002   |   עודכן:  31/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מסר, כי יש להיזהר שלא לפגוע ביכולתה של ההסתדרות לערוך פעולות אשר הן החיוניות לשמירת הקשר עם הציבור
ענבל אביב
כל הרוכש כרטיס להצגה של תיאטרון גשר, מקבל כרטיס שני חינם בהצגת כרטיס נסיעה של רכבת ישראל
ענבל אביב
המשרד לאיכות הסביבה הורה על ביצוע צו הניקוי בעקבות אי ביצוע צווי ניקוי קודמים שהוצאו למועצה, בהם נטען, כי בשטח שיפוט המועצה פועל אתר פסולת פיראטי שבו פזורות כ-400 טון פסולות המסכנות את בריאות הציבור
שי פאוזנר
מדובר בחובה של בזק לשלם למפעילי רט"ן תשלומי קישור-גומלין עבור שיחות ברשת שלהן, לפי היקף דקות התנועה, שעברו בפועל מרשת בזק אליהן
ענבל אביב
הסיבה לעלייה - הכניסה עם דנונה קרם דה-לה-קרם לשוק היוגורטים הגדילה את נתח השוק של דנונה על פני יופלה של תנובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il