X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-13% מהתלונות נגד ספקיות האינטרנט; כ-8% נגד חברת אקוונט; כ-9% נגד אתרי מכירה ברשת; ירידה חדה במספר התלונות נגד חברות הכבלים
▪  ▪  ▪

בחודש דצמבר 2002 נרשמה עליה בשיעור של 20% במספר התלונות בפורומים בנושא צרכנות, בהשוואה לחודש נובמבר. במהלך חודש דצמבר התפרסמו כ-220 תלונות וכ-2500 תגובות לתלונות אלו בפורומים השונים, לעומת חודש נובמבר שבו התפרסמו כ-190 תלונות וכ-2000 תגובות לתלונות. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור גוב קרטין עיתונות ותקשורת.
בדצמבר נרשמה עליה חדה במספר התלונות כנגד ספקיות האינטרנט - 13% לעומת 8% בחודש נובמבר. הסיבה לעליה נעוצה במספר רב של תלונות (כ-8%) נגד ספקית האינטרנט אקוונט. ירידה חדה בשיעור של 9% היתה במספר התלונות נגד חברות הכבלים (4%). במקום הראשון בהיקף תלונות הצרכנים בפורומים, נמצא נושא השירות הלקוי כ-18% מהתלונות ובמקום השני נושא המוצר הפגום כ-16% מהתלונות.
להלן התפלגות תלונות הצרכנים בנושאים השונים לחודש דצמבר:
(פורומים: תפוז, נענע, ynet, b.s.h וכלבוטק):
שרות לקוי: 18% מהתלונות; מוצר פגום: 16% מהתלונות; ספקיות אינטרנט: 13% מתוכם: 2% נגד בזק בינלאומי, 8% נגד אקוונט, 1% נגד אינטרנט זהב ו-2% נגד נטויז'ן; חברות סלולריות: 10%, מתוכם: 1% תלונות כלליות, 0.5% נגד אורנג', 0.5% נגד אמיגו, 3% נגד פלאפון ו-5% נגד סלקום; קניות באינטרנט: 9%; הפקעות מחירים: 7%; הטעיית צרכנים: 5%; בזק: 5%; חברות כבלים: 4%, מתוכם: 1.5% נגד Yes, 1.5% נגד תבל, 0.5% נגד מתב ו-0.5% נגד ערוצי זהב; בנקים: 4%; ביטוח: 3%; כרטיסי אשראי: 3%, מתוכם: 2% נגד ויזה כ.א.ל ו-1% נגד לאומי; פרסומות: 2% וחברות תעופה: 1%.

תאריך:  01/01/2003   |   עודכן:  01/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר וגלית יצחק
הציגה נתונים לפיהם - נרשמה ירידה של 11% במספר הפצועים קשה לעומת שנת 2001
מירב לוי
המשמעות: המפעל לא יורשה לעשות כל שימוש ברעלים מסוג אמוניום ניטרנט; קיים חשד כי השרפה במפעל פרצה בתהליך ייצור של רעלים אלה
הדר פרבר
בנוסף, הצי האמריקני הורה לנושאת המטוסים אברהם לינקולן להישאר בים למשך שלושה חודשים נוספים ולהיערך למתקפה במפרץ
שי פאוזנר
בראיון בעילום שם, מספרת עובדת הבנק הגדול במדינה - כיצד נראים הימים והשעות שלקראת פיטורי 900 מעובדי הבנק
מירב לוי
רה"מ והיועץ המשפטי האריכו את היתרי הכרייה ב-3 חודשים; עובדי המחצבות אינם מוכנים לפתרון - דורשים פתרון קבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il