X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
1:3 לאלופה על בילפלד. מחר, ישיר ב-5+, 17:55: דורטמונד מול בוכום
▪  ▪  ▪
הרציג לא תופס את ריברי (gettyimages)

המחזור ה-11 בבונדסליגה עמד בסימן המשך הרצפים בצמרת. אחרי סדרות מרשימות של ניצחונות, באיירן מינכן גברה על בילפלד והופנהיים חלפה על פני קרלסרוהה. ברמן דרסה את הרטה והמבורג נכנעה להאנובר, בעוד שלברקוזן המשיכה בהתחזקותה עם ניצחון על וולפסבורג במשחק שפתח את המחזור.

באיירן מינכן - בילפלד 1:3
האלופה לא הצליחה להאריך את רצף הניצחון שלה (4), רגע לפני משחק החוץ שלה מול פיורנטינה במסגרת ליגת האלופות. מירוסלב קלוזה העלה את החבורה של יורגן קלינסמן ליתרון ביתי (25), אבל ארתור וישניארק כבש (30) את שערו השמיני העונה בליגה ואיזן.

האורחים קיוו לשפר את מצבם בתחתית, אבל פרנק ריברי (77) ופנדל מוצלח של לוקאס פודולסקי (84) הזריקו הרבה אנרגיה לבחורים של קלינסי לקראת ההמשך.

הופנהיים - קרלסרוהה 1:4
הקבוצה המפתיעה של ראלף רנגניק המשיכה גם הפעם את הריצה המרשימה שלה ושמרה על המקום בפסגה. כבר בחלוף רבע שעה מהפתיחה כבש ודאד איביסביץ' את שערו ה-12 העונה בליגה והוא עדיין צועד בראש טבלת המפציצים.

סבסטיאן פרייז איזן בשערו החמישי העונה (20), לפני שאוגבוקה אובאסי החזיר את היתרון לחבורה מהכפר, (67) ואיביסביץ' הגדיל עוד יותר את הפער בראש דירוג הכובשים (75). הניגרי השלים גם הוא צמד בדקה ה-78.

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:5
אחרי שישה משחקים ברצף בלי ניצחון, הבחורים של תומאס שאף התפוצצו על היריבה מהבירה. שער עצמי של גויקו קצ'אר הסרבי (14) פתח את החגיגה של הירוקים, שלא הראתה סימני עצירה עד הסיום.

דייגו הברזילאי הבקיע בפעם החמישית העונה (20), כמו גם מרכוס רוזנברג (42), בעוד שקלאודיו פיזארו הקפיץ את מאזנו לשישה מתחילת העונה (59 ו-85). סיסרו סנטוס הברזילאי רק הצליח לצמק (68). תקציר הניצחון של ורדר ברמן יעלה באתר ביום ראשון בבוקר.

האנובר - המבורג 0:3
שולץ (5), שלאודראף (19) וסטיינר (79) הנחילו לקבוצה של מרטין יול הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים וברחו מעט מהתחתית העמוסה.

אנרגי קוטבוס - שאלקה 2:0
האורחים, תחת הדרכתו של פרד רוטן, כבר עם 20 נקודות והפעם היה זה הייקו ווסטרמן שסיפק את שלוש הנקודות בדוחק, כשהכניע את טרמל 11 דקות לסיום המפגש. ג'פרסון פרפאן רק העמיק את הפער בדקה ה-90, על אף שאנחלאר ההולנדי הורחק משורות האורחים כבר בדקה ה-52.

שטוטגרט - קלן 3:1 
האלופה של עונת 2006/7 מתקשה להתאושש ולתפוס את מקומה בין הגדולות של הכדורגל הגרמני, במיוחד אחרי הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. נובאקוביץ' (3 ו-61) ופטיט (90) כבשו לאורחים, הילברט צימק (69).

ביום שישי גברה באייר לברקוזן 0:2 על וולפסבורג וטיפסה זמנית למקום הראשון. ביום ראשון תארח בורוסיה דורטמונד את בוכום במשחק שיועבר בשידור חי בספורט 5+ החל מהשעה 17:55.

תאריך:  01/11/2008   |   עודכן:  01/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
תוצאותיה העסקיות של רשת השיווק הוותיקה יפורסמו רשמית ביום ג', ומומחים צופים כי תדווח על נפילה של 34% ברווח ו-6.1% במכירות
עידן יוסף
חבר הכנסת רן כהן הודיע על עזיבת החיים הפוליטיים לאחר כשלושה עשורים של פעילות ציבורית    בשבוע שעבר עשה זאת עמיתו למפלגה יוסי ביילין
משה ריינפלד
בנק פרידום בעיר דרנטון שבפלורידה התמוטט, נתפס ונמכר מייד לבנק פיפת' ת'רד במישיגן    הלקוחות והפיקדונות עוברים מיום ב' לבנק החדש
משה ריינפלד
הענק האמריקני יסייע ב-70 מיליארד דולר ללקוחות המפגרים בתשלומי משכנתא ומקדים בכך את הממשל המתכנן לצאת בתוכנית סיוע שאפתנית
משה ריינפלד
הבנקים הלבנוניים עושים כסף מהלוואות לממשלה בריבית גבוהה, ואפילו מושכים לקוחות ממדינות ערב בזכות חוקי הסודיות הבנקאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il