X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברק: הליכוד היה הסייען המרכזי של הטרור; לימור לבנת: לא איבדנו מנדטים, הם נשארו בגוש שלנו
▪  ▪  ▪

שרון תוקף
ראש הממשלה, אריאל שרון, תוקף בחריפות את תוכניתו של עמרם מצנע ומכנה אותה תוכנית לא אחראית. "זו תוכנית חמורה. אני.. רוצה לקדם את החזון המדיני על-פי הנשיא בוש. התוכנית שלנו נותנת אפשרות לנצח את הטרור ואת הנהגת הטרור ולפתוח פתח אמיתי לשלום.. הטעויות מקורן בחוסר הניסיון של מר מצנע.
"מאז שנחתם הסכם אוסלו, בניהול מדיניות מאוד ליברלית באיחוד משפחות, נוספו לאוכלוסיות ישראל הערביות, לפחות מאה אלף פלשתינים שהוכנסו ארצה. בעצם היה כאן ביצוע תוך הטעיה, של הכנסת למעלה ממאה אלף פלשתינים". בממשלה העקרונות של מר מצנע לא יהיו חלק מהמדיניות שלנו", אמר שרון. ראש הממשלה התייחס גם לכך שמצנע ממשיך את מדיניותו של ברק שנכשלה. כך דווח בגלי צה"ל.
שרון תקף גם את מדיניותו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ואמר: "ברק הסכים בטאבה לנסיגה ללא תמורה, לזכות-השיבה, והסכים להצבתם של מחבלים פלשתינים על חומות העיר העתיקה".
ממפלגת העבודה נמסר לגלי צה"ל, כי שרון מגיב בהיסטריה משום שהוא ואנשיו אינם מתקבלים באומות העולם, בעוד שעמרם מצנע מתקבל בעולם בזרועות פתוחות.
ברק מאשים
דברי ברק אמש: "הליכוד היה הסייען המרכזי של הטרור" כך ברק, "הם הרקידו את הדם ורקדו על הדם". לבנת הגיבה לדברים אלו בתוכנית הבוקר של רזי ברקאי בגלי צה"ל ואמרה, כי עצוב לראות את ברק מדבר כך, דווקא בימים אלה. ברק, לדבריה, בא להתקיף ולומר דברים שקריים שהם בגדר השמצה ממש. "אהוד ברק, שהסכים לחלוקת ירושלים ולמסירת חלקים מהר הבית והכותל המערבי, שהסכים למסירת ..שטחי יש"ע.. והסכים לזכות השיבה.. אותו אהוד ברק.. בא עכשיו ובעזות מצח שפשוט לא תאמן הוא מעיז לבוא ולהתקיף.. הוא צריך היה להעלם מהנוף הפוליטי בכלל". "אולי הוא היה יכול לפתור את הציבור הישראלי ולהשאר שם (בחו"ל; ה.פ.)" הוסיפה לבנת.
מתן וילנאי, ראש מטה הארגון של מפלגת העבודה, הגיב גם הוא לדבריו של ברק, ואמר כי "הטרור לא מיועד לפגוע בכל אזרחי מדינת ישראל.. הוא מיועד לפגוע בחוסן הנפשי שלנו.. כל מי שעוסק בהפחדה בטרור ומנהיגי הליכוד עוסקים בזה כל הזמן בעצם בעקיפין תורם לעניין של הטרור".
לבנת: לא איבדנו מנדטים
לימור לבנת יו"ר מטה ההסברה של הליכוד מסבירה את ירידת מספר המנדטים: "אנחנו בדקנו ומכל הבדיקות שלנו הירידה של המנדטים.. בכלל לא היתה לכיוון של מרכז המפה הפוליטית ודאי לא למפלגת העבודה. היא נשארה בתוך הגוש.. קצת לש"ס ואיחוד לאומי.. מבחינתנו זה הדבר המרכזי והקובע, אם כי.. מי שרוצה ששרון יהיה ראש הממשלה צריך להצביע ליכוד.
"אנחנו בהחלט איבדנו 3-4 מנדטים ובמהלך השבוע האחרון כ-2 מנדטים לתוך הגוש שלנו.. אפשר לדבר על 6 מנדטים ובהחלט אנחנו לא שמחים על כך.. אבל אני משוכנעת שהם יחזרו למקומם הטבעי".

תאריך:  05/01/2003   |   עודכן:  05/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מאשימים את שירות התעסוקה השובת כבר 5 חודשים, את שר העבודה, את משרד הפנים ומשטרת ההגירה בהפיכתם ל"בני ערובה" ועבריינים בלע כורחם
הדר פרבר
אולמרט: אין להפריז בחשדות באשר לשחיתויות בליכוד
שי פאוזנר
ביקש לפרוש כבר לפני כמה חודשים לאחר קריסת הבנק למסחר והבנק לפיתוח תעשיה; נשאר לבקשת קליין מאז הקיץ
הדר פרבר
פרופ' שכנר מתמחה באיתור חברות היי-טק בעלות פוטנציאל בינלאומי וקישורן לקרנות ולמשקיעים פוטנציאליים בארץ ובחו"ל
רנית נחום-הלוי
עובדי המחצבות עושים דרכם לירושלים בליווי משאיות כבדות שיסעו בשיירה איטית; מאות שוטרים מתפרסים בצמתים ובכבישים הראשיים למנוע שיבושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il